Foto van Heliskien Niels, met zus van Jaap, en minaar van Sjaak

martijn in het pools wordt marcin

Benieuwd trouwens hoe en wanneer jullie mij te grazen nemen. Hebben jullie inmiddels al contact hoe jullie mij te grazen nemen. Het ijzer moet gesmeed worden als het nog heet is!

null

Cees negeert m’n PM voorlopig :D

sorry,
ben even afwezig,
ga tafeltennissen bij afwezigheid van een avondpiste, maar zal vanavond verder denken over ons complot

Martijnski:

null

God van de bergen, God van de sneeuw
Geboren in Brabant in de vorige eeuw
Aanbeden door velen en hoog bemind
Een zeer beste skier maar een nog betere vrind

(edit to picture: die witte pias op de achtergrond wilde maar niet aan de kant gaan)

@ Paul: M’n vriendin skiet absoluut beter. En ze is ook iets ouder :)

… binnenkort immigrant.
In Haspengouw 't fruitboerenland
Met zijn appels en peren,
prachtig om naar te emigreren.
Doch Kortessem,
ooit in rust en orde,
zal zich verschrikken,
zal nooit meer 'tzelfde worden.

Haha wat je allemaal niet kan verzinnen terwijl je je wiskunde studeert :D

@ Niels: :) +1

@niels, ik denk dat paul momenteel op een te hoge alertstufe zit, ijzer moet je wel smeden als het heet is,maar je moet je er ook weer niet aan branden, we zullen de hulp van dr.watson in moeten roepen, want die kent onze sherlock het beste,

Ps ik heb vernomen dat PE nachtwaker is en dan in de baas zijn tijd zit te internetten, misschien dat dat een aanknopingspunt is?

Kom in m’n armen Martijn-ski. De rest er ook bij voor een groepsknuffel. Voor beide gedichten een +1 :)

Cees gaat op donderdag door de magische 500 punten grens heen.

Ik verveel me nogal op m’n werk, ik hoef vandaag niet te surveilleren. Een collega loopt de rondes dus een incidentele blik op de schermen is voldoende.

Ik vraag me af als ik op jouw postings ‘niet ok’ druk of je dan weer op 1 punt komt te staan op donderdag? Voorlopig heb je nog 478 punten, of dat donderdag nog zo is wordt afwachten |-)

Mijn collega is inmiddels terug van zijn ronde. Inmiddels heel wat minnen uitgedeeld. Ben benieuwd of ik het red met die enorme berg postings…

Mijn dienst duurt nog 5 uur…

@Niels, een complot tegen Paul e is al niet meer nodig, Blauw heeft hem als 2e oplichter van dit forum ontmaskerd (;-) en dat zet hem denk weer op zijn plaats neer,(hij heeft trouwens nog steeds 2 groene balkjes, verschil moet er zijn tenslotte)
maar van die 478 punten vind ik bedenkelijk, daar ik nu dat door hem gewonnen boek niet kan voorlezen aan mijn kleindochter

@ Cees: Goed speurwerk, ik was ook al aan het bedenken waarom er zo laat nog gepost wordt door hem. Jouw vermoeden zou wel eens juist kunnen zijn.

En inderdaad, Paul z’n waakzaamheid hier op het forum ligt vele malen hoger dan de waakzaamheid die hij zou moeten betrachten op z’n werk. Laten we rustig afwachten (gniffel gniffel)…

ja, nu zijn wij ook waakzaam, hij schrijft immers:

Kom in m’n armen Martijn-ski. De rest er ook bij voor een groepsknuffel.

en nu ben ik wel voor communityvorming, maar dit gaat me net weer even te ver,
maar misschien heeft hij alweer een ander plannetje bedacht waarvoor dit een opmaat is,
inderdaad afwachten maar

@ Cees

Haha, ik heb het gezien.

Die kerel heeft ze niet mee allemaal op een rijtje.
Begint ie om 1u 's nachts over avatars ze malen. :D

ze malen= te malen

niet mee allemaal = niet meer allemaal

Hierbij pleit ik ook voor een systeem waarbij je je posts kan aanpassen. :)

@ Niels: Ik heb ook zo’n dag. Nog geen zin in 1 keer correct geschreven…Ik pleit dus mee :)

"en nu ben ik wel voor communityvorming, maar dit gaat me net weer even te ver,"

en als het allemaal van die types als L.Vonn waren? Dan wel natuurlijk toch? :)

fijne site hè, dat wintersport.nl?

@ Ferdinand

"De kans dat Cees en Paul zulke types zijn is even groot als de kans dat je in een Frans betondorp een bruisende tent vind met vriendelijke blonde serveersters en betaalbaar bier."

*vindt

@ Ferdi Ik ben bang dat een knuffel van een Vonn type inderdaad geen probleem is, :-) nou ja bang?

nou ja, bang ook weer niet… tenzij je een jaloerse vrouw hebt die er pal naast staat…
;)

@niels: misschien is het voor de spel-, typ- en taalvaudten wel goed om een apart topic te openen :)

fijne site hè, dat wintersport.nl?

Ik las hier vandaag ook ergens vaknatie ipv vakantie. Kreeg er een heel naar (wel Duits sprekend) beeld bij :(

@Ferdi
https://www.wintersport.nl/forum/topic/27863
Je wort op je wenkjen bedient

@ Martijski:

Thai houden toch wel van een feestje. Ben jij bij dit feest met je vriendin?

null

Zo ja, dan kom ik langs en dan zetten we een boom op onder het genot van een biertje en wat spare ribs (als je die inderdaad kan missen). Dan geef ik je wat insider informatie over Zermatt :)

Amai 't was hier druk vanavond op het forum. En dan moet onze nachtwaker nog toeslaan…

Hallo Niels,

Hoe heb je je wiskundetoets gemaakt?

@ Paul E: Nee, daar ben ik niet te vinden. M’n schoonmoeder woont ook hier dus een feestje met veel lekker eten wordt regelmatig in besloten kring georganiseerd :) Ik zal je een keer een geheimpje vertellen, misschien dat jij als goede Sherlock al een idee hebt?

De dag dat ik dat geheimpje vertel drinken we inderdaad een lekker Weizenbiertje, als de vrouw erbij is nog wel meer. Die spareribs spaar ik nog even op, wie weet kom ik er door in Zermatt :)

Plaats een reactie