post hier je video's van je wintersport

@alke, helaas geeft YouTube aan dat je ze niet voor mobiele apparaten beschikbaar zijn.

@frank, das jammer, maar ik heb geen idee hoe ik dat kan veranderen. Als iemand dat weet dan hoor ik dat graag.

Life is fun, so enjoy it

Twee filmpjes van vorige winter in Steibis (Oberstaufen, Duitsland):

;

Gefilmd met een MUVI pro, dit jaar ga ik opnames maken met de GoPro HD HERO 2.

@jefrem, niets van aantrekken hoor, je filmpje zag er leuk uit en het belangrijkste is dat je er plezier in hebt gehad toch?

(Ben het wel een heel klein beetje met die gast eens dat jullie nog wel wat oefening offpiste kunnen gebruiken, maar plezier is het belangrijkste!!!)

Trek me er ook zeker niks van aan hahaha. Heb wel wat beters te doen dan dat.

En het klopt dat daar aan gewerkt moet worden en daar zijn we ook mee bezig :) over 9 weken hebben we weer een paar clinic’s dus gaat goed komen.

@ Jefrem! wel vette filmpjes laat die nep jeroen maar lullen!

het is precies zoals je zelf zegt… Als je maar lol hebt dat is het, niet meer en niet minder. en dat hadden jullie genoeg als ik de beelden zie!!

wat een poeder man!! Mazzelpik.
en dan ook de cascade genomen… geniaal!

niemand kwam er bij zijn moeder uit en kon gelijk dikke poeder rijden. iedereen moet het leren en dit soort poeder heb je niet iedere week.
het is en blijft een heel andere manier van boarden t.o.v. de piste.

dat iemand de moeite neemt een camera aan te schaffen en de vakantie te filmen wil niet zeggen dat je dan perse pro moet zijn. Zegt misschien juist meer over hoe leuk je het vindt het later terug te zien… of misschien meer over de mensen waar nepJeroen mee op vakantie moet haha want van hem idd geen filmpje.

Nou van mij wel hoor… vrijdag terug gekomen uit les sybelles en ff snel wat in elkaar geknalt. Wel in HD bekijken!!

http://youtu.be/S5b0bJVaS5Y

Ik ga zelf voor de lol op vakantie en vindt pielen leuker dan hard knallen (voordat ook ik commentaar krijg :) en mijn vriendin board pas 2 jaar) Zo ingedekt tegen nare mannetjes die een ander geen plezier gunnen.

If there is no park, open your eyes - the mountain is a natural one.

Admins… weer een spammer zo te zien… en deze heeft zelfs een account???

Kan iemand dit eraf knallen en die account verwijderen?

thanx

If there is no park, open your eyes - the mountain is a natural one.

@ jeroen gister stonden er 2 van zulke berichten ook met account hhaha.

maar hij lult maar een end heen hoor.zoals je al zei is het gewoon leuk om jezelf terug te zien en ook daar leer je weer van.

we hadden ook echt geluk die week met het weer :)bakken met sneeuw en ook nog 1 mooie dag met zon gehad hahaha.over 9 weken gaan we weer die kant op.hopen dat het er dan weer zo bij ligt!

mooi filmpje trouwens! jij bent wel iets handiger met je board dan mij hahaha.

Dit is nog van vorig jaar in Gerlos. Heerlijk om terug te zien voordat ik in Februari weer ga.

http://youtu.be/5OwPR1pYcWU
http://youtu.be/OnFDr-mJEcc

zo ist maar net Jefrem.

Iedere video zie ik mijn vriendin met sprongen vooruit gaan. Ik hoopte dat ik van mijn eerste meters beelden had :(

Lekker door blijven filmen en vooral ook posten! er zijn zat mensen (waaronder ik) die alles wat met sneeuw en fun te maken heeft kunnen waarderen.

wat dacht je van het filmpje van Paul e met zijn dochtertje. ook daar geniet ik met volle teugen van!

En jij zal net als ik ook bij het monteren nog vet nagenieten van je vakantie ;)

Kortom iedereen blijven uploaden die hap dan maak je in iedergeval een iemand zijn dag goed :)

Je ging toch weer met de flaine snowtrip mee?
Als je dan weer dit soort poeder hebt vraag ik je wanneer je volgend jaar gaat dan boek ik in dezelfde weken haha…

Ach wat is handig met je board. ik zie een gebied als een grote speeltuin. daar haal ik meer plezier en voldoening uit dan alleen maar snoei hard de berg af knallen (is ook weleens leuk maar zoooo vermoeiend haha)… ieder z’n ding toch?
een dagje park of poeder is gaaf maar als ik een week op alleen maar pistes mag vermaak ik me net zo.

Daarom snap ik af en toe dat negatieve over winterberg niet… heb ook daar de grootste lol maar das een ander topic geloof ik :)

If there is no park, open your eyes - the mountain is a natural one.

ja dat is ook het mooie van dat filmen!mijn pc is poosje terug op een hoop gelopen dus ben van een paar jaar alles kwijt helaas.

en het is idd mooi om te zien hoe hij/zij geniet op zijn manier in de sneeuw!

hahaha ja ik ga dit jaar weer en volgend jaar ook!die week blijft er gewoon in.is een super gezellige en mooi week!dus hou alpadventures op fb of hun site in de gaten en ik zeg boeken! :)

als de sneeuw maar een beetje goed is is het overal wel leuk toch.
de gids die wij hebben tijdens de flaine snowtrip zegt altijd : ief iets white iets good! en die houden wij er ook maar in! :)

Ben nieuw hier, maar direct maar een filmpje laten zien ;)
Deze is van Warth (AT) op nieuwjaarsdag.

welkom!enleuk filmpje simon!

SimonDS: nice! En super sneeuw!

Geek, Snowboarder, iPhone developer

Leuk al die filmpjes! Hier eentje van mij. (helaas toen nog zonder gopro)

2011 Flaine: http://youtu.be/DeM7_A_9_mM

Sander op 15 jan. 2012 15:47

Vrouwen in bikini doen het altijd goed hè!? :-)
Nee zonder gekheid, cool filmpje! Waar is dit? Ziet er uit als leuke bestemming. Ik zoek nog iets om met groep mannen heen te gaan… Ziet er prima uit daar!

"…"
Vrouwen in bikini doen het altijd goed hè!? :-)
Nee zonder gekheid, cool filmpje! Waar is dit? Ziet er uit als leuke bestemming. Ik zoek nog iets om met groep mannen heen te gaan… Ziet er prima uit daar!

Steffen op 24 jan. 2012 00:25

Staat op 't eerste beeld hé: Flaine Montsoleil. Leuk skigebied, en dat appartementencomplex is nog een van de meest gezellige in Flaine zelf. Wel typisch Frans: vrij kleine appartementen.

Geek, Snowboarder, iPhone developer

Flaine Montsoleil inderdaad. Onwijs mooi appartement, en helemaal niet duur. Zwembad, bubbelbad & sauna’s heerlijk na een lange dag op de piste!

Maart 2011, in Les Menuires, Frankrijk. Het filmpje is een beetje lang geworden, maar het monteren ervan zorgde wel voor een hoop napret…

http://youtu.be/lwWrshyAlTQ

Vorige week in Valloire:

http://youtu.be/BtqleE9T3J0

Zal wel een domme vraag zijn, maar hoe ga je te werk om een filmpje in youtube up te loaden?
Ik heb wel een camera met een youtube capture mode, maar geen flauw idee eat daar mee bedoeld wordt…

Knap dat je de camera zo stabiel hebt kunnen houden op die snelheid Martijn! Een dergerlijke video met stralende zon zou top zijn geweest!

@ Cees, wat ik doe is:
Sla de film (na bewerking op je pc)
in het liefst MP4 formaat (HD) of voor de mindere kwaliteit AVI.

Als je een Youtube account hebt (moet je wel hebben geloof ik) anders even aanmaken.
Dan kun je video’s uploaden (knopje video uploaden)je selecteert de betreffende film op je pc. Het uploaden begint. Als het uploaden klaar is kun je dmv de direct link delen hier op wintersporters.

If there is no park, open your eyes - the mountain is a natural one.

@ Cees, wat ik doe is:
Sla de film (na bewerking op je pc)
in het liefst MP4 formaat (HD) of voor de mindere kwaliteit AVI.

Als je een Youtube account hebt (moet je wel hebben geloof ik) anders even aanmaken.
Dan kun je video’s uploaden (knopje video uploaden)je selecteert de betreffende film op je pc. Het uploaden begint. Als het uploaden klaar is kun je dmv de direct link delen hier op wintersporters.

Jeroen op 31 jan. 2012 12:31

Bedankt, een account had ik al eens aangemaakt, weet alleen wachtwoord niet meer, maar dan maak ik maar nieuwe aan.

Admins svp spam verwijderen

Cees op 31 jan. 2012 12:55

Inmiddels registeren de spammers accounts om spam te plaatsen, dat is voor ons iets pittiger om geautomatiseerd op te pakken. Bedankt voor de melding.

Gek op Vorarlberg


(zonder geluid, had geen rechten voor het gebruiken van Red Hot Chili Pepers - Snow)

Leuk Pieter! Ik hoor de Peppers gewoon achter het 2e filmpje hoor.

Leuk Pieter! Ik hoor de Peppers gewoon achter het 2e filmpje hoor.

Jon op 2 feb. 2012 10:19

als je het filmpje afspeeld op youtube zelf dan zit er geen geluid bij… beetje vreemde zaak haha

Zaterdag een dagje naar Winterberg geweest. Niet de meest spannende beelden ooit, maar je krijgt een goede impressie van de pistes.

ziet er goed uit.ik knal er zaterdag ff heen en weer.

Plaats een reactie