Skigebied/Dorp foutjes en suggesties

Als je zoekt bij skigebieden op afstand in Frankrijk, is Espace Lumiere op 314km. Pra-loupe ligt eigenijk op 1060km van Brussel.

de info bij hochzillertal-hochfugen is aan vernieuwing toe:
de panoramalift 2 is vervangen door de kristall-express.
Verder vind ik het enigzins twijfelachtig of fugen en hochzillertal-hochfugen samen als één gebied moeten worden genomen of dat deze uit elkaar moeten; er schijnt een verbinding te komen maar nu liggen ze wel echt apart.
Tot slot klopt het aantal kilometers niet: het pisteplan geeft op dit moment 88 km voor hochzillertal-hochfugen en 11 km voor de spieljoch.
zie ook:
waar ze beide gebieden dus ook apart rekenen.

de site die ik aan wilde halen was www en dan hochzillertal.com/de/das-skigebiet/liftepisten/

Meiringen-Hasliberg: pistekaart is veranderd. Grootste verschil is een 6-persoonslift van Bidmi naar Käserstatt ipv de oude 2-persoonslift.
Up-to-date kaart vind je hier: http://sismedia.mit.ch/meiringen/sismap/html/winter/de/…

-aangepast-

Ik ben ooit in de zomer in Bovec (Slovenië) geweest, dat samen met Sella Nevea in Italië een skigebied vormt. Het gebied staat niet op jullie site, maar misschien is het de moeite waard om toe te voegen? Het gebied lijkt me er groot genoeg voor, er vallen regelmatig extreme hoeveelheden sneeuw, en de omgeving was spectaculair, dus het lijkt me zeker de moeite waard op jullie site. En anders ben ik erg benieuwd naar de criteria die bepalen of een gebied wel of niet in aanmerking komt voor de site

-Komt op de lijst, maar deze winter zal dit gebied er nog niet op staan-

Bad Sachsa in Duitsland heeft een bergtop op 450 meter, en het dal ligt op 658 meter. Althans, volgens het plaatje aan de rechterkant :)

  • :-) Aangepast-
fijne site hè, dat wintersport.nl?

Polen kan je nog toevoegen. Google zakopane. http://www.polentravel.nl/zakopane/

-Komt op de lijst, maar niet dit jaar op de site-

bij annaberg en dan webcams is de onderste webcam niet van de annaberg bij dachstein west.

Seriously snow addicted family!

wij gaan in april met paasvakantie gaan skiën. We verblijven in Uderns oostenrijk en gaan skiën in het Zillertal. Weet iemand of dit gebied dan nog sneeuwzeker is?

Nu het pistenplan van W/S is aangepast, misschien ook het aantal piste km aanpassen? (190 km volgens mij)

-Wordt aangepast-

Gang is alles

Skigebied Fanningberg staat er niet op.

Skigebied Fanningberg staat er niet op

Pistekaart van Lermoos is verouderd. Zijn inmiddels 2 gondelbanen bij.

-aangepast-

Volgens mij klopt de skipasprijs van Ski Jested niet echt…
http://gyazo.com/3689c51722863b0e326c78160d6459c7

-Dure grap, we lopen nu alle prijzen na-

Gang is alles

Vond dit pistenplan voor Crans-Montana wat duidelijker dan de huidige http://www.skiresort.de/skigebiet/crans-montana-aminona/pist…

Gang is alles

Ik weet niet 100% zeker op het in dit topic hoort, maar bij de ervaringen vallen de enters weg die je ingeeft, zodat het een lang verhaal, zonder alinea’s wordt. Dit is volgens mij vrij eenvoudig te ondervangen met een nl2br oid, maar dat zou het wel overzichtelijker maken.

-Niet het goede topic, maar we kijken ernaar-

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

bovenaan de website geeft mijn skikalender aan nog 42 dagen tot gerlos, maar hier ga ik niet heen en ik heb dit pas sinds ik terug ben van mijn vakantie naar wolkenstein
is dit een fout in het systeem of heb ik iets fouts gedaan

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

@Birdheart dat heb ik ook, Gerlos over 42 dagen. Na een paar keer F5’en komt mijn laatste skigebied te voorschijn, waar ik 2 maanden geleden ben geweest. Alleen zegt de site dat ik er over 3 dagen heen ga.

Nu vind ik het niet erg als ik verplicht naar Silvretta moet komend weekend, en daarbij over 7 weken naar Gerlos mag :)
Als Wintersporters.nl maar betaalt! :):)

fijne site hè, dat wintersport.nl?

N.a.v. van de review over fieberbrunn ben ik er achter dat de pistekaart verouderd is… De 2-CLF Reckmoos is in 2011 vervangen door de 8-MGD Reckmoos Nord

-Aangepast-

Certified ski-boy, glijbewijs

ik ben een paar weken geleden o.a. een dagje in Gitschberg-Jochtal (Italië) en naar Kellerjochbahn Schwaz (Oostenrijk) geweest. Deze staan allebei niet in de lijst van skigebieden op wintersporters terwijl Gitschberg-Jochtal toch zeker een redelijk gebied is wat zeker voor gezinnen een ideale plek is. Kellerjochbahn Schwaz is dan wel wat kleiner, maar toch zeker een gebiedje wat voor veel mensen voor een dag of paar dagen een mooie bestemming kan zijn.

Er is wel heel kort iets over Meransen verteld bij Skirama Eisacktal, en op het pistekaartje van Plose (Skirama Eisacktal) staan linksachter in het klein de liften zonder de pistes afgebeeld.

Door de verbinding tussen het skigebied van Jochtal en Gitschberg is het nu een heel aantrekkelijk gebied. Mij zou het dan ook beter lijken om er een aparte pagina van te maken.

-Komt er op de lijst bij-

Wellicht handig om een aparte sectie "zomerskigebieden" op te nemen?
Of om bij de zoekcriteria "zomerski mogelijk" toe te voegen?

-Het probleem is dat veel gebieden zeggen wel zomerski te hebben maar in de praktijk vaak dicht zijn-

Bij het skigebied van Lienz staat onder het kopje ‘minder leuk’ het stukje weinig wachttijden voor liften. Dit moet natuurlijk onder het kopje 'positief"

-Aangepast-

Al probeer je naar de pagina van Skicircus Saalbach Hinterglemm te gaan krijg je alleen maar wit scherm?

Bij het skigebied Würmberg in de Harz is de kaart zwaar verouderd, als je hem op de officiële site vindt is het totaal anders, enorm uitgebreid vooral.

-aangepast-

@moderators het valt me op dat er geregeld mensen reageren op topics waar al geruime tijd geen nieuwe posts zijn gedaan en dan lang niet altijd met relevante informatie e.d. komen, misschien een idee om te zorgen dat als een topic langer dan 6 maanden geen nieuwe posts heeft, de nieuwe posts niet gelijk zichtbaar te maken maar dat de post eerst langs de moderators gaat om te beslissen als het relevant is voor het topic of dat het een eigen topic verdient of dat het in het geheel niet geplaatst word

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

https://www.wintersport.nl/skigebieden/zermatt
“In Zermatt ligt ook de hoogste spoorbaan van Europa welke eindigt op de 3100 meter hoge Gornergrat.”
Naar mijn weten klopt dit niet, Jungfraujoch is met 3454 meter bijvoorbeeld al hoger.

https://www.wintersport.nl/skigebieden/breuil
“Aan de Zwitserse zijde kan je nóg kan je hoger: van Plateau Rosa over eeuwig besneeuwde gletsjerpistes naar liftstation Trockener Steck.”
Tweede kan je moet weg.

-Aangepast-

Mr. Slow

De pistekaart van Hochzillertal/Hochfügen is inderdaad verouderd, wat @gast664 al zei

-aangepast-

Op jullie pagina van Val Thorens word gezegd dat dit het hoogste bergdorp van Europa is, maar toen ik even rondneusde in het skigebied van Sierra Nevada zag ik dat Borreguiles op 2600 meter hoogte gelegen ligt, is dit dan niet het hoogste bergdorp van Europa? Of rekenen jullie deze niet mee, omdat hier bijna geen nederlandse wintersporters komen en in ValTho wel?;)

  • JE hebt gelijk, aangepast-

ik heb het idee dat de pistekaart van de hintertuxer gletscher ook nogal verouderd is…

-aangepast-

Certified ski-boy, glijbewijs

de pistekaart van paradiski (la plagne & les arcs) is niet juist,
Heb zelf thuis de originele uit het gebied en er zit wel veel verschil in

-aangepast-

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Plaats een reactie