Zoetermeer, wie gaat er mee?

Ben er zaterdag en zondag ochtend. Vind het al best druk zo vroeg in het seizoen.

RFKANGOO op 26 sep 2018 06:50

.

Komt waarschijnlijk door actie van de dagkaart

miepmiep op 26 sep 2018 07:03

Die is er elk jaar maar het valt me op dat het wel drukker is dan voorgaande jaren waar de drukte vaak pas begon na de herfstvakantie.

Übung macht den meister!!!

Zondag 30 september zou ik maar thuisblijven, dan is er een invasie van Railsport-deelnemers in Zoetermeer :-)

Atomic Redster S9 Revoshock 160 / G9 Revoshock 172 / Rossignol Hero Elite LT 176

Zondag 30 september zou ik maar thuisblijven, dan is er een invasie van Railsport-deelnemers in Zoetermeer :-)

Chonn op 26 sep 2018 15:05

Oh Dankje voor het doorgeven . Ga ik zaterdag

*bericht bewerkt door miepmiep op 26 sep 2018 15:26

Vanavond nog iemand?

I can stick uphill ice, on my saucer...

Zondag 30 september zou ik maar thuisblijven, dan is er een invasie van Railsport-deelnemers in Zoetermeer :-)

Chonn op 26 sep 2018 15:05

Hoe moet ik dat lezen?? Staat er vanaf 9 uur 200 man in de ploeg op baan 3??

Übung macht den meister!!!

Ben er zaterdag, zondag en maandag.

Übung macht den meister!!!

Zondag 30 september zou ik maar thuisblijven, dan is er een invasie van Railsport-deelnemers in Zoetermeer :-)

Chonn op 26 sep 2018 15:05

Hoe moet ik dat lezen?? Staat er vanaf 9 uur 200 man in de ploeg op baan 3??

RFKANGOO op 27 sep 2018 09:37

Heb net wat info gelezen. Iets zegt mij dat dat een zooitje ongeregeld gaat worden. 😣😣

Übung macht den meister!!!

Zo opweg naar snowworld Zoetermeer . Zijn er nog meer vandaag op de baan van deze groep ?

null

*bericht bewerkt door miepmiep op 29 sep 2018 10:14

Ik ben al weer thuis. Morgen weer.

Übung macht den meister!!!

Ik ben al weer thuis. Morgen weer.

RFKANGOO op 29 sep 2018 14:56

Gemist . Wij nog even iets eten en dan misschien nog een keer . Was wel lekker rustig vandaag

Je weet dat er morgen 1000 man komt verspreidt over de dag

*bericht bewerkt door miepmiep op 29 sep 2018 16:27

Ik ben al weer thuis. Morgen weer.

RFKANGOO op 29 sep 2018 14:56

Gemist . Wij nog even iets eten en dan misschien nog een keer . Was wel lekker rustig vandaag

Je weet dat er morgen 1000 man komt verspreidt over de dag

miepmiep op 29 sep 2018 16:26

Die krijgen pas vanaf 10 uur een kaartje. En ik hoop niet dat ze allemaal tegelijkertijd op de baan komen.

Übung macht den meister!!!

Ik ben al weer thuis. Morgen weer.

RFKANGOO op 29 sep 2018 14:56

Gemist . Wij nog even iets eten en dan misschien nog een keer . Was wel lekker rustig vandaag

Je weet dat er morgen 1000 man komt verspreidt over de dag

miepmiep op 29 sep 2018 16:26

Die krijgen pas vanaf 10 uur een kaartje. En ik hoop niet dat ze allemaal tegelijkertijd op de baan komen.

RFKANGOO op 29 sep 2018 17:15

Ja zoiets en verspreid overdag verwachten ze. Vandaag lekker rustig geweest . De oudste hier af en toe als aapje in de lucht gehangen bij de lift op baan 3 🤣😀

Was vanochtend heerlijk rustig op de baan. Kwam rond 10:30 van de baan af en moest me door een mensenmassa heen worstelen die daar net aankwam.
Morgenavond ben ik er weer.

Übung macht den meister!!!

Was vanochtend heerlijk rustig op de baan. Kwam rond 10:30 van de baan af en moest me door een mensenmassa heen worstelen die daar net aankwam.
Morgenavond ben ik er weer.

RFKANGOO op 30 sep 2018 13:17

Ja zie nu wachtrijen bij de liften , was gisteren helemaal niet . Gelukkig dat ik hier had gelezen . En gisteren kon gaan 😀

Heeft er iemand toevallig een idee van hoe druk het aanstaande zaterdagavond zal zijn? Ik zie op de website geen event o.i.d., dus dat is positief. Maar wellicht dat de Landelijke Vereniging van Schaapsherders het jaarlijkse uitje heeft en met 10.000 man daar op de baan staat?

Heeft er iemand toevallig een idee van hoe druk het aanstaande zaterdagavond zal zijn? Ik zie op de website geen event o.i.d., dus dat is positief. Maar wellicht dat de Landelijke Vereniging van Schaapsherders het jaarlijkse uitje heeft en met 10.000 man daar op de baan staat?

Lars93 op 1 okt 2018 15:03

Bel ze even . Want event van afgelopen zondag stond er ook niet op .

Ook al valt de drukte op dat moment mee, ga er wel vanuit dat de piste waarschijnlijk al behoorlijk kapot geskied en afgeschraapt is 's avonds (zeker in het weekend).

Heeft er iemand toevallig een idee van hoe druk het aanstaande zaterdagavond zal zijn? Ik zie op de website geen event o.i.d., dus dat is positief. Maar wellicht dat de Landelijke Vereniging van Schaapsherders het jaarlijkse uitje heeft en met 10.000 man daar op de baan staat?

Lars93 op 1 okt 2018 15:03

Bel ze even . Want event van afgelopen zondag stond er ook niet op .

miepmiep op 1 okt 2018 15:24

Heb ze inderdaad maar even gecontact. Er zijn geen reserveringen voor grote groepen voorlopig.

Ook al valt de drukte op dat moment mee, ga er wel vanuit dat de piste waarschijnlijk al behoorlijk kapot geskied en afgeschraapt is 's avonds (zeker in het weekend).

GiGi op 1 okt 2018 16:45

Ja dat realiseer ik me. Er was alleen geen ander moment dat we beiden konden helaas. Toch bedankt voor de reminder!

*bericht bewerkt door Lars93 op 02 okt 2018 10:41

Hoewel het vanavond weer niet echt fameus ging, wel 2 grote pluspunten te melden 😀. De baan lag er echt een heel stuk beter bij (stond ook een groot sneeuwkanon op) en dat is natuurlijk fijn, zeker als je zoals ik nog wat vertrouwen mist. En ik kreeg nieuwe rental ski’s mee en dat was een hele grote vooruitgang. Salomon S Max 6 waren het denk ik. Lekker gebalanceerde ski, maar door de soepelheid merk je niks van de 17 meter radius.

I can stick uphill ice, on my saucer...

Hoewel het vanavond weer niet echt fameus ging, wel 2 grote pluspunten te melden 😀. De baan lag er echt een heel stuk beter bij (stond ook een groot sneeuwkanon op) en dat is natuurlijk fijn, zeker als je zoals ik nog wat vertrouwen mist. En ik kreeg nieuwe rental ski’s mee en dat was een hele grote vooruitgang. Salomon S Max 6 waren het denk ik. Lekker gebalanceerde ski, maar door de soepelheid merk je niks van de 17 meter radius.

Shane op 3 okt 2018 23:30

Hebben ze bij Snowworld nieuwe huurski’s? Salomon en niet meer Völkl? Of had je ze bij Duijvestein meegenomen? Daar ga ik komend weekend de nieuwe Salomon S/Max Son of a Blast, 12 en 10 eens skiën als het goed is.

Hoewel het vanavond weer niet echt fameus ging, wel 2 grote pluspunten te melden 😀. De baan lag er echt een heel stuk beter bij (stond ook een groot sneeuwkanon op) en dat is natuurlijk fijn, zeker als je zoals ik nog wat vertrouwen mist. En ik kreeg nieuwe rental ski’s mee en dat was een hele grote vooruitgang. Salomon S Max 6 waren het denk ik. Lekker gebalanceerde ski, maar door de soepelheid merk je niks van de 17 meter radius.

Shane op 3 okt 2018 23:30

Hebben ze bij Snowworld nieuwe huurski’s? Salomon en niet meer Völkl? Of had je ze bij Duijvestein meegenomen? Daar ga ik komend weekend de nieuwe Salomon S/Max Son of a Blast, 12 en 10 eens skiën als het goed is.

GiGi op 4 okt 2018 09:05

Vorige week zag ik nog vokl skies staan . Aantal zagen er wel slecht uit

*bericht bewerkt door miepmiep op 04 okt 2018 09:17

Nee, ik kreeg ze mee bij de verhuur. Jongen vroeg of ik hun nieuwe testski mee wilde, nou graag natuurlijk. Dus nu hangen de Volkls er nog, maar die gaan er tzt wel uit. Maar ik was echt aangenaam verrast, hele fijne ski. Toegankelijk, maar met een hoog plafond.

I can stick uphill ice, on my saucer...

De 6, dat zijn toch beginnerski’s? 😜

De 6, dat zijn toch beginnerski’s? 😜

DrPhil op 4 okt 2018 10:20

Net zo ‘beginner’ als de huidige Völkl RTM 73 die ze hebben. Je kan in die S/Max 6 wel goed zien waarom ze ook zo goed slippen: mooie afgeronde tip en tail. Anders dan de 8 en hoger in die serie, die veel meer gemaakt lijkt te zijn voor het betere carve-werk met grote kanthoeken. En dan heb ik het alleen nog maar over de vorm; de constructie komt daar nog bij.

Nou lieve jongens, ik kon er toch echt een lekker potje mee carven hoor ;). Goede grip, totaal onvergelijkbaar met de Volkl’s en maar 1 keer gemerkt dat de tip naar me toe kwam vouwen in een hoop. Ik zou ze zelf niet hoeven te hebben natuurlijk, maar ik vind het echt een goede ski, waar veel mensen plezier op kunnen beleven en waar je niet snel aan de max zit. I.t.t. de Volkl.

I can stick uphill ice, on my saucer...

En kijk eens, ik ben niet de enige ;) :D:

Al had ik 'm in 1.76.

*bericht bewerkt door Shane op 04 okt 2018 10:44

I can stick uphill ice, on my saucer...

En als je wil carven doet hij dat ook wellll…😅

LA NORMA😍☃️

Goede skiers kunnen overal mee uit de voeten!

*bericht bewerkt door DrPhil op 04 okt 2018 11:24

Materiaal is toch juist alles? Techniek is overgewaardeerd.

Wel goed nieuws dat er eens nieuw materiaal is.

*bericht bewerkt door Tiny-M op 04 okt 2018 11:37

Voor de gewone bezoekers, die eens of twee keer peer jaar een dagje Snowworld doen (en helemaal niet zo gek zijn op les) en daar materiaal huren, zal het denk ik een aangenaam verschil zijn @Tiny-M. Mits het een beetje fatsoenlijk onderhouden wordt.

En ja inderdaad @Piefke, dat doet hij ook wel… Niet als een GS, maar beter dan menig slalomlatje gisteren haha. En de beste carveski’s op de piste waren gisteren overduidelijk een paar Rossignol Sin 7’s. Of ligt dat dan toch weer aan techniek ;).

I can stick uphill ice, on my saucer...

Plaats een reactie