Skiën & boarden + BBQ Landgraaf 17 april

Ook via facebook bevestigd dat wij aanwezig zullen zijn.

Ik heb er zin in!

Je weet niet wat je niet weet.

Leuk!

Kan er helaas niet bij zijn. Lig momenteel met een longontsteking in het Ziekenhuis en volledig herstel kan 4-6 weken duren.

null

Übung macht den meister!!!

Ai!. Heel veel beterschap. Voor de volledigheid zullen wij de 17e ook een foto met jou delen.

Dat doet misschien een beetje pijn, maar je geneest er sneller van.

@RFKANGOO: Sterkte!

my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7

Ai, beterschap!

Misschien een domme vraag:
Maar hoe kom je op jou leeftijd aan zo’n ernstige longontsteking?

Misschien een domme vraag:
Maar hoe kom je op jou leeftijd aan zo’n ernstige longontsteking?

Lawine op 31 mrt 2016 21:53

Hoe ernstig het precies is weet ik niet maar als je er mee naar de dokterspost bij het ziekenhuis gaat zullen ze je iets sneller laten blijven dan dat je er mee naar je huisarts gaat.
Bedankt allemaal

Übung macht den meister!!!

Facebook het liefst. Definitieve tijd van de BBQ kom ik op terug.

GiGi op 30 mrt 2016 17:28

Ik heb me via Facebook aangemeld (en voor vriend die meegaat gaarne dus +1 rekenen voor de BBQ teller)

Atomic Redster S9 Revoshock 160 / G9 Revoshock 172 / Rossignol Hero Elite LT 176

Misschien een domme vraag:

Maar hoe kom je op jou leeftijd aan zo’n ernstige longontsteking?

Lawine op 31 mrt 2016 21:53

Hoe ernstig het precies is weet ik niet maar als je er mee naar de dokterspost bij het ziekenhuis gaat zullen ze je iets sneller laten blijven dan dat je er mee naar je huisarts gaat.
Bedankt allemaal

RFKANGOO op 31 mrt 2016 22:40

Beterschap!

Atomic Redster S9 Revoshock 160 / G9 Revoshock 172 / Rossignol Hero Elite LT 176

Hoe je eraan komt is vaak lastig te bepalen, ook niet zo relevant toch. Hoe kom je er vanaf is denk ik belangrijker.
in ieder geval beterschap!

Voor mijn aanmelding geldt ook +1 voor de BBQ

Je weet niet wat je niet weet.

Heb het gezien heren, en geregistreerd.

Ik ben er toch wel voor de bbq! We hebben de skiclub geannuleerd en we komen dus met de eigen auto. Zal nog vragen of we mee bbq-en

#proudtobepartofleswintersporters

‘We’ is jij + 1? Dan zet ik je voor 2 op de lijst.

@GiGi Vraagje: is het de bedoeling om zelf bij SW baan+bbq te reserveren (en dan aan te geven dat het om dit event gaat) of wordt reservering gedaan obv facebookdeelnemers?

Het enige wat wij zullen doen is een tafel reserveren voor het eten (hebben we nog niet gedaan, doen we daags van tevoren). Als je daar 's morgens de kaartjes haalt (die je inderdaad zelf moet bestellen/kopen), zal er een reservering zijn op naam van ‘Mountain Collective’ waarvan je dan deel uitmaakt als je je hebt aangemeld via Facebook. Dan kan je gewoon zeggen dat je bij dat gezelschap hoort.

Wij zorgen dus eigenlijk alleen maar dat we bij elkaar kunnen zitten bij het eten. Ik zal daar wel voor 10.00 uur zijn. Heb je meteen een gezicht bij alles.

@GiGi helder, thanks :)

@GiGi mijn moeder en ik zijn er definitief bij! Waarschijnlijk vanaf 10 uur/ half 11

#proudtobepartofleswintersporters

@Lucas5270 @Irene @Hessel @Lieee @JoostW

Weten jullie al of je meegaat de 17e? Woensdag wil ik de reservering voor de grote eettafel plaatsen bij Snowworld. Het eten zal ik om 17.30 uur laten starten, op veler verzoek.

@GiGi ik heb me via Facebook aangemeld.

@GiGi ik heb me via Facebook aangemeld.

Hessel op 9 apr 2016 09:12

Gezien, thanks.

@GiGi helaas, gaat 'm niet worden. Volgende keer beter.

Gotta go fast

Hoi Gigi, ik ben er helaas niet bij :(…

Ik heb mijzelf ook aangemeld. Ben er waarschijnlijk al vanaf 9.00u.

Naast het testen via Duijvestein willen mensen misschien ook hun eigen materiaal aanbieden aan anderen om eens op te skiën of boarden. Dat is helemaal niet verplicht uiteraard, maar misschien wel leuk.

Ik heb ook nog steeds een paar Salomon X3 120 CS skischoenen in de aanbieding in maat 27.0 (meer details en foto’s: https://www.wintersport.nl/forum/topic/181316). Als iemand die wil proberen/passen - ik gooi ze toch in de auto.

Als iedereen onderstaand lijstje aanvult door te kopiëren en aan te vullen, krijgen we een beetje een overzicht van het materiaal dat er zal zijn…

Aanwezige ski’s en boards:
Gigi - 2015 Fischer RC4 Worldcup SC in 170 (ski)

Aanwezige ski’s en boards:
Gigi - 2015 Fischer RC4 Worldcup SC in 170 (ski)
Vic2000 2015 Nordica Firearrow 76Ti in 167/168 (ski)
Vic2000 2008(!) Burton Custom in 158 (snowboard)

Als er interesse is wil ik mijn fischer RC4 Worldcup SC’s uit 2012 met radius 11m voor slalom meenemen, maar als niemand daar interesse in heeft neem ik de moeite niet ;)

#proudtobepartofleswintersporters

Ik neem de Völkl Racetiger SL Speedwall Worldcup mee in 165. Als iemand een keer wil voelen waarmee de wereldtop slalomt heb ik daar op zich geen bezwaar tegen, al moet je dan wel de juiste zoollengte hebben.

@DSvier shit zijn die niet verstelbaar? :( ;) welke lengte heb je?

#proudtobepartofleswintersporters

Aanwezige ski’s en boards:
Gigi - 2015 Fischer RC4 Worldcup SC in 170 (ski)
Vic2000 2015 Nordica Firearrow 76Ti in 167/168 (ski)
Vic2000 2008(!) Burton Custom in 158 (snowboard)
Sneeuwbaard - 2016 Rossignol one Magtek 159 (bindingen goofy maar valt op te lossen ;) )
Sneeuwbaard - 2014 Rome Artifact rocker 156
Sneeuwbaard - 1981 (2016) Burton Throwback
Sneeuwbaard - 2013 Lib teck Hot knife 159 (indien gewenst, blijft anders thuis)

my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7

Ik neem de Völkl Racetiger SL Speedwall Worldcup mee in 165.

DSvier op 10 apr 2016 19:58

165? Jij had toch de damesvariant in 155? ;)

Plaats een reactie