Post een foto van ....

null

mijn K2 protohype snowboard is mij het meest dierbaar en heeft een prominente plaats in mijn slaapkamer ik zie hem elke dag :D en iedere keer dat ik hem ombindt of bij me heb geeft nog steeds een speciaal gevoel, op de foto ben ik op vakantie in de pyreneen mijn net nieuw gekochte board uit andorra aan het showen :D

post een foto uit eigen collectie van een knappe snowboard lerares :P

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

post een foto uit eigen collectie van een knappe snowboard lerares :P

Birdheart op 7 mei 2014 15:32

Goed idee! Jammer genoeg vergeten, die ene keer dat het een knappe was… Wellicht iets te veel afgeleid ;-)

Geek, Snowboarder, iPhone developer

@Rene Dat lijkt me echt vet! Van St Anton naar Zürs !
In dat restaurant heb ik ook gegeten trouwens :d

Gang is alles

Mijn Oakley E-Frame
Dit jaar nieuw gekocht en hij bevalt me goed!

null

Post een foto die je vanaf het hoogste punt van een skigebied hebt gemaakt

Gang is alles

Hinterer Brunnenkogel (3440m) bij de Pitztaler Gletscher met uitzicht op de Wildspitze

null

null

Post een foto van je mooiste piste onder de boomgrens…

Hee, slaan we niet een foto aanvraag over nu?

post een foto uit eigen collectie van een knappe snowboard lerares :P

Birdheart op 7 mei 2014 15:32
Click. Click. Peace

@ rogier ik had mn pagina al heel lang openstaan dus had doe niet gezien Sawry

Gang is alles

@Rogier dat klopt en ik ben erg benieuwd naar de foto want ben zelf nog geen knappe lerares tegen gekomen

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

null

Staan er wel een paar tussen toch!?

Let it snow

Maar geen snowboardsters zo te zien.

Nope, just skiers!

Let it snow

dat zijn alleen ski leraressen :(
heb je ze ook in snowboard variant?

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Haha, die waren er afgelopen seizoen wel, helaas geen foto’s van, sorry!

Let it snow

Heeft iemand er nog 1 ? :P

Gang is alles

Blijkbaar houden ze niet goed op fotopapier:-)

:-)

Click. Click. Peace

Gang is alles

null

Met dank aan Google en Skischule Nesselwang

Let it snow

Wat is de volgende?

Gang is alles

Post een foto van je mooiste piste onder de boomgrens…

HenriS op 7 mei 2014 19:18

Post een foto van je mooiste piste onder de boomgrens…

HenriS op 7 mei 2014 19:18
GiGi op 19 mei 2014 16:34


Oh okay

null

34b: Waldabfahrt in Lech! Lag er elke dag strak bij en was heerlijk om hard vanaf te komen

Post een foto van de vervelendste sleeplift die jij ooit hebt meegemaakt

Gang is alles

null

Wonnelift-Fiss 2014

Draak van een lift. Steil lang, en geen mogelijkheid om fatsoenlijk naar beneden te skien als je eruit valt. zeker met deze omstandigheiden( 1 grote ijsbaan ) een hel!

Post een foto van het meest slechte (waardeloze, smerigste etc) appartement waar je in hebt gezeten.

Let it snow

null

Le Signal de Prorel (Briancon). Meest uitgeleefde accomodatie in de Alpen. En ik heb veel van deze lowbudget accomodaties in Frankrijk gezien in mijn studententijd. Bed was doorgezakt, en matras lag dus op de grond. Keukendeurtjes vielen eraf. En 15m2 voor 6 personen is een beetje krapjes. Plukken haar in de hoeken van de kamer, en nauwelijks servies en bestek aanwezig. Maar goed, we betaalden vrijwel niets, dus prijs-kwaliteit verhouding was nog prima haha.

Post een foto vanaf (de top van) een berg met uitzicht op zo veel mogelijk andere skigebieden.

''Powder to the people''

null

Le Signal de Prorel (Briancon). Meest uitgeleefde accomodatie in de Alpen. En ik heb veel van deze lowbudget accomodaties in Frankrijk gezien in mijn studententijd. Bed was doorgezakt, en matras lag dus op de grond. Keukendeurtjes vielen eraf. En 15m2 voor 6 personen is een beetje krapjes. Plukken haar in de hoeken van de kamer, en nauwelijks servies en bestek aanwezig. Maar goed, we betaalden vrijwel niets, dus prijs-kwaliteit verhouding was nog prima haha.

Post een foto vanaf (de top van) een berg met uitzicht op zo veel mogelijk andere skigebieden.

VOSSKI op 20 mei 2014 15:21

loool

@HenriS heeft hier nog wel een mooie foto voor de volgende

Gang is alles

Dat wilde ik ook al zeggen ja :p

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

Haha ja klopt, meerdere ;)

null

Dit is toch voor mij een van de mooiste. Vanaf het skigebiedje Kellerjoch Schwaz heb je hier in 1 foto uitzicht op de gebieden Glungezer, Patscherkofel, Schlick2000 net niet maar wel de Kalkkögel die bij het gebied horen, Muttereralm, Axamer Lizum, Rangger Köpfl en Nordkette. Buiten het beeld zijn ook nog de skigebieden van Rofan Maurach (Achensee) en Hochfügen in het Zillertal zichtbaar. Een geweldige uitzichtsberg! :)
(https://www.wintersport.nl/forum/topic/152201)

Toch een beetje jammer dat dit gebied niet op wintersporters.nl staat…

Post een foto van de breedste piste waar je op geskied hebt! :)

De piste vanaf de col Raiser in Val gardena. Misschien niet de breedste pistes die gedaan heb maar deze piste is totaal opgespoten door kunst sneeuw en dit is toch behoorlijk wat werk om de piste toch zo breed te krijgen.

null

Post een foto van een dalafdaling dat een bospad is.

May the ski force be with you !!

Dan moet ik weer dezelfde foto die ik eerder postte posten, ik laat 'm ff voor iemand anders haha
@HenriS Mooi plaatje :d
@CJAHulskamp dat is zeker een brede piste :P

Gang is alles

null

Post een foto van een skibrug/-tunnel.

Go with the snow!

null

De tunnel in Schruns’… Dit jaar nog geweest…was het maar weer zover…

Voor de volgende,

Je favo paraplubarretje in de sneeuw!!

Let it snow, Let it snow, Let it Snow!!!

Plaats een reactie