Welk gebied is dit? (deel 2)

Vallee de Chamonix?

Even a bad day skiing is better then a good day at work

Volgens mij is het Skizentrum Hochpustertal Sillian!

Gang is alles

@Henri. Ja!

# skidagen seizoen 2014-2015: 35 :D

@Henri. Ja!

SnowJan op 9 jan. 2014 22:49

Hij lijkt er zoveel op :(

null

Gang is alles

@Henri. Ja!

SnowJan op 9 jan. 2014 22:49

Hij lijkt er zoveel op :(

null

Jesper op 10 jan. 2014 14:44

Dan had ik hem allang geraden, de piste ernaast lijkt niet op diegene in Sillian en het skigebiedje van Kartitsch ontbrak en is wel duidelijk te zien op jouw foto. Daarbovenop komt nog dat die paal zoals hij in Sillian echt staat (en op jouw foto) anders eruitziet dan in Sillian zelf.

@Mathijs! Daar heb je wel gelijk in maar ik had eigenlijk alleen maar op de lift gelet :P

Gang is alles

@Mathijs! Daar heb je wel gelijk in maar ik had eigenlijk alleen maar op de lift gelet :P

Jesper op 10 jan. 2014 16:06

Niemand durft hier liften, pisteplannetjes of gebieden posten uit Osttirol, omdat ze weten dat ik er ben geweest ;)

@Mathijs! Daar heb je wel gelijk in maar ik had eigenlijk alleen maar op de lift gelet :P

Jesper op 10 jan. 2014 16:06

Niemand durft hier liften, pisteplannetjes of gebieden posten uit Osttirol, omdat ze weten dat ik er ben geweest ;)

Mathijs! op 10 jan. 2014 16:14

Hahaha, als ik ooit iets mag posten zal ik er rekening mee houden xd

Gang is alles

Leuk gebiedje dat Lauchernalp, ik ben er ooit in de zomer geweest, maar ik zou er graag een keer terugkomen om een dagje daar te skiën.

null

28___Henri
21___SnowJan
13 CJA Hulskamp
8____Mathijs
4____Jorian
3____Niels
2____Martijnski
2_____joepiedepoepie
1____Thomas
1____JaapM
1_____PHT
1_____Thijmen
1_____Ricardo
1
_-Andreas-
1_____Draak
1_____Mattz
1_____Mathijs
1_____Reinier
1_____ErikP

Makkie, Bivio in Zwitserland nabij Savognin, van kilometers pikken gesproken!

Dat klopt!

Makkie, Bivio in Zwitserland nabij Savognin, van kilometers pikken gesproken!

Mathijs! op 10 jan. 2014 19:07

Daar hebben we onze Zwitserland kenner haha

Gang is alles

Makkie, Bivio in Zwitserland nabij Savognin, van kilometers pikken gesproken!

Mathijs! op 10 jan. 2014 19:07

Daar hebben we onze Zwitserland kenner haha

Jesper op 10 jan. 2014 19:43

Eigenlijk gewoon logisch redeneren. Het dorp is typisch voor Graubünden, het ligt op de boomgrens ongeveer dus tussen 1700-1900 meter ongeveer. Het is niet overtoeristisch, dat zie je aan het dorpje. Er vertrekt één sleeplift uit het dorp dus een groot skigebied gaat het ook niet zijn. Komen in aanmerking: Zuoz, Maloja, Avers, Bivio, aangezien eerste drie kunnen geschrapt worden door hun liggen onder/boven boomgrens leek Bivio een logische optie, bivio ingetikt bij google afbeeldingen en het was juist ;)

@Mathijs! Hier ook een nieuwe?

Go with the snow!

Makkie, Bivio in Zwitserland nabij Savognin, van kilometers pikken gesproken!

Mathijs! op 10 jan. 2014 19:07

Daar hebben we onze Zwitserland kenner haha

Jesper op 10 jan. 2014 19:43

Eigenlijk gewoon logisch redeneren. Het dorp is typisch voor Graubünden, het ligt op de boomgrens ongeveer dus tussen 1700-1900 meter ongeveer. Het is niet overtoeristisch, dat zie je aan het dorpje. Er vertrekt één sleeplift uit het dorp dus een groot skigebied gaat het ook niet zijn. Komen in aanmerking: Zuoz, Maloja, Avers, Bivio, aangezien eerste drie kunnen geschrapt worden door hun liggen onder/boven boomgrens leek Bivio een logische optie, bivio ingetikt bij google afbeeldingen en het was juist ;)

Mathijs! op 10 jan. 2014 21:32

Haha maar ik heb niet zoveel kennis over Zwitserse gebieden :P
Dit kwam bij mij in m’n hoofd iig niet op

Gang is alles

Gezien @Mathijs! niet meer een nieuwe plaatst, diegene die er zin in heeft: plaats maar een nieuwe!

Even a bad day skiing is better then a good day at work

null

Je vergeet zo’n topic nogal eens met de examens.

Niemand?

Kan het slecht zien, zitten allemaal blauwe lijnen en pijlen voor. Heb je toevallig een betere afbeelding?

Flumserberg ?

Gang is alles

Kan het slecht zien, zitten allemaal blauwe lijnen en pijlen voor. Heb je toevallig een betere afbeelding?

bigfoot op 26 jan. 2014 21:45

Ik zou graag gewoon het origineel tonen, maar dan komen er onnozelaars, die zeggen dat hij traceerbaar is.

Flumserberg ?

Jesper op 26 jan. 2014 21:47

Non

Ligt 't wel in
die Schweiz?

Gang is alles

Ligt 't wel in
die Schweiz?

Jesper op 1 feb. 2014 22:56

Volgens mijn bronnen wel.

Gokje Leukerbad

May the ski force be with you !!

Ik vind het ook echt heel lastig te zien, gokje: Adelboden

Gokje Leukerbad

CJAHulskamp op 3 feb. 2014 14:45

Neen

Ik vind het ook echt heel lastig te zien, gokje: Adelboden

Pascalle op 3 feb. 2014 15:02

Neen

Volgende gokje: Meiringen-Hasliberg. Heb je een andere foto waar iets meer aan te puzzelen valt?

Nu de tentamens voorbij zijn mag ik weer van mezelf :)

Volgende gokje: Meiringen-Hasliberg. Heb je een andere foto waar iets meer aan te puzzelen valt?

Nu de tentamens voorbij zijn mag ik weer van mezelf :)

Pascalle op 3 feb. 2014 16:00

Nee, sorry, ik kan de foto niet minder bewerken. Ik weet dat niemand traceert om te winnen, maar blijkbaar vinden sommigen het leuk om te traceren om dan te kunnen zeggen ‘Kijk, hij is traceerbaar’.

On-topic: het is niet Meiringen-Hasliberg

Edit: mijn examens zijn ook al gedaan sinds donderdag, na de shortski heb ik nu terug tijd om al jullie antwoorden te bekijken ;)

Arosa?

Ook bij mij zijn de tentamens weer voorbij gelukkig :) @Mathijs! Waar ben je geweest met je shortski? Komt er een verslagje? ;)

Arosa?

Ook bij mij zijn de tentamens weer voorbij gelukkig :)
@Mathijs! Waar ben je geweest met je shortski? Komt er een verslagje? ;)

HenriS op 3 feb. 2014 17:24

Nee, niet Arosa, jullie zoeken het veel te groot.

Donderdagavond vertrokken naar La Plagne Montalbert en vrijdagmorgen op de piste tot zondagavond en deze morgen terug in België :) Verslag wordt momenteel geproduceerd :)

Plaats een reactie