Websitezaken - bugjes en suggesties

De tekst gaat over de Blizzard R Power FS, maar er staat een plaatje bij van de S Power FS (echt een andere ski). In de nieuwe skitest dus: https://www.wintersport.nl/skitest/ski/252

… foutje

https://www.wintersport.nl/skitest/ski/201 Er staat een aantal keer ‘Experience 8’ Dit moet 88 zijn neem ik aan?

Mijn avatar-afbeelding wordt ineens niet meer goed weergegeven, niet op mijn profielpagina, ook niet op forum of iets dergelijks. Overal zo’n ‘kan je JPEG niet openen’ icoontje.

EDIT: En alweer gefixt. Weet niet wat er mis ging…

@Gigi We gaan het aanpassen. Thanks voor het doorgeven.

Ik vind het wel nog steeds jammer dat alle topics onder elkaar staan op 1 pagina. Waarom niet onderstaande sub-fora zoals ze nu rechts staan op de “hoofd” pagina?! Dat is toch veel overzichtelijker…Als je een vraag hebt over een skigebied, dan klik je op skigebieden en zie je vervolgens de topics die daar staan.

Skigebieden
Reisverslagen
Weer & sneeuw
Materiaal & kleding
Reizen
Marktplaats
Foto’s & filmpjes
Meet & greet
Werken in de sneeuw
Stube

Waarom kan je, als je een bericht wilt plaatsen, geen gebruik maken van smilies, links invoegen onder 1 woord (je typt een woord en maakt daar een link van), text dik gedrukt maken, schuin of ga zo maar door (waarschijnlijk kan dat wel, maar dat zit niet geintegreerd bij het plaatsen van het bericht), afbeeldingen plaatsen () of twitter berichten plaatsen?

Waarom maken jullie, als mods, jezelf het niet makkelijker door topic reeksen zelf te laten sluiten en je automatisch een nieuwe kan openen met eenzelfde “openingspost” hoe het topic werkt? Bijvoorbeeld van “waar is dit” topic? Daar opent iemand en vervolgens sluit dat vanzelf na 300 berichten, de laatste opent zelf een nieuwe en zo ontstaat er een reeks, waarbij de eerste post uitlegt hoe het werkt.

Wellicht handig om bij “laatste activiteit” de usernaam te zetten van het geplaatste bericht?

Edwin. op 2 okt 2014 13:18

Bovenstaand schreef ik 2 oktober. Niet dat jullie verplicht zijn overal op te antwoorden, maar ik vroeg het mij gewoon af…

Not all who wander are lost

De knop “Weblog” is verdwenen

Gear & Tips | Forum | …

Zou deze terug kunnen komen? Is wel makkelijk bij het teruglezen van oudere weblogs.

De knop “Weblog” is verdwenen

Gear & Tips | Forum | …

Zou deze terug kunnen komen? Is wel makkelijk bij het teruglezen van oudere weblogs.

Jasper op 8 okt 2014 14:17

@Jasper dit is toch gewoon de homepagina? Onderaan staat ook de knop ‘lees meer weblog berichten’ (wat in het Nederlands één woord is, overigens).

@Sneeuwbaard Klopt. De site verbergt bepaalde onderdelen op kleinere apparaten om alles nog een beetje overzichtelijk te houden. Als je je Note in landscape houd is het bijna een iPad en worden er dus zaken zichtbaar die niet op mobiel zichtbaar zijn.

Yo-han op 8 okt 2014 11:08

Opvallend is dat de knoppen op een volledig originele note 3 niet zichtbaar worden in landscape mode, ondanks de zelfde schermresolutie.

Maar ook dit jar blijft het een beest van een board

Bij de beschrijving van de Burtom Custom X mist jaar een “a”

Lib Tech Banana Attack

Het is de Lib Teck Attack Banana.
Bij het filmpje en bij de titel staat de naam in de verkeerde volgorde. Gelukkig spreken de testers in het filmpje de naam wél in de juiste volgorde uit! :D

my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7

Links vanuit de notificaties pagina en notificatie emails linken vanaf nu (let op, oudere mails en berichten dus niet) netjes naar de pagina waarop het nieuwe bericht staat.

MAND!

Alle nieuwe topics worden meermalen geplaatst??

❄️

Nee, mensen drukken te vaak op opslaan.

MAND!

Ik kan momenteel geen nieuwe berichten plaatsen op het forum. Ik heb de foutmelding al doorgestuurd…

Breast board ever!

Nee, mensen drukken te vaak op opslaan.

Yo-han op 8 okt 2014 21:09

Omdat de site bij het opslaan crasht, neem ik aan. Het is wel heel toevallig dat het bij alle nieuwe topics gebeurt… ;)

❄️

Yo-han komt er nog een oplossing voor de skikalender ??

…en toen deden de “duimpjes” het niet meer… :(

my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7

Lib Tech Banana Attack

Het is de Lib Teck Attack Banana.
Bij het filmpje en bij de titel staat de naam in de verkeerde volgorde. Gelukkig spreken de testers in het filmpje de naam wél in de juiste volgorde uit! :D

Sneeuwbaard op 8 okt 2014 14:54

Nu zie ik dat er een review staat van de “Banana Attack”(nr17) en de “Attack Banana”(nr78). De tweede is de juiste. De eerste is het zelfde board, maar dan uit, volgens mij, 2012…

De eerste (nr.17) kan ik trouwens niet via het overzicht vinden, maar alleen als ik op de link onder het kopje “Top 3 Piste” klik. Dit is dan wel weer degene met een filmpje.
Deze top 3 zie ik overigens ook alleen pas als ik al een board aangeklikt heb. Misschien wat om dit gelijk bij het overzicht te tonen, of via het overzicht de mogelijkheid creëren om de top 3 (5,10,25) te selecteren.

my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7

Met de kans dat het al eens gemeld is…

De “nieuw sinds je laatste bezoek” break lijkt lukraak geplaatst te worden. Mijn laatste bezoek was gistermiddag, maar als ik het forumoverzicht kan geloven was dat vandaag tussen 10:03 en 10:06. Verder zie ik deze break niet alleen op pagina 1 van het forumoverzicht maar ook op pagina 2, 6 en 8. ;-)

Ik kan momenteel geen nieuwe berichten plaatsen op het forum. Ik heb de foutmelding al doorgestuurd…

BasV88 op 8 okt 2014 22:04

Nee, mensen drukken te vaak op opslaan.

Yo-han op 8 okt 2014 21:09

Omdat de site bij het opslaan crasht, neem ik aan. Het is wel heel toevallig dat het bij alle nieuwe topics gebeurt… ;)

David23 op 8 okt 2014 22:11

Opgelost.

Yo-han komt er nog een oplossing voor de skikalender ??

phil op 8 okt 2014 23:16

Niemand heeft ons nog kunnen helpen aan een goeie error melding. Zonder iets van een error kunnen we het niet oplossen aangezien we het probleem zelf nergens zien.

…en toen deden de “duimpjes” het niet meer… :(

Sneeuwbaard op 8 okt 2014 23:38

Opgelost.

Met de kans dat het al eens gemeld is…

De “nieuw sinds je laatste bezoek” break lijkt lukraak geplaatst te worden. Mijn laatste bezoek was gistermiddag, maar als ik het forumoverzicht kan geloven was dat vandaag tussen 10:03 en 10:06. Verder zie ik deze break niet alleen op pagina 1 van het forumoverzicht maar ook op pagina 2, 6 en 8. ;-)

Timmy op 9 okt 2014 10:28

Bekend probleem ja. Werkt in de ene browser wel en de ander weer niet. Even een aanpassing gedaan en nu is het even afwachten of het beter werkt.

MAND!

Ski kalender.

Ik werk ook met IE maar kan wel de skikalender invullen.
Wat er volgens mij niet goed aan werkt is dat je de voorkeuze die de website aangeeft, niet moet aanklikken maar zelf de naam van de plaats helemaal intikken en dan de datum. Daarna wordt het geplaatst in je kalender.
Als ik op de voorkeuze van de website klik, dan wordt de plaats inderdaad niet geladen.

Wat me wel opviel dat op de landkaart daarna rode vierkantjes kwamen te staan ipv de sneeuwvlokjes (?) die er vroeger altijd kwamen te staan.

Ski kalender.

Ik werk ook met IE maar kan wel de skikalender invullen.
Wat er volgens mij niet goed aan werkt is dat je de voorkeuze die de website aangeeft, niet moet aanklikken maar zelf de naam van de plaats helemaal intikken en dan de datum. Daarna wordt het geplaatst in je kalender.
Als ik op de voorkeuze van de website klik, dan wordt de plaats inderdaad niet geladen.

Wat me wel opviel dat op de landkaart daarna rode vierkantjes kwamen te staan ipv de sneeuwvlokjes (?) die er vroeger altijd kwamen te staan.

KoopSteenbergen op 9 okt 2014 11:14

Dat klopt niet helemaal. Als je namelijk niets aanklikt word niet de juiste bestemming opgeslagen. Het probleem lijkt hem in javascript te zitten, en daardoor werkt de klik op de opties niet.

Die rode vierkantjes zijn plaatjes die op dit moment even een update krijgen. Die zijn zo weer weg.

MAND!

In chrome bij skigebied vergelijken komen de regels niet netjes naast elkaar als je een skigebied met een lange naam zoals Skicircus Saalbach Hinterglemm vergelijkt met een skigebied met kortere naam (leest heel irritant).

Bij de gear-test leidt de link voor de lippenbalsems naar de rugzakken…

Aftellen maar!

Bij de gear-test leidt de link voor de lippenbalsems naar de rugzakken…

Matthieu op 9 okt 2014 14:00

Daar zit het toch ook in? Duh ;)

@Matthieu Fixed. Thanks!

MAND!

Ski kalender.

Ik werk ook met IE maar kan wel de skikalender invullen.
Wat er volgens mij niet goed aan werkt is dat je de voorkeuze die de website aangeeft, niet moet aanklikken maar zelf de naam van de plaats helemaal intikken en dan de datum. Daarna wordt het geplaatst in je kalender.
Als ik op de voorkeuze van de website klik, dan wordt de plaats inderdaad niet geladen.

Wat me wel opviel dat op de landkaart daarna rode vierkantjes kwamen te staan ipv de sneeuwvlokjes (?) die er vroeger altijd kwamen te staan.

KoopSteenbergen op 9 okt 2014 11:14

Dat klopt niet helemaal. Als je namelijk niets aanklikt word niet de juiste bestemming opgeslagen. Het probleem lijkt hem in javascript te zitten, en daardoor werkt de klik op de opties niet.

Die rode vierkantjes zijn plaatjes die op dit moment even een update krijgen. Die zijn zo weer weg.

Yo-han op 9 okt 2014 11:25

De bestemming wordt wel opgeslagen met IE want wanneer ik op de landkaart van de skikalander kijk sta ik er wel bij. Zelfs 7x omdat ik dacht dat de kalander niet werd opgeslagen:). Kan deze niet verwijderen.

Het probleem bij mij is dus denk ik dat de kalender niet wordt weergegeven zodra ik inlog op wintersporters.nl

Kan deze niet verwijderen.

Jozef op 9 okt 2014 15:34

Dat kan toch onderaan de pagina waar je je bestemming toevoegt? En op welke pagina werkt de kalender dan niet?

MAND!

Ik kan op de skikalender niet de locatie Zakopane in Polen toevoegen

@Yokey Klopt, want die hebben we ook niet op de site staan. Je kan alleen bestemmingen toevoegen die ook op de website staan.

MAND!

Kan deze niet verwijderen.

Jozef op 9 okt 2014 15:34

Dat kan toch onderaan de pagina waar je je bestemming toevoegt? En op welke pagina werkt de kalender dan niet?

Yo-han op 9 okt 2014 15:45

Correct, niet goed gekeken.

Ik zie de kalander op geen enkele pagina terug komen. Ik kan me van voorgaand jaar herinneren dat deze in de header van de FrontPage kwam en aftelde. Dit zie ik nergens terug, ook niet in mijn profiel. Daar zie ik alleen dat ik een locatie als bestemming heb toegevoegd en wanneer ik een week selecteer op deze site https://www.wintersport.nl/calender dan laat ie zien dat ik dit als bestemming heb toegevoegd. Verder niks voor zover ik zie…

Plaats een reactie