Zomer komt eraan, wat doen jullie?

Ach, als je de mogelijkheid hebt, waarom zou je het niet doen :D

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

@marie-louise Wat moet je nou in Turkije doen dan? :O
Ik zou echt helemaal gek worden daar v/d hitte

Gang is alles

@jesper daarom gaan we ook half mei en half september, wij zijn niet meer van schoolvakanties afhankelijk.

@hooykaas, ha ha, alleen ik zal het met een iets lager budget moeten doen als Maxima.

We gaan in de meivakantie 2 weken naar Oostenrijk. De ski’s gaan natuurlijk mee!
Geen zomervakantie dit jaar(wel vrij maar niet weg)… En dan maar weer wachten tot we weer op wintervakantie kunnen!

Een enkele keer nog indoor een paar uurtjes meepakken, en verder van het mooie weer genieten op het water.
Lekker zeilen, windsurfen, in mei beginnen de lessen weer dus elke week lekker les geven.
Heb een MTB gekocht dus lekker door de bospaadjes en lekkere routes fietsen.
Ook begonnen met tennissen vorig jaar, ben de winter wel door gegaan maar wil nu meer gaan meppen.
En natuurlijk op deze site alle wintersportgebieden bekijken en vergelijken, omdat ik altijd moet beslissen waar we de komende winter naartoe gaan :)

Voor mij is na de laatste skidag het seizoen ook echt voorbij. De zomer is voor zomeractiviteiten.
Wel kom ik nog paar dagen in de dolomieten, maar dat zal meer zijn om te rodelen en stukje je wandelen. Niet te ver, blijft vakantie.

De zomer gebruik ik voor hardlopen, mountainbiken, auto-evenementen en lekker vakantie rondom de middellandse zee.

Even a bad day skiing is better then a good day at work

Mountainbiken, Surfen, skeeleren, varen en met de hond veel eruit.
Daarnaast nog 2 weekjes naar de Alpen om daar de bergsporten uit te voeren, waaronder mountainbiken!
En in de loze uurtjes naar sneeuwgerelateerde films/artikelen/enz kijken op oa internet.

Drivin' Powder

Komende week nog skiën, daarna vooral veel wandelen en misschien een mountainbike kopen. In augustus nieuwe skimodellen testen op de Hintertux (wie gaat er mee?) En dan half november weer de opening van het nieuwe seizoen in Sölden.

Alpinisme, rotsklimmen en racefietsen. En ik ski tot juni en begin vaak weer in oktober… Eigenlijk te weinig tijd om alle leuke dingen te doen…

Click. Click. Peace

In mei een mid-week naar Barcelona, voor een vrijgezellenfeestje.
In juli lekker naar Toscane met het gezin.

Thuis nog steeds onder begeleiding van de fysio, herstellen van een enkelblessure!
Daardoor beperkte mogelijkheden om buiten te sporten, dus dan maar naar de sportschool.

Ze noemen dit hier waar ik woon een Regulus regulus of te wel een goudhaantje. Jij bent er zeker 1 @Rogier

Spinning, Wielrennen en indoorski lessen tot eind mei. En ik ga mijn klimspullen maar weer eens uit het stof trekken :-)

When life gets too complicated.... SKI

In de zomervakantie naar Teksel om te kite surfen als er wind is

En in september naar Egypte Marsa Alam om te kite surfen met een 10 kite surfers zonder vrouwen

sorry gaat wat mis

Na 15 februari de skispullen opgeborgen en focus op de zomer. Tot 4 juli fietsen fietsen en nog eens fietsen. Daarna in de relax modus.

@Jelski Marmotte?

Click. Click. Peace

@Rogier inderdaad goed gezien

Gaaf hoor! Een beetje mijn thuisbergen… Die week ervoor doe ik de Luc Alphand samen met Sandra…

Click. Click. Peace

Ook een gaaf parcours. ook met de telegraphe galibier combi. ook in de zomer een drukke weg ;-)

@marie-louise nog steeds te warm :D

Gang is alles

@jesper 25 graden is toch heerlijk, in mei en in september. Wat wil een mens nog meer, voor ons is het genieten. We kunnen nu nog in de winter skiën, zomers naar de zon. Is toch niets mis mee. We zijn nu op een leeftijd, dat we zeggen nu doen, straks hebben we spijt dat we het niet hebben gedaan. We gaan wel altijd low budget haha. Want we willen 'winters ook nog zo veel mogelijk en inderdaad ik ben Maxima niet.

@marie-louise hmm alles boven de 20 graden wordt mij te warm eerlijk gezegd

Gang is alles

Alles boven de 20 graden te warm? Tijd dat jij gaat verhuizen naar een ander land, dus. Iets van Ijsland ofzo…Je hebt iig ook niks in de Alpen te zoeken in de zomer ;). Ik vind winter prima, mits die doet wat ie moet doen, maar zodra het maart is in Nederland ben ik die kou helemaal zat. Persoonlijk vind ik 26-28 prima temperaturen voor de zomer om lekker buiten te kunnen chillen, al zit ik niet veel in de zon, schaduw en soms zon is ok. Richting 30 wordt het mij ook te heet :P

Komende mei 8 dagen naar Lanzarote, augustus 1 week hiken in de Franse/Zwitserse/Italiaanse Alpen en vervolgens nog eeen dag of 10 met de camper verder richting de Sloveense bergen om daar te genieten van een voor mij nieuwe omgeving/natuur, maar ga er ook zeker mountainbiken, een raft/kayak instappen of iets anders in de bergen. September nog een week naar Solden :)

Not all who wander are lost

Voorjaar op de camping in de weekenden met gezin en vrienden, beetje zwemmen, bbq-tje en relaxen. Verder varen en w.s. In de zomer weer naar Lac du serre Poncon, varen en wakeboarden. Zeer waarschijnlijk nog wel de sneeuw in maar niet meer om te boarden. Verder motor rijden met maten en af en toe een ritje op de mountainbike bike. En dan van het najaar weer relaxen totdat de sneeuwkriebels weer komen.

@edwin. Ik ben elke zomer in de Alpen, gelukkig is het meestal rond de 20 graden :P
Daarboven wordt het alsnog wel onaangenaam warm maar ik zit liever in de Alpen met 25 graden dan Turkije met 40 graden…

We zijn wel 'ns 's zomers in Noorwegen geweest, daar was de temperatuur pas aangenaam :D

Gang is alles

Hopen dat het weer heel sneeuw winter is en hoop dat ik weinig last zal hebben van mijn zomerdepressie

Ik ga in zomerslaap tot de eerste sneeuw!

Valt op dat de fanatieke skiërs ook verder vrij sportief zijn en ook vaak zomers in de bergen rondhangen.
Leuk om te lezen.

Plaats een reactie