Nog sneeuw voor einde 2013 ??

Dit onderwerp gaat over de bestemming Skiliftkarussell Winterberg

Ik bedoel op "skiplezier" . nl

Sneeuwgarantie met de kerstvakantie bestaat gewoon niet. Dit is niet specifiek een probleem voor het Sauerland maar je ziet dit vaak rond de kerst in skigebieden in Europa.
Het echte sneeuwseizoen begint pas begin januari en dat is heel normaal voor meer wintersportbestemmingen. Komende dagen komt in Oostenrijk en Fohn ook weer terug en zal het daar zelf voorjaar worden met temperaturen ruim boven de 15 graden. In het sauerland kunnen waarschijnlijk de sneeuwkanonnen weer aan. Na oud opnieuw lijkt het erop dat de winter naar het Sauerland komt.

@gast265 De sneeuwverwachting is erg precair. De modellen zijn nog steeds anti-winters, hoewel dit ieder moment om kan slaan. Ik verwacht voor de komende week - afgezien van een enkele dag met een paar cm sneeuw - geen verbetering in de situatie en moet nog zien hoe lang Möppi het trekt.
Wel verbazend dat hij (opnieuw) de goede gok genomen heeft en vandaag al doodleuk zijn 28e dag van dit seizoen draait!
Ik ga er eens een sneeuwdans ingooien, dat die straalstroom wat naar het zuiden zakt. Ook dat kan, en dat is het volop Een fijne "hogedrukbeer" boven Scandinavië heb ik ook in de kaarten gezien (vanmorgen er weer uit, maar dat zegt niet zoveel)… dat mag ook natuurlijk, dan kunnen de kanonnen daar blazen en kunnen hier de ijzers onder.

Er blijven woorden wegvallen uit de tekst. Irritant! En nee, hier op mijn werk heb ik geen account

Komt wanneer je drie puntjes typt. Dat gebeurt bij mij iig steeds.

Nieuwjaar voorspelt enkele cm…

Hallo allemaal! Ik ga 4 dagen met een vriendin ( wij zijn eind twintigers en houden van een feestje) naar winterberg op 31 december. Het hotel wil graag weten of we aansluiten bij het silvester diner, maar ik vroeg me af of je niet beter bij een leuk restaurantje kunt gaan eten. Daarnaast, wie heeft ervaring met oud en nieuw in winterberg? Waar zijn de leukste feesten dit jaar? Verder gaat het geloof ik de 29ste en vanaf 1 januari weer een beetje sneeuwen, hopelijk voldoende om nog even op de ski’s te staan! Hoor graag jullie tips voor oud en nieuw dit jaar!

Denk dat de meeste restaurantuitbaters wel met reserveringen werken, dus om dan die avond nog ergens binnen te stappen is een risico vrees ik.

http://www.winterbergvakantie.nl/uitgaan.php

@gast265
komende dagen iets kouder, zondag zowaar wat sneeuw op de maar slechts zeer beperkte besneeuwing mogelijk. Voorlopig alleen Möppi en mocht de sneeuwval goed uitpakken, dan nog een vlakke lift bovenin het

Toch al een beetje gevallen, op naar meer…
en zet die kanonnen aan!!!

Grappig om de verschillen te zien… :)

Het sneeuwt al sinds vannacht in wagrain :)

Certified ski-boy, glijbewijs

Webcam ziet er op sommige plaatsen al meer positiever uit, hopelijk nog enkele nachten koude temperaturen en de verwachte cm’s van oud en nieuw. Maar geen regen meer aub!

Wij gaan het weekend van 10 dec tem 12 dec. Laten we hopen dat er tegen dan wat ligt? Is er kans toe denken jullie?

@gast026 ga je volgend jaar pas? het is elk jaar verschillend dus ik zou het niet weten, dit jaar is het nogal dramatisch…

Gang is alles

ik vermoed dat gast026 januari zal bedoelen, anders is het wel een beetje ver…

Oeps verkeerde topic^^ excuses, vanaf telefoon kan ik niet zien dat er winterberg bijstaat in t menu

Certified ski-boy, glijbewijs

Plaats een reactie