ski pas verkoop

Dit onderwerp gaat over de bestemming Skiliftkarussell Winterberg

Vandaag even op de piste’s wezen kijken, maar geen idee waar ik de skipassen moet kopen ?
Zijn bij parking 3 & 4 geweest.

BvD,
Arie

Ik kocht hem altijd in neu-astenberg, vlakbij ons vaste adres. kon je een allround kaart kopen dacht ik,

maar wat ik begrepen heb is dat het bij elke lift moet kunnen, maar dat moet je wel ff verifieren…

Addict.

Kan bij elk dalstation. Als daar de kassa niet open is, verwijzen ze je naar een andere lift en kan e 1x gratis omhoog om daar te kunnen komen.
Geniet er van, het is schitterend nu. Ik heb vandaag volop genoten. Algemeen zeer goede pistes, nog maar weinig zwakke plekken.

Neem wel een sneeuwbril en helm/muts mee, vooral op de Poppenberg staat elke paar meter een sneeuwkanon te loeien, bij lift 4 stonden 2 mobiele kanonnen, 1 towerkanon en een lans binnen 25 meter te blazen! Een grote mist van sneeuw op de top en vlak daaronder.
Ook de andere piste-eigenaren hebben zwaar geinvesteerd. Indrukwekkend, de sneeuwkanondichtheid en daarmee de enorme productie in zeer korte tijd!

Bedankt,
Gaat morgen zeker lukken.
laat dan weten hoe het was.

@Harry, lekker skieen dan door die dikke mist…

Ach, dan zie je de drukte ook niet zo toch, haha ;) !! Beterrrrrr dat ze volop draaien!

@jorien;
Wachttijden gisteren en vandaag 0,0 / pistes: heerlijk rustig. Wordt komend weekend wel anders!
@jeroen,
Tussen de zeer lokale sneeuwbuien door was het genieten met een grote G!

Het was dinsdag en woensdag helemaal super.
Jammer dat de gehuurde ski’s slecht gewaxed waren,ze gleden voor geen meter.
Een voordeel ,je gaat niet zo hard op je plaat als het misgaat.
In ieder geval hadden de piste’s niet beter gekund, gezien de omstandigheden.
Ik ga zeker nog een keer, nu eerst over een maand een week naar het (ons) bekende oostenrijk.
Maar voor een korte ski break zeker een aanrader.

@arie

Waar heb jij dan de ski’s gehuurd? Ik ga binnenkort ff een dagje, maar nog nooit geweest. Alles dus ff uitvogelen. Als je nog tips hebt…ik hoor ze graag.

gr

Ik ben inmiddels geweest. Ook het gevoel gehad dat de ski’s weinig gleden.

Bij Den brabander (skiplezier.nl) kun je ski’s huren en een skipas halen. En na het skien, erg leuk apreskien ;) veel plezier!

Plaats een reactie