Welke vreemde spullen neem je altijd mee op wintersport ?

Ik ben nog nooit ergens geweest waar geen schoenendrogers waren. Verschilt dat per land? Of zie ik iets over het hoofd? Ik heb ze wel, maar heb ze nog nooit meegenomen…of is het voor huttentochten oid?

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Ik ben nog nooit ergens geweest waar geen schoenendrogers waren. Verschilt dat per land? Of zie ik iets over het hoofd? Ik heb ze wel, maar heb ze nog nooit meegenomen…of is het voor huttentochten oid?

Roy83 op 21 jan 2024 21:41

Nog nooit in Frankrijk geweest?

We hebben ongeveer een 50/50 succesrate. Toch wel lekker als de binnenschoenen er niet elke avond uit hoeven. In het ongunstigste geval nemen we hem voor niks mee

Voor komende trips naar de Alpen: oplosmiddel voor als we de Fernpass over moeten. En natuurlijk luchtige kleding voor na het skien op het terras😀

Ik ben nog nooit ergens geweest waar geen schoenendrogers waren. Verschilt dat per land? Of zie ik iets over het hoofd? Ik heb ze wel, maar heb ze nog nooit meegenomen…of is het voor huttentochten oid?

Roy83 op 21 jan 2024 21:41

Nog nooit in Frankrijk geweest?

dubbleD op 21 jan 2024 22:51

Recent ook een B&B gehad in Serfaus (Oostenrijk) waar er alleen een verwarmde kamer met rekken was als skilocker en geen echte schoendrogers.
De schoenen waren smorgens gewoon droog, dus voor de rest geen last van gehad.

Schoendrogers zijn trouwens ook perfect om handschoenen mee te drogen bij sneeuw/regenweer.

Glide on!

Dit jaar de airfryer meegenomen ,veel plezier van gehad.

Om het muffe hok wat sfeervoller te maken:

null

Vijftienhonderd is het nieuwe duizend

Oh een Yankee / Village candle, goed idee! Heb ik er genoeg van staan.

Hier ligt de slowcooker inmiddels klaar, die gaat ook eens mee dit keer.

Als ik later groot ben woon ik in Val Cenis of Val Gardena ❤️❄️

Ik ben nog nooit ergens geweest waar geen schoenendrogers waren. Verschilt dat per land? Of zie ik iets over het hoofd? Ik heb ze wel, maar heb ze nog nooit meegenomen…of is het voor huttentochten oid?

Roy83 op 21 jan 2024 21:41

Ik ben nog nooit ergens geweest waar geen schoenendrogers waren. Verschilt dat per land? Of zie ik iets over het hoofd? Ik heb ze wel, maar heb ze nog nooit meegenomen…of is het voor huttentochten oid?

Roy83 op 21 jan 2024 21:41

Nog nooit in Frankrijk geweest?

dubbleD op 21 jan 2024 22:51

Recent ook een B&B gehad in Serfaus (Oostenrijk) waar er alleen een verwarmde kamer met rekken was als skilocker en geen echte schoendrogers.
De schoenen waren smorgens gewoon droog, dus voor de rest geen last van gehad.

Schoendrogers zijn trouwens ook perfect om handschoenen mee te drogen bij sneeuw/regenweer.

Vivace op 13 feb 2024 00:52

Been there, done that.😍

Born to run. B.S.

Plaats een reactie