Warth - Schröcken (Ski Arlberg) 21/02/15 - 27/02/15

Dit onderwerp gaat over de bestemming Ski Arlberg

@Svennoo Danku danku, verslag van St. Anton heeft ietwat vertraging, wi-fi lag er weer uit nadat ik het verslag had gepost. Dus ik kan nu pas alle foto’s van St. Anton uploaden D:
En dat zijn er nog al veel

Gang is alles

wat heerlijk zo weinig drukte! weer heerlijke plaatjes, en ondanks dat het wat aan de lange kant was, lekker om te lezen! uitkijkend naar de volgende! :)

Certified ski-boy, glijbewijs

@Jorian zeker fijn ! Hehe bedankt :)

Gang is alles

Als ik terug ben post ik de rest, foto’s uploaden lukt niet meer omdat de wi-fi steeds wegvalt

Gang is alles

Ski Arlberg Oost (St. Anton) 23/02/2015
Vorig jaar hadden we besloten om de eerste mooie dag richting St. Anton te trekken. Plan was om het hoofdgebied te verkennen, rondom Galzig en Valluga dus. We vertrokken bij de Saloberjet omdat het teveel tijd zou innemen om van de Steffisalpexpress naar Salober te snowboarden.

Algemene informatie

Websites
http://www.stantonamarlberg.com/de
http://www.skiarlberg.at

Pistenplan
http://www.skiresort.de/skigebiet/st-anton-am-arlberg-st-chr…

Elke afdaling/lift was geopend in St. Anton

Weer
In het begin v/d ochtend een stralende zon, vanaf 11 uur kwamen er wolken wat uiteindelijk zou zorgen voor een gesloten wolkendek. Wind waaide amper, temperatuur rondom het vriespunt.

Conditie pistes
Eerste afdalingen waren perfect met ribbeltjes, eenmaal in St. Anton aangekomen was de sneeuw erg lekker, beetje aan de zachte kant. Later op de dag bijna overal buckels maar dit vonden we alle 3 wel leuk om te doen

Wachttijden
In St. Anton was het aanzienlijk drukkker dan in Ski Arlberg West, wat ervoor zorgde dat je bij sommige liften 5-15 minuten stond te wachten helaas. In Ski Arlberg west helemaal geen wachttijden

Om 9 uur namen we een van de eerste liften omhoog. Heerlijke afdaling over de w8 naar de Auenfeldjet! Daarna snel afgedaald naar het dalstation van de Schlegelkopfliften over perfect geprepareerde pistes. Na een stukje rennen voor de bus zaten we dan in de bus naar St. Anton.
De bus doet er 10-15 minuten over om vanaf de Rüfiplatz naar de Valfagehrbahn te reizen.

null

^Het leek een bluebird te worden ’s ochtends bij ons appartement

null

^ :)

null

null

^Aangekomen op de parkeerplaats bij de Saloberjet, het is nog aardig rustig

null

^Widderstein

null

^Wat meteen opviel is dat piste w3 ook geprepareerd was, voorgaande jaren was dit een buckelpiste

null

^Dalstation Saloberjet

null

^Boven op Salober
null

null

^De flitser stond nog aan… laten we maar net doen alsof het een zon is :)

null

^Zoom op pistes onder de Sonnenjet, in de verte ook de Sonnencruiser

null

^Stoeltjes zijn er ook bijgekomen

null

^Wij gingen dat dal in

null

^Op weg naar de bus

Eenmaal bij de Valfagehrbahn aangekomen moet je een klein sleepliftje omhoog nemen. Vervolgens stap je in de 6 CLD/B van Leitner. Deze brengt je een aardig eind omhoog. Vanaf hier kun je direct afdalen naar St. Anton. Je moet dan over piste 12 waar je helaas wel een stukje moet skaten, ongeacht hoe hard je gaat.
Het was erg tof om onze eerste bochten door St. Anton te maken omdat we hier afgelopen zomer gewandeld hadden.

null

^De sleeplift omhoog. Alternatief was het bewegende tapijt, deze ging een stuk langzamer.

null

^Valfagehrbahn met liftpalen

null

^Via deze brug kom je vanaf het Albona gebied terug in het hoofdgebied.

null

^Zicht op de weg richting St. Christoph

null

^Brede afdaling naar St. Christoph met daarachter Rendl

null

^Onder de lift loopt een skiroute

null

^Even verder zie je de Ulmer Hütte waar we ’s zomers nog wat gegeten hebben.

null

^De Vallugabahn is ook op weg

null

^Schlindergratbahn onderin

null

^Daar hebben we Gampen

null

^Zuidhellingen in het dal werden alweer bruin in St. Anton

Het was een heerlijk gedouw en getrek bij het dalstation van de Galzigbahn, zo’n 8 funitels moeten wachten x.x
Plan was om nu naar de Valluga gegaan. Na we de wachtrij zagen doorgegaan naar Schlindergratbahn via de Tanzbödenbahn, mooi dat ze deze vernieuwd hebben!. Helaas was het hier ook pokkedruk en hebben we een goede 10 minuten staan wachten. We kregen ondertussen iets honger. M’n vader wist wel een leuke tent in St. Christoph.
Na de overvolle piste richting St. Christoph genomen te hebben at ik een worstje met wat friet. Was best te eten maar je zat er nu niet echt bepaald gezellig.

null

^Mooi zicht in het dal

null

^Tanzböden

null

^Hier was het niet zo druk

null

^Druk op Galzig

null

null

^fijn

null

^Mooi ouderwetse lift

null

^Aparte liftpalen

null

^Vanaf piste…

null

^Zammermoosbahn

null

^In de verte was het nog blauw

null

^Dalstation St. Christophbahn, net zo’n ouderwetse bubble als de Seekopfbahn en de Zürserseebahn in Zürs

null

^Echt bewolkt nu

Na het eten hebben we het lijstje maar eens afgewerkt wat @Flexen mij vorig jaar heeft gegeven
Dat betekende piste 5,2 en 17. Ik wilde eigenlijk nog meer pistes doen maar mijn gezelschap was redelijk vermoeid geraakt dus vertrokken we op ‘huis’ aan.

null

^Osthangbahn

null

^Tot vrijdag Rendl!

null

^En toen was er geen wachtrij meer bij de Schlindergratbahn…….

null

^Arlenmähderbahn, hier was het ook mooi rustig ineens. Alle mooi-weer-skiërs zaten alweer in de aprés-ski?

Piste 17 was erg leuk en lang, als je hem doet zonder te stoppen onderweg heb je echt een voldaan gevoel aan het einde.
Eenmaal terug in Warth hebben Kristian en ik nog een paar afdalingen gedaan. Was erg uitgestorven in het gebied.

null

^Op Salober

null

^Niemand meer bij de liften in Warth

null

^We zaten nog net in een van de laatste 10 stoeltjes omhoog. Toen we boven kwamen waren bijna alle liften al opgeborgen

Skitracker:

null

http://share.iski.cc/tracks/shared/ChcnbCwpSnvf3FM71TkJ…
Voor het eerste 10.000 verticale hoogtemeters gehaald :D

Skiline:

null

tja…

Conclusie
Ik had eerlijk gezegd iets meer verwacht van St. Anton. Het is er veel drukker dan in SA West, ook is het er warmer en zitten sommige verbindingen niet goed in elkaar. Als je bijvoorbeeld terug op Galzig wilt komen vanaf bijvoorbeeld de Schlinderspitze moet je of een heel stuk klimmen of helemaal naar de Zammermoosbahn. Voor mijn gevoel ontbreekt er een lift vanaf dalstation Schilindergratbahn naar Galzig. Pluspunt is wel dat je meer hoogteverschil maakt in SA West. Dat zal in rustigere periodes fijn zijn.

Vrijdag zijn we wederom in St. Anton geweest, we hebben toen Rendl en Kapall bezocht, hierdoor is mijn mening over het gebied wel wat positiever geworden. De conclusie hierboven is van wat ik dacht na die dag.

In dit verslag heb ik veel foto’s weggelaten om het nog een beetje leesbaar te laten. In totaal had ik er deze dag 228 gemaakt namelijk. Verdere foto’s zijn te bewonderen op http://s1140.photobucket.com/user/perry999/library/St%20Anto…

Gang is alles

Dank voor het verslag @Jesper! Erg leuk om te lezen :) Het blijft een interessant gebied. Ik moet er gewoon wel een keer naartoe gaan.

Ook fijn dat je mooi wat informatie geeft en niet alleen maar teksten zoals: ‘‘Wat super hier, alles is geweldig’’. Jammer dat ik St. Anton niet heb kunnen zien in december door sneeuwgebrek.

@HenriS Danku danku, als je erheen gaat zal ik je wel rondleiden ^^

Nogmaals danku :)

Gang is alles

Leuk verslag en mooie foto’s!

Thanks @joepiedepoepie , ben jij nog ergens geweest ?

Gang is alles

@Jesper Jazeker! Ik ben net terug uit Laax. Nu moet ik al jullie verslagen nog lezen, dus daar heb ik waarschijnlijk nog wel even werk aan.

@joepiedepoepie Aha, toevallig las ik zaterdag op de terugreis nog wat over Laax in het SNOW magazine :P
Ga je in de toekomst nog een verslag maken over Laax?

Verslag van dinsdag 24 februari zal ik trouwens morgen proberen te maken

Gang is alles

Zo, da’s een leuk verslag en erg leuke plaatjes hoor !
Ben er dit jaar niet naartoe geweest, wegens voldoende sneeuw hebben we op de Jöchelspitze te Bach (http://www.lechtaler-bergbahnen.at/de/) geskied.
Helaas slechts 2 v/d 10 dagen geskied vanwege sneeuwval en daarna had het griepvirus mij flink te grazen genomen.

Verblijven jullie telkens in Wart zelf of een ander dorp @Jesper ?

ski heil | Um zu wissen wohin man will, muss man wissen woher man kommt.

@kirstendelaet thx ! Aha ja de huisvrouw van ons appartement zei al dat bij voldoende sneeuw niet iedereen naar warth kwam zoals vorig jaar. We verbleven in Haus Moosbrugger direct aan ski route 9 Wolfegg :p

Gang is alles

@kirstendelaet thx ! Aha ja de huisvrouw van ons appartement zei al dat bij voldoende sneeuw niet iedereen naar warth kwam zoals vorig jaar. We verbleven in Haus Moosbrugger direct aan ski route 9 Wolfegg :p

Jesper op 2 mrt 2015 07:40

Klopt, indien er op de lager gelegen pistes voldoende en goede sneeuw aanwezig is blijven veel skiërs op die pistes en gaan ze het niet hogerop zoeken.
Warth is eigenlijk een soort van “hulpmiddel” wanneer er elders weinig tot geen sneeuw aanwezig is. :)

PS Ik droom alvast van een bijzonder sneeuwrijke winter 2015/16 zowel voor de Alpen als de Lage Landen.

ski heil | Um zu wissen wohin man will, muss man wissen woher man kommt.

Mooie uitgebreiden verslagen Jesper, dank! Ow enne, piste 12 is wel te halen hoor, als je maar op je kanten blijft rijden is hij aan het begin van de dag nog te doen. Als de sneeuw zachter wordt is het stuk net iets te lang ja. Niet nog bij Stuben geweest?

@Jesper Als ik tijd kan vinden, zal ik een verslag maken.

@Rene Thx! Oh, dan zal ik wel de verkeerde techniek hebben gebruikt :P
Bedoel je op je kanten als met carven? Daar ben ik nu beginnend mee vandaar de vraag

Stuben wilde ik graag heen, plan was ook om er vrijdag heen te gaan, samen met Rendl en Kapall. Maar doordat we 2 keer stopten om wat te drinken en eten door al vroege honger waren we om kwart voor 3 bij dalstation Valfagehrbahn en durfden we het echt niet meer aan om Albona nog te doen. Deze staat dus op de to-do list voor volgend jaar!
@joepiedepoepie yeeeuy :)

Gang is alles

nice weer! morgen zelf dagje Warth. Nog last minute tips? We blijven aan deze kant, geen Auenfeld dus!

@interjrs Thx! Aantal leuke pistes: dalafdaling vanaf de Steffisalp-express, pistes onder de
wartherhornexpress, vooral de w20 rood en zwart waarbij je een stukje over w23 moet zijn erg leuk & rustig.

skiroute w1, w2, w3 en w8 als het gesneeuwd heeft / als het aan het sneeuwen is. Bij w3 moet je een keer de weg oversteken en nog een stukje naar het dalstation. Zorg er bij w3 wel voor dat je de eerste afslag vanaf w23 neemt, dan krijg je een poeder afdaling. Als je hem vanaf de rode piste neemt ga je over een geprepareerd pad.

w22 richting Wartherhornexpress ipv blauwe pad.

zwarte pistes w1,2,3. Vooral w3, deze blijft meestal het beste omdat hij niet zo voor de hand ligt. Ook ligt er een leuke rennstrecke bij.

Pistes w8 zijn ook altijd wel leuk.

w26a vind ik altijd leuker dan w26. Als deze voorbbij is kun je het laatste deel van w27 nemen. bij w27 is alleen het bovenste deel gesloten.

w28 is altijd wel leuk, gaat mooi op en neer maar wel steil. Zorg alleen dat je niet keihard over de heuvels knalt (is mijn vader een keer overkomen :) )

Pistes naar de Körbersee liggen wel in een mooie omgeving, maar zijn zelf niet echt interessant.

Nieuwe dalafdaling naar Schröcken (w6) is ook leuk en mooi lang volgens mijn moeder. Let er wel op dat de bus vanaf Schröcken pas vanaf 13:19 gaat (volgens mijn moeder) , vanaf dan gaat hij elk halfuur. ( 13:19-13:49-14:19…)

Pistes waar je zo min mogelijk wilt komen liggen in het gebied tussen bergstation Jägeralpexpress en Saloberkopf, hier liggen alleen een aantal paden. Enigste interessante hier zou misschien het off piste terrein zijn vanaf de Karhornbahn. Ook moet je wel heel erg hard gaan op het einde van w4 wil je niet uit de bindingen hoeven.

Interessant off piste terrein ligt redelijk voor de hand, hoorde ook op wepowder dat het gebied tussen Saloberjet en Jägeralpexpress erg leuk is. Weet niet of je off piste doet maar voor het geval dat
en ja natuurlijk met 3 eenheid airbag gids kennis lawinebericht hoogtekaart rugzak reserve materiaal touw etc.

Hoop je voldoende geïnformeerd te hebben :P

PS: Bij de dalafdaling w20 moet je vanaf pistepaaltje 3 van onderen je board/ski’s recht vooruit doen. Anders red je het niet zonder te prikken/bindingen uit te doen

Gang is alles

?..Niet nog bij Stuben geweest?

Rene op 2 mrt 2015 10:05

@Jesper

Ja Jesper, met alleen een foto van Albona afdaling zijn wij niet tevreden

Wie tot tien kan tellen kan de hele wereld bellen

@Peter30 Ik wilde vrijdag Albona als eerste doen maar m’n vader zei ‘‘beter om die als laatste te doen, dan zijn we in ieder geval dicht bij de bus’’ en mijn broertje stemde daarmee in :x
En toen hadden we geen tijd meer D:
Hij staat ook echt op m’n to do lijstje voor volgend jaar, eerste dag dat het mooi weer is zijn we de hele dag op Albona te vinden hehe

Thanks!

Verslag van dinsdag maak ik niet vandaag trouwens, moet nog m’n geschiedenis PO afmaken

Gang is alles

Yow @Jesper, begin een reisbureau! :) Thnx voor de info, ga morgen zien hoe het erbij ligt. Sowieso geen off-piste voor ons, gewoon lekker op de (vandaag stevig besneeuwde) pistes en dan zien we het wel. Die zwarte afdalingen langs Salober horen zich in elk geval goed aan (oma zit met de kleine kerel in het restaurant daar onder) dus die doen we sowieso een paar keer. Verder willen we wel touren naar Warth, maar geen zin om op een bus te moeten wachten. Wel nuttige info over die bustijden in Schrocken!

Ik neem aan dat jij ondertussen weer thuis zit… zal morgen wel een fotootje posten tegen je heimwee ;)

@interjrs Hahaha Ski Arlberg is ook meteen het enigste gebied waar ik veel over weet :P
Ja misschien weet ik wat leuke afdalingen in Winterberg… maar ja

Aha tof, succes en veel plezier morgen! Vanaf einde van skiroute w3 hoef je trouwens niet de bus te nemen, is maar een klein stukje lopen als je skiërs-rechts afdaalt. G

En ja, ik zit weer thuis lekker nutteloze dingen te leren op school… bedankt voor de foto alvast ^^

Gang is alles

Heerlijke dag gehad in @Jesper z’n thuishaven ;) Prachtig weer (verdomme, die ene dag zon en ik vergeet me in te smeren!), afdalingen lagen er door zo’n 50cm verse sneeuw van gisteren/vannacht lekker bij en het is er op dit moment niet druk.
Wegens niet geheel fit zijn de ochtend doorgekomen op de blauwe pistes/paden, met af en toe een paar stukjes zwart. Die tip van gassen op de W20: ja, dat zie je duidelijk dus ski’s flink op de kant en gas geven. Recht vooruit zetten is voor beginners :)
's Middags wat fitter en her en der wat zwart en rood gepakt, nogmaals heen en weer Salober - Warth - Auenfeld gedaan en op 't end omlaag over de W1 die inmiddels een volwaardige buckelpiste was geworden. Knallende spierpijn, maar dat laatste stukje gewoon vol gas over die “bijna vlakke” blauwe uitloper.

Resultaat: veel kilometers kunnen maken, ondanks dat we de kleine met Oma op het terras hadden geparkeerd. Flink moeten werken wegens vroeg buckel-vorming, maar ook een paar heerlijke afdalingen kunnen doen. Gezamenlijk erover eens dat Warth een mooi en nog (voor velen) onbekend gebied is waar je met zowel beginners als gevorderden aardig uit de voeten kunt.

Misschien dat we vrijdag nog eens terug gaan, die rode 22 konden we vandaag niet doen, gesperd wegens lawine vanaf de helling erachter (jij weet wel te vertellen welke helling dat dan is :) )

PS: ik wil je topic niet kapen, maar wellicht is deze aanvulling ook nog wel interessant voor medelezers.
PS2: foto volgt thuis, brak wifi, geen koppeling iphone/laptop.

@interjrs Mooooi dat je het naar je zin hebt gehad :) ! Ik weet inderdaad welke helling je bedoeld
wees maar niet bang dat je het topic kaapt, ik zal het volgende verslag vanavond plaatsen :P
Ik wacht met smart op de foto :)

Gang is alles

Zeker een heerlijk verslag @Jesper! Ski Arlberg staat nog zeker op mijn lijst om te doen, maar ja… Lot’s of €€€€, vooral daar neem ik aan? Ik ben benieuwd naar je volgende verslag!

Carnas on Tour

@Svennoo Hmm Ski Arlberg is zeker niet goedkoop. In de lift heb ik ook meerdere keren m’n lach moeten inhouden door de kakkers die naast me zaten :)
Maar als je aan de kant van Warth zit en je neemt een accomodatie in bijvoorbeeld het Lechtal heb je goedkope accomodatie + 15 minuten rijden maar wel het grote Ski Arlberg.
Volgende verslag komt eraan!

Gang is alles

Poederdag Lech, Warth, Schröcken

Ski Arlberg staat onder andere bekend om zijn grote hoeveelheid skiroutes. Als deze dan bezaaid liggen met een vers laagje sneeuw kun je dus gezekerd off piste. Geweldig voor mensen zoals ik die geen geld hebben voor alle cursussen en al het materiaal! Vandaag was het plan om een mooi aantal skiroutes te doen. Er werd maximaal 20 cm neuschnee voorspeld als ik het mij goed herinner. Mooie hoeveelheid dus om wat poederafdalingen te maken.

Algemene informatie

Websites
http://www.skiarlberg.at
http://www.warth-schroecken.at
http://www.lech-zuers.at

Pistenplan
http://www.skiresort.de/skigebiet/lech-zuers-warth-schroecke…

Weer
Het sneeuwde de hele dag, het ene moment wat intensiever dan het andere moment. Enigste moment dat het weer niet fijn was, was in de Hochalpbahn. Hier ziet je nogal lang in en als je dan geen sjaal o.i.d. om hebt krijg je het al snel koud bij je kin. Daarom volgende sneeuwdagen ook een sjaal omgedaan :)

Conditie pistes
Eerste ander half uur klein laagje poeder op de pistes (pistenbully’s waren 5 uur ’s ochtends pas gaan rijden). Daarna de bekende sneeuwhopen. Niet echt storend imo, was lekker rustig in het skigebied.

Conditie skiroutes
Skiroutes lagen er allemaal top bij toen wij er waren, bijna geen sporen toen wij er waren. Op de steilere hellingen zorgde dit voor opspattende sneeuw in je gezicht, ook wel ‘’faceshots’’ genoemd. Op de gewone hellingen was het mooi cruisen.

Wachttijden
Maximaal 2 stoeltjes. Alle mooi weer skiërs bleven natuurlijk lekker in de sauna :)
Deze dag niet zoveel foto’s gemaakt omdat het ten eerste nogal koud was om uit m’n handschoenen te gaan. Ten tweede: met sneeuwval krijg je niet echt interessante foto’s.
Mooi verhaaltje over de dag:
We begonnen de dag bij de Wannenkopfbahn om de racetrack ding te nemen. Ging nogal langzaam mja was eerder een inkomafdalinkje dan een serieuze poging op het record. Ging in ieder geval beter dan de vorige keer vorig jaar. Toen zaten er namelijk hele diepe sporen in wat mij liet vallen :(

http://www.skiline.cc/skimovie/i770c

Hierna omhoog gegaan met de Steffisalpexpress. We hadden van te voren op het pistenplan gekeken en dachten dat skiroute w2 wel een leuke was. Na de skiroute gevonden te hebben was er nog niemand geweest! Het was wel redelijk steil terrein wat het nog best lastig maakte. Ook moest je tussen takjes en boompjes door slalommen. Maar als je dan een bocht maakte spatte de sneeuw op in je gezicht :). Daarna nog het welbekende stukje binnendoor genomen aan het einde van de afdaling vlakbij de lift. Ja ik weet het heel gevaarlijk. In de lift besloten we de skiroute nog een keer te doen. Toen werden we verwelkomt door een groepje skiërs wat (gelukkig) een stuk langzamer naar beneden ging dan wij.

Hierna richting de Ski-Schaukel Falken gegaan om skiroute w8 te doen. Leuk terrein wat niet al te steil is waar je gewoon lekker doorheen kan cruisen. Op het einde wel een stukje omhoog klimmen omdat we iets teveel van de hoofdroute waren afgeweken maar dit maakte niet uit.

We kregen al iets honger dus besloten we een bakkie te doen bij Körbersee met een apfelstrudel. Domme beslissing want uiteindelijk hadden we geen zin meer om nog een keer te stoppen om te eten. Bij hotel Körbersee kwamen we ook nog de mooie hond tegen die er in de zomer was. Net als in de zomer zat hij nu ook gewoon buiten !

Skiroute 64 en 65 hebben we daarna nog gedaan in Lech, deze waren ook erg leuk. Waren wel wat meer mensen geweest maar aan de zijkant was het nog gewoon lekker poeder rijden. Voor de rest geen skiroutes gedaan, de andere skiroutes leken ons te buckelig nog ondanks het verse laagje sneeuw. De pistes waren gewoon leuk en uitdagend, beetje hobbelen :P

null

^Skiroute w2, hier zie je Kristian stilstaan

null

^Soort van actiefoto

null

^Skiroute w2 nog steeds, zoals je ziet was het aardig wat slalommen

null

^In de Skischaukel Falken, op weg naar skiroute w9

null

^Skiroute loopt hier ergens, zie ‘m alleen ff niet

null

^Hier ergens

null

^We moesten aan het einde een stukje omhoog klimmen :)

null

^We kwamen vanaf rechtsachter de bomen

null

^laatste stuk blauwe piste naar de Skischaukel Falken

null

^Dalstation

null

^Liev hondje

null

^Dalstation Rotschrofen, deze lift hadden we nog niet eerder genomen

null

^Mooie pistenbully

null

http://i1140.photobucket.com/albums/n576/perry999/24-02-…
2015%20Powderday%20WSLZ/DSC07579.jpg
^De Hasensprungbahn, die we later deze week nog zouden bezoeken

null

^Rode 34b richting Oberlech, op deze piste vormen zich al heel snel buckels :)
Is ook mijn favoriete piste in Lech Zuers

null

^Huisje bij de Kriegerhornbahn, daarnaast de Petersboden

null

^About to drop in : )))))))

null

^Auenfeldjet

null

^Zicht richting de skiroute Berger Rinderalpe

null

^Weibermahd

null

^Hoe heeft hij die foto toch gemaakt?

De skitracker:

null

http://share.iski.cc/tracks/shared/eQqkACoQ1XPxxYuXWRA5…

Skiline:

null

Dat was het weer voor deze mooie poederdag. Mooi wat plezier beleefd op deze dag. Wil je nog meer weten over de routes van vandaag moet je het maar vragen. Skiroutes zijn erg leuk en uitdagend, gelukkig zijn er ook heel wat in Ski Arlberg. Als er meer verse sneeuw zou vallen zouden de echt moeilijkere skiroutes ook leuk zijn denk ik, met die 15-20 cm waren de buckels nog echt teveel zichtbaar :P

Volgende verslag komt waarschijnlijk donderdag of morgen. Greotjes en tot de volgende keer

Gang is alles

poederrrr :D nice!

Certified ski-boy, glijbewijs

@Jorian danku danku

Gang is alles

Plaats een reactie