Ouwehoertopic (deel 2)

Tja @Frank je moet toch ergens beginnen hè… :)

# skidagen seizoen 2014-2015: 35 :D

Tsja, @Snowjan, als je die 100 weken van jou als teller tegen jouw leeftijd als noemer afzetten krijg je wel een heel wat grotere breuk dan bij mij!

2024 Met kleinkinderen, weer gebonden aan het hoogseizoen €€€

Iemand weleens sneeuwscooter gereden? Ik wel en het is echt supervet maar blijkbaar gaat het toch vervelen als je het vaker doet en alleen maar op de sneeuw blijft en wat doe je dan? Juist, dan zoek je weer een nieuwe thrill…

Huge Sled Drop from Pathology Movie: http://youtu.be/oWgzUWEP5aU

🏂

Há dat kan ik ook mezelf van een berg storten met een sneeuwscooter, alleen de uitkomst is ietsepietsie minder fortuinlijk

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

@David23 thx voor de uitleg, wel een leuk nummer 123.525 jij hebt ook wel een makkelijke 125.333

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Ohh shit mijn skihelling is aan het smelten! Mijn eerste groene bolletje.

Full time Bourgondiër, parttime arbeider.

@Thijs9 , als ik had geweten dat je het vervelend vond had ik je niet elders gefeliciteerd. Sorry

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

@Birdheart Haha ach ja het leven gaat niet over rozen altijd :P.

Full time Bourgondiër, parttime arbeider.

Ola Ouwehoerders,

Ik heb even een vraagje aan de hand van het vorige wintersporters magazin (numemr 24 dacht ik) stond een win actie van Olympus. Nu heb ik al wel een hoop stemmen maar is ene Kate mij steeds voor. Ik wil dus aan jullie mede ouwehoerders de beroep doen om even op mij te stemmen (A). Dit mag 5x per IP adres en je zou mij er een groot plezier mee doen :).

http://verrassendoostenrijk.nl/home#/inzending/639

Als ik win zal ik een mooie foto, gemaakt vanaf mijn spiksplinternieuwe camera, voor jullie maken ;).

Full time Bourgondiër, parttime arbeider.

Kan je die foto’s ook sorteren op de een of andere manier? Ik zoek me een ongeluk naar de naam ‘Thijs’… Ook de zoekfunctie van Chrome kan je naam niet vinden. Heb je stiekem een andere naam?

Bij mij komt hij te voorschijn als soort van pop up na het clicken van de link :)

@GiGi de foto behoord tevoorschijn te komen met via een “pop-up” als je op de link klikt. Spijtig genoeg kan je niet sorteren op naam en of aantal stemmen. De website zal wel om een rede zo gebouwd zijn. Overigens heb ik geen andere naam daar op de site ;).

Full time Bourgondiër, parttime arbeider.

Nu werkt de pop-up bij mij ook. Ik heb maximaal gestemd.

Ola Ouwehoerders,

Ik heb even een vraagje aan de hand van het vorige wintersporters magazin (numemr 24 dacht ik) stond een win actie van Olympus. Nu heb ik al wel een hoop stemmen maar is ene Kate mij steeds voor. Ik wil dus aan jullie mede ouwehoerders de beroep doen om even op mij te stemmen (A). Dit mag 5x per IP adres en je zou mij er een groot plezier mee doen :).

http://verrassendoostenrijk.nl/home#/inzending/639

Als ik win zal ik een mooie foto, gemaakt vanaf mijn spiksplinternieuwe camera, voor jullie maken ;).

Thijs9 op 25 nov 2014 12:09

Mijn stemmen heb je!

Succes!

@Thijs9 gedaan 5x, maar om eerlijk te zijn zitten er foto’s bij die ik mooier vind.

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

@Birdheart Klopt. gelukkig worden plaats 1 en 2 ook bepaald door een vakjury. Prijs drie is eigenlijk gewoon een “populariteits” prijs.

Full time Bourgondiër, parttime arbeider.

Thijs9 Gedaan!

Zo dan moet je zien! Is weer eens wat anders zo op die piste.

Full time Bourgondiër, parttime arbeider.

Ik blijf het zo gek vinden dat ze geen bar ervoor hebben.

Serfaus

Ik blijf het zo gek vinden dat ze geen bar ervoor hebben.

Karlijn op 26 nov 2014 16:51

Vaak is die er in Amerika wel maar de Amerikanen weigeren massaal er gebruik van te maken.

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

Oeps!

❄️

‘‘Can I help with anything?’’ zo vroeg hij na pakweg 30 seconden leedvermaak.
Slasausje | 02-12-14 @ 15:01 | + 172 -

Ghehehehe :D

Carnas on Tour

ik ga dit jaar een hotel betrekken in Solden in Gaislachalm. ik ben hier nooit eerder geweest. klopt het idee dat ik “om moet skieen” als ik van Gaislachalm naar tiefenback kogl wil skiien?

Gang is alles

ik ga dit jaar een hotel betrekken in Solden in Gaislachalm. ik ben hier nooit eerder geweest. klopt het idee dat ik “om moet skieen” als ik van Gaislachalm naar tiefenback kogl wil skiien?

Daniel82 op 4 dec 2014 12:49

Als je goed, maar dan ook heeeeeeeeel goed, op de pistekaart kijkt, zie je dat je moet om boarden of skiën.

Carnas on Tour

Ik kreeg net een leuk sinterklaas bericht! Ik heb een Olympus OM-D E-M10 gewonnen via verrassendoostenrijk.nl :D.

Dus bedankt voor het stemmen.

Full time Bourgondiër, parttime arbeider.

Mooizo! Graag gedaan ;)

Ik verwacht hier dan wel een mooi verslag met mooie foto’s van je skitrip :D

Ik verwacht hier dan wel een mooi verslag met mooie foto’s van je skitrip :D

HenriS op 5 dec 2014 18:20

Hehe ik ga mijn best doen!

Full time Bourgondiër, parttime arbeider.

Plaats een reactie