Wie gaat morgen mee skiën voor 1 dag in La Bresse? Nog 3 plaatsen vrij in de auto.

Dit onderwerp gaat over de bestemming La Bresse

Er ligt een vol pak verse sneeuw en ook in de Vogezen (Frankrijk) zijn de skipistes weer open! La Bresse is een fijn skigebied waar je voor 1 dag naartoe kan gaan. Het is er nu optimaal skiën in een winters landschap vol verse sneeuw! Wie wil er meegaan met mij? Ik ga morgen zondag 22 januari voor 1 dag skiën in La Bresse. En ik heb nog 3 vrije plaatsen in mijn auto. Ik vertek om 04:00u vanuit Bilzen - België en we kunnen dan skiën op de verse geprepareerde pistes van 09:00u tot 16:00u. Om 17:00u vertrek ik terug naar België. In La Bresse kan je je echt uitleven voor één dag. Er zijn heel veel verschillende afdalingen en da’s altijd leuk voor een dag. Er is ook een goed buffet restaurant aan de piste. Wie zin heeft in een avontuurlijke dag op de skipistes in La Bresse, die belt mij maar… Ik vraag een kleine deelname in vervoerskost voor de brandstof. En op die manier blijft het voor iedereen een budget vriendelijke skidag boordevol spectaculaire afdalingen! Tel 0032-(0)495 30 09 54

*bericht bewerkt door moderator (Yo-han) op 21 jan 2023 11:12

Koen atomic

Jammer dat er geen reactie kwam. Heb je een mooie dag gehad daar?

Plaats een reactie