Selva (wolkenstein)

Dit onderwerp gaat over de bestemming Val Gardena

Tja… Dat is wat ik ook een beetje heb gemist bij de Rictors, ik heb nu de Volkl Racetiger SC uvo, heerlijk op een strakke racebaan. ik zou nu de Head Supershape Rally overwegen… Mooie deals maar ik mag nu niets meer kopen :-)
Einde seizoen hoop ik een deal te doen…

Terug naar de vraag… 2de week van maart naar Val Gardena, houden ze de pistes ok of kies ik toch beter Cervinia of Ski Arlberg?

*bericht bewerkt door hanss op 13 sep 2016 22:21

Val Gardena is prima in die periode. Maar geldt ook voor de andere gebieden die je opnoemt.

May the ski force be with you !!

Ben er in de eerste week van maart geweest en toen was alles tip top. Nog goed voor vele weken. Bij slechte sneeuw zijn het kunstmeesters. Kijk maar naar de verslagen van afgelopen seizoensstart daar en in de regio. Maar voor de eerste helft van maart is het eigenlijk nergens de vraag of het wel kan. Een enkele op een zuidhelling gelegen dalafdaling kan een keer dicht zijn, maar zolang het kan zal het daar met kunstmiddelen open gehouden worden, in tegenstelling tot vele andere gebieden.

Ik heb hier een skisafari gedaan begin/ midden maart 2013 & 2015. In 2015 was er weinig natuur sneeuw, maar overal kon je goed skiën, door inderdaad de kunstmeesters. Hogerop was het sowieso goed. Geen probleem dus!

Afgelopen seizoen in de 2e week maart … 3 dagen sneeuw, omgeleide ski-safaridagen. Kortom … Je weet het maar nooit daar in Selva e.o. zo in maart ?. Ik zou gewoon gaan en vooral gaan genieten van de waanzinnige omgeving, de pistes en vooral het eten.

Afgelopen jaar was midden Maart prima te doen. Maar precies wat @mrski zegt, vooral genieten van de waanzinnige omgeving en het eten!

Breast board ever!

Plaats een reactie