De eerste sneeuwdump 2013-2014

Jammer :(

null

Nu maar wachten of Japser ze vandaag haalt, of misschien Joris. morgen maar dat betwijfel ik. Gaat het vanaf morgen niet dooien?

Die laatste lift halen...

https://twitter.com/weathertoski/status/388595916816384000…

"Highest verified new snowfall figure I can find from this storm (so far) stands at 70cm for #Stubai glacier. #Kaunertal 2nd with 68cm."

Geek, Snowboarder, iPhone developer

50cm in het dal van sankt moritz, en op de top 90cm!

Het maakt mij niet uit hoeveel sneeuw er valt, als het maar blijft liggen. (het liefst valt het met bakken uit de lucht maar goed ;-) ). Knap dat jullie er ieder jaar weer zo dichtbij zitten. Ik durf dat nooit te raden.

Houd moed! Houd vol! Samen komen we er wel.

Het is absurd als je als je denk dat toen ik er op 6-9 in Sant Moritz was en kapot ging van de hitte (29 graden) en dat er nu zo’n pak licht een maand later.

Nog een paar foto’s van Sankt Moritz een maand terug:

null

null

null

null

Wat een mooie beelden hè. Er is toch echt een dump gevallen de afgelopen 24h. Dus zal er toch een winnaar aangewezen moeten worden! De eerste dump 2013/2014 is een feit.
Tja wie dan: Stijn zit er toch wel het dichst bij lijkt me zo.

http://www.weathertoski.co.uk/weather-snow/

Zo dicht bij :(
Achja, ik had gewoon op mijn verjaardag ingezet en op een oostelijke stroming.

Ik kan toch moeilijk gaan bepalen wie nu correct zit? :)

Die laatste lift halen...

@Japser

Volgens mij ben jij de winnaar!
Gefeliciteerd!

null

Oehhhh so close! Gefeli!

Woop Woop , laat die weisbieren maar komen !

Vandaag in Kitzbuhel

null

null

null

null

MAND!

Top 3=

  1. Japser - Sankt-Anton - 11 oktober
  2. #Stijn - Hintertux Gletsjer - 10 oktober
  3. Joris. - Zermatt - 12 Oktober

Proficiat Japser :) bedankt aan iedereen om mee te spelen :D! Laat de winter nu maar echt komen!

Die laatste lift halen...

Proficiat!! :)

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

Congrats! Inderdaad, kom maar op met die winter… al moet ik helaas nog even wachten tot ik de bergen weer kan ruiken

winnaar trakteerde toch? :p

Certified ski-boy, glijbewijs

winnaar trakteerde toch? :p

Jorian op 12 okt. 2013 10:09

Vanzelfsprekend!

Hoi allemaal
De zomer(vakantie) is alweer halfweg, hij is tot nu toe al heel mooi geweest qua weer.

Voor we het weten zijn we echter terug in ons favoriete (sport-)seizoen, de winter!
Vorig jaar was er een wedstrijdje gestart in de zomerperiode (?) waar iedereen van het forum kon gaan gokken op de eerste sneeuwdump in de Alpen.

Het topic kan ik nergens meer terug vinden maar ik weet wel dat ik toen samen met een ander lid de gedeelde eerste plaats had.

Ik stel voor dat we allemaal weer aan het gokken en gissen slaan en dat iedereen zijn wintersportplaats/gletscher hieronder noteert waar hij/zij denkt dat er als eerste een dump van 50 cm! valt. De winnaar trakteert!!!

Ik zal proberen om de openingspost bij te houden met de voorspellingen van iedereen.

Als iemand een dump tegenkomt of nieuws heeft over een dump mag dat hier ook gepost worden…

September

Oktober

#Stijn - Hintertux Gletsjer - 10 oktober

November

#Stijn op 30 jul. 2013 11:48

:) niet de exacte tekst maar goed :P

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

Plaats een reactie