Dit of dat #3

dan liever frans.

Als man je houden aan de bedrijfsafspraken en met de hitte in een lange broek op je werk komen of eigenwijs zijn en als man in een rok komen want dat mag wel?

Hahahaha, ik zou voor een minirokje gaan🥶

Valfrejus of Val Cenis?

LA NORMA😍☃️

Hahahaha, ik zou voor een minirokje gaan🥶

😱😱😱

🤢

*bericht bewerkt door bartvwg op 29 jun 2019 09:49

Bla, bla, bla.

Valfréjus.

Gorges du Verdon of côte d’azur?

Bla, bla, bla.

Gorges du Verdon

Vakantie aan de Atlantische oceaan of Middellandse zee?

❄️

Middellandse zee.

Wetsuit met lange mouwen/benen of een shorty (geen benen/armen)?

Shorty

Met 30° een binnenzwembad of een buitenzwembad?

Binnenzwembad, zoveel leuke buitenbaden zijn er niet in Nederland

Tijdens een hittegolf, een lekker dagje sauna
Of
Boswandeling in de schaduw van de bomen

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

De boswandeling .

Barbecue op kolen of op gas .

Op kolen

Verstappen of leclerc

Click. Click. Peace

Poeh lastig. Ik vind dat Max het voordeel van de twijfel verdient, maar hij had het ook wel iets cleaner kunnen doen. Maargoed, wat mij betreft een ‘racing incident’.

Te warm of te koud?

Mr. Slow

Te koud!!!

(En volgens mij heeft FIA de goede keuze gemaakt)

Vallen met 35 km per op rotsige single track met MTb of met 70 op asfalt met racefiets

Click. Click. Peace

70km/h op (nat) asfalt

Oranje dames wel of geen wereldkampioen.

Born to Ride

70km/h op (nat) asfalt

hahahah :-) lekker glijden

Click. Click. Peace

Als je voor vallen met 70 km/u op asfalt kiest, heb je nog nooit een serieus motorongeluk gezien…

Vrouwen wereldkampioen. (Hoop ik)

Piaggio driewieler motorscooter (met B rijbewijs) of toch liever je A rijbewijs halen?

Altijd al een Piaggio willen hebben voor de dagelijkse boodschappen!

Eindhoven, Breda, Tilburg of 's-Hertogenbosch?

Mr. Slow

‘s Hertogenbosch, verreweg de mooiste stad! (In Tilburg gestudeerd)

Het nieuws volgen op NOS.nl of nu.nl?

nos.nl

en om die ‘wereld’ te blijven:

Telegraaf of NRC

Rob

NRC

TGV (SNCF) of Thalys?

Als je voor vallen met 70 km/u op asfalt kiest, heb je nog nooit een serieus motorongeluk gezien…

DrPhil op 30 jun 2019 21:57

Hij kiest hier door de keuze nat wegdek wel de veiligste optie/kleinste kans op letsel.

TGV

Max had de start niet moeten vergooid en gelijk op kop moeten komen
Of
Het slecht starten van max was een zegen voor de wedstrijd

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Als je voor vallen met 70 km/u op asfalt kiest, heb je nog nooit een serieus motorongeluk gezien…

Vrouwen wereldkampioen. (Hoop ik)

Piaggio driewieler motorscooter (met B rijbewijs) of toch liever je A rijbewijs halen?

DrPhil op 30 jun 2019 21:57

Een motorrijder die met 70km/h onderuit schuift zal hooguit wat schaafplekken op zijn beschermende kleding hebben. En een deuk in zijn ego. 😁

Übung macht den meister!!!

…motorrijders met korte broek. En ja, die zijn er veel in de zomer. Spijkerbroek op asfalt ook erg fijn. Gebroken nek als je met 70 over de kop gaat. Dan helpt je helm weinig. En daarom ligt Froome nu met zeer ernstige breuken in het ziekenhuis. Wout Poels 2012. En had ik Monique Velzenboer al genoemd? Omdat het alleen maar glijden is…

En nu weer terug naar dit of dat.

Zegen voor de wedstrijd. Anders had hij ze allemaal gedubbeld. (Was ook leuk geweest).

VU of AMC?

*bericht bewerkt door DrPhil op 01 jul 2019 11:32

…motorrijders met korte broek. En ja, die zijn er veel in de zomer. Spijkerbroek op asfalt ook erg fijn. En daarom ligt Froome nu met zeer ernstige breuken in het ziekenhuis. Had ik Monique Velzenboer al genoemd? Omdat het alleen maar glijden is…

En nu weer terug naar dit of dat.

Zegen voor de wedstrijd. Anders had hij ze allemaal gedubbeld. (Was ook leuk geweest).

VU of AMC?

DrPhil op 1 jul 2019 11:12

Froome klapte met 65km/h frontaal tegen een muur… Dat is totaal wat anders natuurlijk dan met 70km/h vallen op nat asfalt. Bij 70km/h op nat asfalt heb je buitenom wat schaafplekken weinig verwondingen. Je moet alleen niet ergens tegenaan glijden, maar dan is het geen valpartij meer maar een crash.

Born to Ride

Sinds wanneer is vallen alleen onderuit schuiven?
PS. zoek Monique Velzenboer maar eens op.

Als je voor vallen met 70 km/u op asfalt kiest, heb je nog nooit een serieus motorongeluk gezien…

Als je voor 35 km/per uur vallen in rotsige single track kiest heb je nog nooit een serieus MTB ongeluk gezien ;-) (kiezen tussen twee kwaden :-) Sandra klapte een paar jaar geleden met 64 km per uur (volgens haar Garmin) tegen de grond in een afdaling. Dat was geen pretje, maar alleen sleutelbeen gebroken (en helm in 1000 stukjes)…

En nu weer terug naar dit of dat. Deze discussie kan verder gevoerd worden in wielrentopic

AMC (waarom geen flauw idee)

Wifi of ethernet

Click. Click. Peace

Wifi (toch wel makkelijk vaak )

Voor de winterkeus eens wat anders dan de alpen , gaan we dan naar
Zweden of
Finland

Finland
(Staat hoog op wensenlijst!)

Een droomreis winnen naar Patagonië of Polynesië?

❄️

Polynesie.

Warmt het klimaat op of was het vroeger gewoonweg te koud? 😂😂😂

Bla, bla, bla.

Het warmt veel te snel op. Vroeger hield de sterfte door vorst de populatie nog een beetje in bedwang. De Centrale Verwarming is de grote boosdoener vind ik. Schande!

Vlees of vis?

Vis

Citroën ijs of aardbeienijs

Plaats een reactie