Post hier je wintersportvideo's 2014-2015

mooie edit @JeffreySki ! veel details van alledaagse beelden, origineel! verveelt niet snel zo’n edit

Certified ski-boy, glijbewijs

Leuk man!

Ski: 25 jaar -|- Snowboard: 6 jaar -|- Respect the Mountains

mooie edit @JeffreySki . Erg mooi op de maat van de muziek ook, en passend bij de muziek (rustige muziek bij rustige momenten). top!

Hele mooie video, krijg je zin in skivakantie van!

Die laatste lift halen...

Thanks allemaal :)

The ski is the limit

May the ski force be with you !!

Gave video’s zie ik voorbij komen hier! Zelf ook voor het eerst maar eens geprutst aan een ski video voordat ik op wintersport ging. Nu hard bezig met de video van de wintersport zelf.

www.youtube.com/AutomotiveMike

http://youtu.be/_wlkw9MBaz4

Voorjaarsvakantie Ischgl. Gemaakt met een GoPro Hero 4 silver.

Relax, if you can...

Ook maar eens een poging gedaan om een video-tje in elkaar te knutselen van onze wintersport naar Saalbach Hinterglemm afgelopen voorjaarsvakantie.

[quote]nogmaals…youtube blokkeerd de muziek :-(

Ivo7 op 1 mrt 2015 11:05

Leuk bedacht met die time lapse in het begin! Ben je daar lang mee bezig geweest?
Kan me voorstellen dat je van elke dag van het jaar apart een foto moet opslaan toch?

JeffreySki op 4 mrt 2015 17:45

klopt, 346 foto’s om precies te zijn :-)
kwa tijd om een timelapse te maken valt wel mee, dit kan gopro studio zeer goed als je de bestandsnamen goed opslaat.

Skiën= 6 maanden voorpret en 6 maanden napret

Ik heb zelf gisterenavond het filmpje van onze wintersport van vorige week afgerond :)
Het is mijn 3e wintersport filmpje, ben benieuwd wat jullie er van vinden!

JeffreySki op 4 mrt 2015 17:49

leuke edit, we hebben een beetje dezelfde ideeen ;-)

Skiën= 6 maanden voorpret en 6 maanden napret

klopt, 346 foto’s om precies te zijn :-)
kwa tijd om een timelapse te maken valt wel mee, dit kan gopro studio zeer goed als je de bestandsnamen goed opslaat.

Ivo7 op 7 mrt 2015 16:05

Ok! Ga ik misschien ook wel een keer proberen, interessant!

leuke edit, we hebben een beetje dezelfde ideeen ;-)

Ivo7 op 7 mrt 2015 16:08

Haha thanks, wel een beetje hè! Viel mij ook al op ;)

The ski is the limit

Omdat Youtube zeurt over rechten (maar wel de nodige reclame er overheen gooien) dan maar via Vimeo, weet niet of dit HD is maar vind het wel gelukt.

Youtube versie is niet op mobiele apparaten te bekijken blijkt het, ook niet na bewerking van het geluid.

@michelr heb je ook een skifilmpje?
3x de wandeling naar je hotel posten… :-)

Skiing is a dance, and the mountain always leads.

@Ischgel, de kop is Post hier je wintersportvideo’s, dat heb ik dus gedaan.
Dat het niet alleen over skiën gaat maar ook wat erom heen maakt niet uit

like if you like cheers ;-)

like if you like cheers ;-)

nicolasss op 8 mrt 2015 10:56

Erg gaaf gemaakt en ook zeer mooie beelden! Jullie hebben daar volgens mij hele mooie herinneringen aan over gehouden!

Check this out!

Opmerkingen? Ik bedoel, leren is altijd goed :)

Check this out!

Opmerkingen? Ik bedoel, leren is altijd goed :)

RalfLins op 9 mrt 2015 09:17

Leuk om het treintje van Elmau nog even te zien, laatste jaar dat deze in de running is, voor de rest leuke edit.

Alta Badia, Dolomiti Superski met de kids :

Eerste wintersport video van mijn kant. Tips zijn altijd welkom!

www.youtube.com/AutomotiveMike

@nicolasss Hoe heb je dit overleefd? Zoveel poeder in je gezicht is ongezond, ik zou toch maar eens langs de dokter gaan. Voor dat je het in de gaten hebt ben je poeder-verslaafd. Heel gevaarlijke ziekte! :D

Ski: 25 jaar -|- Snowboard: 6 jaar -|- Respect the Mountains

@nicolasss Hoe heb je dit overleefd? Zoveel poeder in je gezicht is ongezond, ik zou toch maar eens langs de dokter gaan. Voor dat je het in de gaten hebt ben je poeder-verslaafd. Heel gevaarlijke ziekte! :D

tum op 10 mrt 2015 15:51

te laat…al lang verslaafd :-D

Mijn filmpje hellaas niet zo veel materiaal kunnen verzamelen omdat we het net een slechte week hadden kwa weer !

Hier mijn wintersport filmpje van 2015, gemaakt in Seefeld Oostenrijk met een GoPro Hero 3+ Black edition en bewerkt met sony vegas pro 12
https://youtu.be/OdV693uvgq4

Hier mijn wintersport filmpje van 2015, gemaakt in Seefeld Oostenrijk met een GoPro Hero 3+ Black edition en bewerkt met sony vegas pro 12

jacco op 12 mrt 2015 17:50

@jacco Leuk begin! Toeval of had je inspiratie van mijn filmpje? Niet dat dat erg is hoor, leuk zelfs :)

The ski is the limit

Hierbij ook een filmpje van mijn vakantie ruim een maand terug. Mee geweest met Studentenwintersport, een aanrader (op wat kleine organisatiefoutjes na). Maar het geld dubbel en dwars waard.

Komende week woensdag vertrek ik om nog 3 dagen te boarden in Bardoneccia, Italië. Gewonnen wintersport is dus extra genieten. Wel inmiddels mijn eigen board gekocht, dus dat gaat helemaal goedkomen hoop ik.

https://youtu.be/1oxWUt92AlE

Hier mijn wintersport filmpje van 2015, gemaakt in Seefeld Oostenrijk met een GoPro Hero 3+ Black edition en bewerkt met sony vegas pro 12

jacco op 12 mrt 2015 17:50

@jacco Leuk begin! Toeval of had je inspiratie van mijn filmpje? Niet dat dat erg is hoor, leuk zelfs :)

JeffreySki op 12 mrt 2015 18:29

Nee hahah toeval, ik zag je filmpje net pas maar dacht wel van huuh wel heel erg het zelfde hahah:)

@jacco haha ja inderdaad :)

The ski is the limit

Chamonix vorige week. Geen vers maar beaucoup de soleil.
https://youtu.be/6wLmyomntdw

Plaats een reactie