Dit weer is toch een ramp?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Skiliftkarussell Winterberg

Volgend weekend maar even een dagje die kant op… :D

Sonnenlift en nieuwe Ritzhagen stoeltjeslift in Willingen zijn ook open… Ettelsberglift voorlopig enkel voor wandelaars…

Winterberg is bijna volledig open. De hele hoofdas m.u.v. de Kappe is geopend, dus ook de stoeltjesliften op de Bremberg. De Kappe kan ook snel open, de lopende band van de verbindingslift is al gereed gemaakt.

Kunnen we niet beter met z’n allen verhuizen naar het topic ‘‘Sneeuw op komst in Winterberg’’ ?

Gang is alles

Hi All!

Ik ben van plan aanstaande donderdag (30/01) en vrijdag (31/01) lekker te boarden en apres skieen in Winterberg!

Nu heb ik zelf geen auto en ga ik samen met een vriendin waarschijnlijk een auto huren.

Om de kosten te beperken daarom mijn vraag:
Wie wil er voor (15,- enkel of 30,- retour) meerijden? Heb nog 3 plekken over!

Of: Wie gaat er toevallig ook donderdag vroeg rijden en vrijdagavond terug en heeft nog 2 plekken over?

Ben nog niet bekend in Winterberg, maar is het mogelijk om op dit moment door te skieeen tot onderaan bij Hotel Winterberg Resort?

Hi All!

Ik ben van plan aanstaande donderdag (30/01) en vrijdag (31/01) lekker te boarden en apres skieen in Winterberg!

Nu heb ik zelf geen auto en ga ik samen met een vriendin waarschijnlijk een auto huren.

Om de kosten te beperken daarom mijn vraag:

Wie wil er voor (15,- enkel of 30,- retour) meerijden? Heb nog 3 plekken over!

Of: Wie gaat er toevallig ook donderdag vroeg rijden en vrijdagavond terug en heeft nog 2 plekken over?

A.S. op 26 jan. 2014 15:38

is dit dan geen beter/goedkoper alternatief ?
http://winterbergbus.nl/
(EDIT: ik zie dat ze niet die donderdag gaan)

ken de winterbergbus maar die gaan bijna niet doordeweeks helaas en ik wil overdrukke weekenden in winterberg mijden, vooral met zo weinig sneeuw ;)! toch bedankt!

@gast540
Naar het hotel skiën kan wel, maar de lift was vandaag nog gesloten. Dus om te gaan, even de gratis bus pakken

Wij gaan vanaf vrijdag of donderdag avond tot zaterdag avond. Als dit een opties is zouden jullie ook met ons mee kunnen rijden.

Gast 477, dankjewel voor de reactie en het aanbod!! Helaas zijn we niet zo flexibel ivm verdere plannen op zaterdag terug in NL… Mochten jullie toch eerder gaan en met ons mee willen rijden, dan kan dit (max 3 personen)!

@A.S. Ik weet nog niet wanneer ik vertrek, dit is namelijk afhankelijk van wanneer ik kan beginnen met werk, maar ik verwacht binnen een paar dagen meer te weten. In dat geval rij ik graag met je mee!

Minion of the boards

Ik heb het gevoel dat het een gezellige boel word deze week in winterberg.
Zoals ik al eerder in dit topic zei gaan wij woensdag. Wie zijn er nog meer in de brabander om te apre skien? lijkt mij leuk om mensen van dit topic te ontmoeten. hoor het wel

Net terug van Winterberg… Zaterdag 1 piste open (nr 12), slechte sneeuw. Maar dan vandaag… ongelofelijk! Geen wachttijden, super sneeuw en een pracht van een weekend gehad!

super om te horen. dan kan het deze week alleen maar beter worden.

Het lijkt weer hard te sneeuwen!!

Is er toevallig iemand ter plaatse die dit kan bevestigen?

Dat ik niet bevestigen.kan wel vertellen dat het hier in drenthe weer hard sneeuwt. is alweer 4 cm gevallen

Er ligt nu 28 cm sneeuw op de Kahler Asten bij Winterberg

Waar vind je die info?

Hoe 3 dagen een wereld van verschil kunnen maken…

Inderdaad, het ziet er nu wel echt heeerlijk uit in het sauerland

Het klinkt allemaal super, kan niet wachten om erheen te gaan. Is te hopen dat de condities zo aanhouden tot minstens begin februari…

http://m.youtube.com/results?q=snarfvlog&sm=1

Hier even een video van frans. Doorstart skiliftkarrusel winterberg.
Top video frans.

Super dit! Vorige week nog helemaal groen, nu helemaal wit en een (nagenoeg) volledig geopend skigebied! Zal wel aardig druk worden deze week, toch?

deze link is beter denk ik.
Telefoon deed niet wat ik wilde.

De Kappe zal ook snel openen, lopende band is sneeuwvrij gemaakt, piste ernaast is geprepareerd en de nieuwe stoeltjeslift draait al warm zoals te zien is op de webcam

De Kappe zal ook snel openen, lopende band is sneeuwvrij gemaakt, piste ernaast is geprepareerd en de nieuwe stoeltjeslift draait al warm zoals te zien is op de webcam

Jochem5 op 27 jan. 2014 09:56

Volgens de website is ie open…

Grußen aus dem Sauerland

null

The older I get, the better I was

Korte en middellange termijn koud.
Vooral a.s. woensdag en donderdag gunstige condities voor kunstsneeuw productie.

null

The older I get, the better I was

Plaats een reactie