Welke lift is dit?

Probeer deze dan maar eens wild te gokken :)

Bij een gletscher? Stubai!

Oei, dat is wel een heel erg gewaagde uitspraak ;)

schaufeljoch stubai

Ah Niels, ben je me net voor. Ik herkende dat meisje uit het reclamespotje van Stubai van een aantal jaar geleden. Kwam altijd op Yorin :)

Niels is een winnaar!

Oei, dat is wel een heel erg gewaagde uitspraak ;)

Paul E op 8 dec. 2011 22:09

Ik wilde ook niet winnen,:-)
Heb zelf geen liften meer in de aanbieding buiten Gaschurn en Koenigsleiten…

Niet zeggen Cees. Ik ben ook in Nieuw Zeeland geweest. Ook in Japan, Noorwegen, Zweden, Alaska en nog zoveel meer waar liften in winterse omstandigheden te vinden zijn :D

Next:

null

Ah Niels, ben je me net voor. Ik herkende dat meisje uit het reclamespotje van Stubai van een aantal jaar geleden. Kwam altijd op Yorin :)

Martijnski op 8 dec. 2011 22:13

Wat Niels niet weet denk ik, is dat we dit meisje pas life in R’dam gezien hebben.

Niels, 1 van de spelregels was om een lift in winterse omstandigheden te plaatsen. Nu weet ik wel dat deze winter slecht begonnen is maar dit is toch teveel van het groene.

Lijkt op Cochem.

Geen sneeuw. Dus die Belgen die daar in de lift naar beneden zitten en gehoopt hadden op een mooie afdaling komen van een warme kermis thuis :)

Wilde gok: Vianden, Luxemburg

Plopsa Coo ;)

Dacht ook nabij een rivier in Luxemburg

http://www.panoramio.com/m/photo/16168961

Plopsa Coo ;)

Paul E op 8 dec. 2011 22:36

Met de groeten van google afbeeldingen?

Niels, 1 van de spelregels was om een lift in winterse omstandigheden te plaatsen. Nu weet ik wel dat deze winter slecht begonnen is maar dit is toch teveel van het groene.

Lijkt op Cochem.

Martijnski op 8 dec. 2011 22:31

Het toeval wil dat deze foto netop de sneeuwgrens genomen is. Zo ziet het eruit in de andere richting:

null

Let vooral op de uitklapbare zetels aan de buitenkant en op de plotse boomgrens

"…"

Met de groeten van google afbeeldingen?

Niels op 8 dec. 2011 23:33

Nee, dat lukt niet.

Het was een ingeving. We zijn daar 4 jaar geleden naar boven gelopen.

Overigens leuk dat je zoveel liften in je privécollectie hebt. Ik wist wel dat je een Plopsa-fan bent. Volgens mij heb je ook een jaarkaart voor Plopsa-indoor ;)

En de nieuwe:

null

(Ik zit morgen in de omgeving van Winterberg. Het wordt laat voordat ik kan inloggen!)

Overigens leuk dat je zoveel liften in je privécollectie hebt. Ik wist wel dat je een Plopsa-fan bent. Volgens mij heb je ook een jaarkaart voor Plopsa-indoor ;)

Paul E op 9 dec. 2011 00:35

Wel opvallend dat jij coo meteen associeert met plopsa-land ipv. met de watervallen. Wil dat iets zeggen over jou? ;)

Het toeval wil dat deze foto netop de sneeuwgrens genomen is. Zo ziet het eruit in de andere richting:

null

Let vooral op de uitklapbare zetels aan de buitenkant en op de plotse boomgrens

Niels op 8 dec. 2011 23:46

:D Had ik niet bij nagedacht. Vergeet m’n post, +1 voor jou!

Lift van Paul E staat in Spanje denk ik. Het zuiden van Spanje.

Martijnski je zit heel erg goed.

We zitten nu in een hotel in Sauerland. Deze avond zijn we eerst naar een zwembad gegaan tot 22.00 uur. Vervolgens langs de Hunau-lift richting het hotel gereden. Er lag in de omgeving van de Hunau-lift dramatisch weinig sneeuw. Alles lijkt weggeregend te zijn.

Hier in het dorp ligt alleen bij het binnenrijden van het dorp een pukkeltje bijeengeveegde sneeuw… en dat is alles, qua sneeuw.

Morgen ons geluk proberen bij de Sahnehang.

Sierra Nevada?

Ja, maar welke coo-ca plopsa :) lift zie je hier?

Al-Andalus?

Ik heb te weinig tijd om het hier in Duitsland te controleren. Morgen weet je meer.

Sorry Mathijs,

Hint: Er is maar één lift van deze soort in het skigebied van Sierra Nevada.

Stiekem toch al-andalus

null

Sorry, kon geen grotere foto vinden

Inderdaad, door het late tijdstip heb ik een fout gemaakt.

Jasper en Matthijs jullie hebben gelijk.

Voor straf moet je er nog 1 plaatsen Paul :)

Plaats een reactie