skilatten gewonnen met Eristoff actie

@ThijsG hier nog een adv. https://www.wintersport.nl/forum/topic/212451
Wellicht iets voor jou. Ik heb net een paar gekocht (Eristoff Sin 7)

Gazza op 9 dec 2015 11:32

@Gazza Hoe bevallen deze ski’s/bindingen?

@bartdo Ze zijn me zeer goed bevallen. Ik heb ze van 180 cm. Ze voelen korter aan. Maar in de poeder genoeg drijfvermogen voor mijn 182cm en 82 kg. Ook op de piste fijne ski. Wendbaar en rustig op de afgetrapte pistes aan het eind van de dag. Een lekkere allmountain. Ik had voor de zekerheid ook nog mijn oude Rossignols meegenomen maar de ze zijn ongebruikt gebleven gedurende mijn wintersportweek. De bindingen zijn ook goed voor de ski.

null
Ik heb wel de Eristoff stickers eraf gehaald. Was in een avondje gedaan.

*bericht bewerkt door Gazza op 04 okt 2016 22:35

One life. Live it.

@bartdo Ze zijn me zeer goed bevallen. Ik heb ze van 180 cm. Ze voelen korter aan. Maar in de poeder genoeg drijfvermogen voor mijn 182cm en 82 kg. Ook op de piste fijne ski. Wendbaar en rustig op de afgetrapte pistes aan het eind van de dag. Een lekkere allmountain. Ik had voor de zekerheid ook nog mijn oude Rossignols meegenomen maar de ze zijn ongebruikt gebleven gedurende mijn wintersportweek. De bindingen zijn ook goed voor de ski.

null
Ik heb wel de Eristoff stickers eraf gehaald. Was in een avondje gedaan.

Gazza op 4 okt 2016 22:26

@Gazza Bedankt voor het antwoord! En hoe zit het met de kwaliteit van de ski’s zelf? Kon niks vinden op het internet namelijk… ze zien er uit (qua afmetingen etc.) dat het precies Sin 7’s zijn, maar dan met een mooi plaatje op de top sheet. Niet dat ze al na 2 weken skien uit elkaar vallen omdat het een soort goedkoop promo modelletje is… :p

@bartdo Zonder de stickers zijn het echte Rossignol sin 7’s. Geen rommel. Het is niet een reclame ski zoals je zou denken. Ook Rossignol bindingen. Ik zocht afgelopen jaar speciaal naar de sin7. Toen kwam dit paar langs voor een goede prijs. €200, voor “the real deal”. Stickers zijn goed te verwijderen door ze iets warm te maken met een föhn. En daarna de ski met lampenolie na te cleanen. De originele Sin7, zwart met rode honingraat tip. komt er dan mooi onder vandaan.

*bericht bewerkt door Gazza op 04 okt 2016 23:20

One life. Live it.

Blijkbaar komt de foto niet door vanaf mijn IPad. ?

null

*bericht bewerkt door Gazza op 04 okt 2016 23:23

One life. Live it.

@Gazza Ontzettend bedankt voor alle info!!

Ik bied een gloednieuwe ongebruikte set eristoff latten (zoals hiervoor genoemd) inclusief bindingen te koop aan. Neem gerust contact met mij op via rutgerenannika@gmail.com.

Plaats een reactie