Waar zie jij het sneeuwen?

Op de westgipfel in Saalbach is het nu weer langzaam wit aan het worden.

Jaja het is weer zo ver :D

null

Obertauern op 1700 meter.

null

Mayrhofen op 1800 meter.

null

Breda op een hoogte van 15 meter is helaas nog groen ;)

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

Ik zat vanmorgen / vanmiddag al ongeduldig naar de ‘herfstbeelden’ te kijken op Eén, maar heb er dan toch maar een live webcamblog bericht voor gemaakt: https://www.wintersporters.be/weblog/bericht/3800/
Enjoy!

Blogger, skiër, Belg & Tirol-fan!

Maar toch, ook in de Benelux was het vandaag op sommige plaatsen even wit!


Dit filmpje is niet van mij. :)

# skidagen seizoen 2014-2015: 35 :D

Sneeuw in Willingen en Winterberg :)

null

null

null

null

Ohhh jaaaa!!!:D Ik heb het ook op de Mont Rigi zien sneeuwen deze middag!:p

null

En op de Signal de Botrange lag vanmiddag effectief het eerste sneeuwlaagje van het seizoen in België!!!

null

Voor meer foto’s:
http://www.sudinfo.be/851460/article/actualite/belgique/2013…

# skidagen seizoen 2014-2015: 35 :D

Lekker zeg :D

@Niels. Vrouw Holle is de pistes in Sölden klaar aan het maken voor jou!:o

null

null

# skidagen seizoen 2014-2015: 35 :D

Joepie!!!

Over 8 dagen staan wij ook op de Rettenbach Gletsjer. Word al bijna zenuwachtig als een kind dat morgen jarig is…

Alvast veel plezier! Dat komt helemaal goed met de sneeuw daar
Ik moet nog 48 dagen wachten… :(

@Cheizz, veel plezier! ben erg jaloers ! :p

Certified ski-boy, glijbewijs

Ziet er goed uit daar! Veel plezier!

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

Jammer van het Tauwetter vandaag. Maar ziet er nog steeds prima uit! Sölden here we come!

Jammer van het Tauwetter vandaag. Maar ziet er nog steeds prima uit! Sölden here we come!

Niels. op 7 nov. 2013 19:10

@Niels. Ik dacht al bijna dat jullie niet meer gingen. Jullie trip is van de wie-waar-wanneer lijst gevallen in het (min of meer) gelijknamige topic…

Jammer van het Tauwetter vandaag. Maar ziet er nog steeds prima uit! Sölden here we come!

Niels. op 7 nov. 2013 19:10

@Niels. Ik dacht al bijna dat jullie niet meer gingen. Jullie trip is van de wie-waar-wanneer lijst gevallen in het (min of meer) gelijknamige topic…

Cheizz op 7 nov. 2013 19:12

Henri heeft hem weer in orde gebraht ;)

Wow! mooi zeg!

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.750739181608098.10…

Foto’s van vandaag!

JurrianvanLoo op 7 nov. 2013 19:51

Super mooi!

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

Skiwelt heeft de sneeuwkanonnen aanstaan!

Nouja zeg! Volgens de homepage van het Liftverbond Feldberg ligt er 20 - 25 cm sneeuw op de piste. Ze zijn van plan te openen zodra er genoeg sneeuw ligt! Na morgen en overmorgen wat dooi, valt donderdag de winter weer in op de Feldberg. Misschien dit weekend de opening van het wintersportseizoen 2013-2014 aldaar?

null

# skidagen seizoen 2014-2015: 35 :D

Balen dat ik m’n rijbewijs nog niet heb! :(

Balen dat ik geen geschikte auto heb… ;)
… en examens… :(

# skidagen seizoen 2014-2015: 35 :D

Wat voor auto heb je dan wel @SnowJan ?

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

Wat voor auto heb je dan wel @SnowJan ?

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

Oei! 2x

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

Haha jij bent wel erg benieuwd!;p
Ikzelf heb een Opel Meriva, maar die loopt niet meer zo goed. Ik vertrouw hem niet meer zo hard dat ik er zo’n lange rit mee durf te rijden. We hebben thuis ook nog een BMW staan, maar dat is ondertussen een oldtimer geworden, die ik al helemaal niet vertrouw haha!
De enige mogelijkheid die dan nog rest, is mijn vader lief aankijken. Maar die gaat dit weekend zelf al op pad met mijn moeder! xp

# skidagen seizoen 2014-2015: 35 :D

Het gaat weer los op de Feldberg! Na lichte dooi vandaag en gisteren, is de winter terug en gaat er de rest van deze week geregeld sneeuw vallen. Op dit moment zijn de liften weer gesloten, maar vrijdag is het skigebied van plan om de liften weer te openen.
Een goede onderlaag ligt er nu grotendeels al op de piste, en met de verwachte sneeuw komt het helemaal goed daar… Een mooi begin van het seizoen!

null

# skidagen seizoen 2014-2015: 35 :D

@SnowJan krijgen we nog een reisverslag? ;) Als het om auto’s of skien gaat wil ik er alles van weten :P

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

Plaats een reactie