Snowboard, bindingen kopen

Kijk, dat laatste stukje is een goed punt.

Eerst ff de hond uitlaten, auto wassen en helpen in het huishouden voordat je het vraagt hé! ;-)

🏂

Ga naar een goede shop @jesper !
Laat je door een ervaren medewerker helpen. Ik ga elk jaar met een shop eigenaar mee met test reisjes en proberen dan ook veel boards en de eigenschappen daarvan te leren kennen zodat hij dat in de shop weer over kan brengen op zijn klanten.
Op internet is veel te vinden maar niet het gevoel wat een snowboard je geeft en ik denk dat je dat in een shop wel kunt vinden.
Laat je goed voorlichten vraag eventueel of je hem mag testen op een baan, want ook dat kan gewoon.
Zeker bij de aanschaf van een snowboard is het belangrijk dat je wel het goede koopt, dit maakt of breekt je vakantie strakjes.

Succes !!

kijk eens op weeweeweepuntboerteunpuntcom :)

Ga naar een goede shop @jesper !
Laat je door een ervaren medewerker helpen. Ik ga elk jaar met een shop eigenaar mee met test reisjes en proberen dan ook veel boards en de eigenschappen daarvan te leren kennen zodat hij dat in de shop weer over kan brengen op zijn klanten.
Op internet is veel te vinden maar niet het gevoel wat een snowboard je geeft en ik denk dat je dat in een shop wel kunt vinden.
Laat je goed voorlichten vraag eventueel of je hem mag testen op een baan, want ook dat kan gewoon.
Zeker bij de aanschaf van een snowboard is het belangrijk dat je wel het goede koopt, dit maakt of breekt je vakantie strakjes.

Succes !!

Bobdeboarder op 26 sep 2014 07:32

Ik vind dat meeste boardshops inderdaad dingen van een board weten. Maar ze verkopen je ook enkel maar dingen die ze in hun winkel hebben staan.

Op het internet vind je veel meer info, veel meer keuze en waarschijnlijk ook betere prijzen !

Plaats een reactie