Vakantie appartement Winterberg

Dit onderwerp gaat over de bestemming Skiliftkarussell Winterberg

Wij hebben vorige maand een vakantieappartement gekocht in Winterberg. We gaan het opknappen voor eigen gebruik en ook voor verhuur (6 personen) geschikt maken. Tips voor van alles en nog wat zijn welkom. Groeten Anja.

Als je gaat verhuren hou er dan rekening mee dat alles degelijk is en tegen een stootje kan. Huurders gaan soms erg slordig om met jou spullen en kinderen vinden het leuk om "letterlijk" op bank en tafel te kleuren etc.

ja, dat is inderdaad zo…Het is wat mij betreft allemaal onbekend gebied, maar ik kan mij zo voorstellen dat anderen het niet zo nauw nemen met het gebruik van jouw spullen. Wij zijn zelf een aantal keren in Winterberg geweest en troffen Duitse meubels aan. Een blind paard kan er geen schade aanrichten… Dat is weer de andere kant. We moeten het maar ervaren denk ik.

Even Jan van Egmond bellen (Sauerlandimmo.nl). Die kunnen alles regelen m.b.t. verhuur en schoonmaak, sleutelafgifte e.d.

Ha Moetie! Jij ook hier? ;)

Voor vragen kunt u ook terecht bij ons. Wij hebben al bijna 10 jaar een vakantiehuis in winterberg waarvan wij de hele benedenetage verhuren. Zie http://www.fewo-hausantje.de voor meer informatie en onze contactgegevens. Wij hebben in 2009 en 2010 een zoover award ontvangen voor best beoordeelde appartement in Winterberg (4 sterren). Groeten en succes. Marius

Hallo Marius, hier ziet er bijzonder leuk uit. Mijn complimenten. Hoe kan je meedingen naar zo’n award? Groetjes Anja.

Plaats een reactie