Post hier je wintersportvideo's 2014-2015

@waah ,
Top bedankt voor je uitleg, klinkt vrij logisch maar als ik naar de detail kijk zie ik dat de skiliftjes gewoon doorlopen.
heb jij echt helemaal om de persoon heen zitten uitknippen?

Ivo7 op 3 feb 2015 11:25

Jep. Maar dat heb ik in Photoshop gedaan… en dan is het relatief weinig werk. Daarnaast is het ook wel een beetje mijn werk. Dus dat helpt. Maar in photoshop is het uitknippen voor iedereen zo gepiept.

@Waah waarom er niet voor kiezen om je freeframe in After Effects uit te maskeren? Toch net zo snel en je hoeft niet tussen programma’s te switchen. Ziet er in ieder geval goed uit, vind enkel het “infaden” van je freezeframe echt niet mooi persoonlijk :)

@Waah waarom er niet voor kiezen om je freeframe in After Effects uit te maskeren? Toch net zo snel en je hoeft niet tussen programma’s te switchen. Ziet er in ieder geval goed uit, vind enkel het “infaden” van je freezeframe echt niet mooi persoonlijk :)

Rene op 9 feb 2015 10:05

Infaden heb ik gedaan omdat de freezeframe anders voor de originele snowboarder valt. Dat is niet ideaal helaas. Maar achteraf leidt het ook wel wat af van de sprong zelf. Bedankt voor de tip.

In After Effects uitmaskeren had ook gekund, maar is meer werk dan in Photoshop voor mij. Photoshop is letterlijk nog geen 30 seconden werk. Rotoscoping/maskeren is voor mij meer werk. Daarnaast edit ik in Final Cut Pro, waardoor ik alsnog in een ander programma werk :) (alleen de intro is gemaakt met After Effects, al is dat een aangepaste template).

Volgende keer zet ik de camera iig stil, want ben 1 dag bezig geweest met de video, en anderhalve dag met het uitvogelen van het freeze-frame-effect.

GoPro Hero 4 Black Snowboarding St Anton and Lech - Arlberg Austria 2015

Gear:

  • HERO4 Black
  • UK pro FLOATING 54" TELESCOPING POLE
  • 2 extra batteries
  • GO pro dual charger
  • Cube array 10.000 mah (powerbank)
  • Burton zoom back ( ivm accessoires en spiegel reflex camera )
  • GoPro App
  • GoPro Studio
  • Smart Remote
    -64GB Lexar MicroSDXC Memory Card
    -Dual Battery Charger + Battery (for HERO4)
    -Anti-Fog Inserts

Nieuwe video! Gemaakt met de Hero4 en Adobe premiere + After Effects.

Motion Graphic Designer / Editor. GoPro Portfolio 2015 | www.NielstenHulsen.com

haha, gave edit! :D
Totaal zinloos how-to filmpje, maar des te leuker om naar te kijken :D

Ski: 25 jaar -|- Snowboard: 6 jaar -|- Respect the Mountains

Hahaha leuk gedaan! En herkenbaar :p

Dank! Hahaha ja dit filmpje stond totaal niet in de planning. Maar toen ik de opname’s terug bekeek kon ik t niet laten ;)

Motion Graphic Designer / Editor. GoPro Portfolio 2015 | www.NielstenHulsen.com

Topweek gehad in Les Sybelles, gebied met veel offpiste mogelijkheden. Hier het filmpje, geniet ervan!

Kijkt lekker weg Stef, leuk veel verschillende beelden. Vooral het shot op 4.08 heb je vaak opnieuw moeten doen gok ik zo ;).

Ski: 25 jaar -|- Snowboard: 6 jaar -|- Respect the Mountains

skiën kunnen we niet, maar genieten doen we des te harder!

Topweek gehad in Les Sybelles, gebied met veel offpiste mogelijkheden. Hier het filmpje, geniet ervan!

StefKoomen op 20 feb 2015 12:58

blijkbaar werken de waarschuwingen van @rogier niet :(

Off piste run in La plagne met een grote crash op het laatste!

http://youtu.be/bHbdwNMEK20

What goes wrong? ;)

GRTZ

Ik vind het nog steeds onbegrijpelijk dat ik filmpjes zie waarbij men offpiste gaat en dan ook nog eens zonder helm of rugzak etc etc… Offpiste prima maar neem dan wel je maatregelen!!!

dit jaar zit er voor mij weer op :-(
maar het is nog lekker nagenieten van de film :-)

http://youtu.be/lMXXcrSXyDs

Skiën= 6 maanden voorpret en 6 maanden napret

nogmaals…youtube blokkeerd de muziek :-(

Skiën= 6 maanden voorpret en 6 maanden napret

Mooie edit @Ivo7 Het betere werk wat ik hier op het forum al mogen bewonderen heb. TOP! :-)

Skiing is a dance, and the mountain always leads.

Dit jaar voor het eerst in Serfaus geweest, zeer mooi skigebied!

http://youtu.be/FfQRk0Mjjls

Mooie edit @Ivo7 Het betere werk wat ik hier op het forum al mogen bewonderen heb. TOP! :-)

Ischgeil op 1 mrt 2015 11:46

tnx :-) daar moet ik het hele jaar weer op teren

Skiën= 6 maanden voorpret en 6 maanden napret

Mijn filmpje van afgelopen januari in Saint Jean D´arves

http://youtu.be/i_G1vn5pgUQ

@degrr @niksanders @ivo7 lekkere beelden weer!
@ivo7 geinige sound effects, alle beelden zelf geschoten?

Ski: 25 jaar -|- Snowboard: 6 jaar -|- Respect the Mountains

@degrr @niksanders @ivo7 lekkere beelden weer!

@ivo7 geinige sound effects, alle beelden zelf geschoten?

tum op 2 mrt 2015 13:06

Bijna alle beelden ;-) , de timelapse in het begin is van de gondelwebcam (g-link.at), heb sinds mijn laatste bezoek (eind februari) van elke dag een foto om 12.00 gebruikt en in een timelapse gezet.
De dronebeelden heb ik uit een introfilm van Flachau gehaald, geeft duidelijk weer hoe het gebied eruit ziet wat met een gopro op je helm/stok vrij lastig is weer te geven.

Skiën= 6 maanden voorpret en 6 maanden napret

beter laat dan nooit, eerste filmpje gemaakt wintersport 2014 massif des aravis met de gopro hero 3 black.

En mijn bijdragen dit jaar:

Bijna alle beelden ;-) , de timelapse in het begin is van de gondelwebcam (g-link.at), heb sinds mijn laatste bezoek (eind februari) van elke dag een foto om 12.00 gebruikt en in een timelapse gezet.
De dronebeelden heb ik uit een introfilm van Flachau gehaald, geeft duidelijk weer hoe het gebied eruit ziet wat met een gopro op je helm/stok vrij lastig is weer te geven.

Ivo7 op 2 mrt 2015 13:38

Leuk bedacht!

Ski: 25 jaar -|- Snowboard: 6 jaar -|- Respect the Mountains

nogmaals…youtube blokkeerd de muziek :-(

Ivo7 op 1 mrt 2015 11:05

Leuk bedacht met die time lapse in het begin! Ben je daar lang mee bezig geweest?
Kan me voorstellen dat je van elke dag van het jaar apart een foto moet opslaan toch?

The ski is the limit

Allemaal mooie filmpjes hier :) Krijg zin om weer terug te gaan!

The ski is the limit

Ik heb zelf gisterenavond het filmpje van onze wintersport van vorige week afgerond :)
Het is mijn 3e wintersport filmpje, ben benieuwd wat jullie er van vinden!

The ski is the limit

Plaats een reactie