Laat eens zien hoe je er op de piste uit ziet

Als ik het zie krijg ik al zo’n zin om weer te gaan! Gelukkig komt het steeds dichterbij.

null

null

Certified ski-boy, glijbewijs

Zie profielfoto, maar ehhh hoe kan je foto toevoegen in bericht op mobiele website?

null

half jaar gelee, in Ischgl ( onder tussen 10kg kwijt ;) :)) dus binnenkort alle kledij maar weer is passen

Addict.

@ Erik-Jan je krijgt de vraag vast vaker… Maar hoe doe je dat, 10 kilo afvallen? Slacklinen :P?

Serfaus

Afgelopen jaar, Peak performance

null

Nieuw voor komend jaar, Arc’ Teryx en Peak performance

null

Pannenkoek; een castrerende discus die door een agrarische autochtoon tussen je benen geramd wordt

@ Erik-Jan je krijgt de vraag vast vaker… Maar hoe doe je dat, 10 kilo afvallen? Slacklinen :P?

Karlijn op 24 okt. 2012 18:38

HMV (helft minder vreten)

voornamelijk gestructureerd eten, minder pasta, rijst en aardappelen (meer groente en vlees) en dubbel sporten ;)

heb er maar 5 weken over gedaan

Addict.

Zo!

null

Serfaus

null

Certified ski-boy, glijbewijs

Update:

null

''Powder to the people''

null

Maar komend jaar weer anders… iets minder donker;)

Als ik het zie krijg ik al zo’n zin om weer te gaan! Gelukkig komt het steeds dichterbij.

null

Sebastiaan op 23 okt. 2012 00:48

Je hebt een gaper gap ;)

Afgelopen jaar, Peak performance

null

Nieuw voor komend jaar, Arc’ Teryx en Peak performance
null

bartus op 24 okt. 2012 18:57

Hardshell FTW!

Omdat de rest van de familie beter materiaal heeft, oké op de ski’s na ;). Leen ik alles bij elkaar. Schoenen, handschoenen van m’n broertje. Helm van broertje of vader (mijne kwijtgeraakt) al zijn het wel mijn outfits verder.

null

Wit

null

Rood

null

Pinguïn

Wie nooit valt zal niet weten waar z´n grens ligt.

Zo dus :)

null

Zo dus :)
Dit jaar alleen een ander board en een nieuwe nike 6.0 jas :)

null

Melissa op 8 jan. 2013 02:13

null

Gisteren in Portes de Soleil.

null

null

Mm lukte niet in 1 post.

Mmm vreemd. Vanaf de ipad pakt hij elke keer dezelfde foto, ondanks dat ik toch een andere kies

/Users/piet/Pictures/iPhoto-bibliotheek.photolibrary/Masters/2013/01/08/20130108-234158/Afbeelding.jpg

Zo was het vorige maand, volgende week weet ik het nog niet.

Volgende keer beter.
Lukt even niet

Hoge bomen........lange latten!

null

en

null

Volgende keer beter.
Lukt even niet

Piet op 8 jan. 2013 23:56

Hahahaha, probeer hem nog eens te uploaden en vervolgens tussen [IMG] tags te zetten.

Uploaden kan hier bijvoorbeeld: http://www.tinypic.com of http://www.imageshack.us

null

null

Vorig jaar in La Bresse :)

Sneeuw is gewoon mijn obsessie.

Hey jongens en meisjes, ik geef jullie graag nog een tip mee voor komend seizoen; ga nou niet in het midden van het beeld staan maar iets meer naar links of rechts, dat oogt gewoon veel fraaier!
Rogier heeft er destijds een heel artikel over geschreven waarin héél handige tips & tricks staan, allemaal te bekijken op: https://www.wintersporters.be/weblog/bericht/2373/Fotografie…

Succes!! ;)

ski heil | Um zu wissen wohin man will, muss man wissen woher man kommt.

Ik sta waar ik sta en het hangt van de fotograaf af hoe de foto wordt genomen :-D
Zoals gisteren weer eens met een leering…

null

Of met een test boardje.

null

Skiën. What else.

null

Hoge bomen........lange latten!

null

Ik zal volgende week vrijdag even wat posten, volgende week midweekje Ischgl… Dus dan heb ik weer foto materiaal.

It's all about the turns duuuuuude!

null

www.wausclothing.com THE BRAND FOR BOARDERS

Plaats een reactie