Live updates Fiss

Dit onderwerp gaat over de bestemming Serfaus - Fiss - Ladis

Wat zeggen ze in Serfaus zelf van de vooruitzichten de komende dagen?

Mijn excuses voor de weinige video’s en updates van mijn kant. Ik was toch drukker dan verwacht,
veel werken en toen begaf mijn computer het ook nog eens. Die is inmiddels gefixed en ik heb meer tijd. Ik hoop eind deze dag een video te uploaden!

Let it snow

Bij deze

Let it snow

Leuke filmpje!

mooi, wanneer was dit? hoe zijn de conditie’s nu? Ik vertrek zaterdag voor een week … momenteel veeeeel zon daar hopelijk houdt alles nog wat stand.

dat filmpje ga ik beaten volgende week jurrian! het is nu warm, maar zoals al een paar weken zijn de noordhellingen altijd prima zeker in de ochtenden. Het wordt uiteraard wel met de dag minder aangezien het in het dorp zo goed als elke dag boven de 15 graden is. Komende week zullen de eerste verbindingspaden tussen pistes wel dicht gaan enzo. Dus vroeg uit de veren en smiddags wat eerder aan het biertje beginnen

Wanneer dit was, het zijn beelden van het gehele seizoen. Ik moest er wat selecteren. Helaas was de off-piste dit seizoen niet heel geweldig, maargoed, we hebben er het beste van gemaakt.

Ik ben inmiddels weer een week terug in nederland. Ik heb momenteel niet echt een idee hoe het is. Aan de zuidkant zal het allemaal rap minder worden, daar was het vorige week ook al waterskiën. De Noordkant blijft eigenlijk altijd wel prima!

Let it snow

De pistes op de zuidkant zijn een ramp. Ook in de ochtend. De Lange abfahrt is dicht en de Ladis abfahrt is een excuus voor een piste. De noordkant in Fiss is tot het middag-uur echt prima.

Als je komende week komt, zou ik zeker een uitstapje naar de Kaunertaler gletscher doen, top condities daar…

Voor zaterdag is er regen voorspeld, ik denk dat dan heel veel van wat er nu nog ligt gewoon wegspoeld.

Is het nog mogelijk om vanuit fiss naar serfaus te skiën
Ik vertrek vrijdag nacht naar ginder

Pray every day for snow

De verbindingspistes tussen Fiss en Serfaus zijn nog open, maar mij zie je daar niet meer op, super papperig. De Ladisabfahrt is vandaag gesloten en ik vermoed ook niet dat die nog open gaat.
Gisteren wilden we richting Masner, maar de sneeuw boven bij Lassida was al zo slecht dat we geen zin hadden om door dikke papsneeuw richting Masner te boarden.

Weet iemand hoe de sneeuw op de Masner is momenteel?

Ja wij vertrekken vannacht ! We hebben er ons al bij neer gelegd om
Een weekje pap skiën te doen ! Dusja maar het zou volgende week terug kouder worden en sneeuwen :-)

Pray every day for snow

Het is zo juist begonnen met regenen en hier in Ladis is het alles behalve koud. Het ruikt naar regen na een hele warme lange zomerdag…

Neeeeeen!!! pfff fuck e!!!

Pray every day for snow

Live vanuit Serfaus: heerlijk weer, in de ochtend geniaal lekkere pistes, in de middag moet je de goede zoeken. Noordhellingen zijn goed in Fiss en op de Massner in Serfaus, Zuidhellingen gaan echter hard achteruit en worden in rap tempo gesloten.
Vanmiddag even wat regen, komende nacht afkoeling en een vlokje sneeuw. Veel kouder, dus de Pasen moet lukken. Of verbinding Serfaus-Fiss dan nog in bedrijf is en de Frommes open is wel ernstig de vraag

Mijn filmpje jurrian! ter voorbereiding op de Alpe d’huzes 7 weken flink getraind in Fiss. Ik hoop op 5 juni 6x de alpe dhuez te beklimmen om geld in te zamelen voor de KWF kankerbestrijding. Als je dit idee een warm hart toe draagt voel je dan niet bezwaard om wat te doneren! Hier zijn alvast de beelden:

Lekker Remmie!

Let it snow

Knap! Maar die dagen heb ik dit jaar toch gemist in Serfaus :-(

Mooi filmpje succes met de andere beklemmingen

Pray every day for snow

Leuk filmpje! Was je op 16 april ook nog in SFL? Dat was echt de mooiste sneeuw van het hele seizoen… Een perfecte afsluiter :)

nee toen zat ik alweer op de fiets!

Plaats een reactie