Zoetermeer, wie gaat er mee?

@Dr Phil. Bij verschillende verklaringen van (zelf)deflectie probeer ik je spoor te volgen. Ben er nog niet uit.

Hen48

Ik vermoed dat Terneuzen net zoals L3V het absolute summum is op skigebied @Hulst ;).

I can stick uphill ice, on my saucer...

@Shane. Hoor in elk geval bij beide lokaties nooit klachten over de sneeuw en ik dacht dat dit bij wintersport nog steeds het belangrijkste is.

Hen48

Tnx @elisabeth101 @gigi en @drphil! Het gaat inderdaad om wat er te testen is bij Duivestein en dit geeft al mooi richting. Die k2 chargers was ik zelf inderdaad iets minder fan van inderdaad (maar die Supershape Magnums vond ik zelf dan wel weer fijn). Het is belangrijk dat ze vooral in slechte omstandigheden ook vertrouwen geven (dus iets minder elk foutje afstraffen) dan dat het echte carvemachines op hoge snelheid moeten zijn.

Pure Joy en Cloud 9 bevallen goed maar zijn wel te slap om door te groeien, dat weten we al wel. Super Joy vraagt misschien net iets te veel maar is wellicht net als de Cloud 11 wel interessant. Sowieso helpt het wat om wat gerichter te testen.

Tnx! Op basis van testen en wat wel niet beviel kunnen we altijd wel weer verder kijken dan het assortiment bij Duijvestein.

*bericht bewerkt door Roy83 op 30 okt 2018 17:44

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

@Shane. Hoor in elk geval bij beide lokaties nooit klachten over de sneeuw en ik dacht dat dit bij wintersport nog steeds het belangrijkste is.

Hulst op 30 okt 2018 16:45

Nog belangrijker dan après-ski? ;)

Annoying skiers since 2003

De head super joy’s net voor mijn vriendin aangeschaft. Ze heeft ze vorig jaar in Finland een paar dagen getest en was verkocht! Ze is een technisch goede skister en deze ski werd vooraf ook aangeraden door een zeer ervaren ski leraar. Ze heeft hem mooi kunnen testen in diverse omstandigheden en heeft geen minpunt kunnen ontdekken. Zo zie je (gelukkig) altijd maar weer dat smaken verschillen 😃

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

@sterk. Apres-ski, not for me. Ik drink geen druppel alcohol en heb daar ook niets mee.

Hen48

@sterk. Apres-ski, not for me. Ik drink geen druppel alcohol en heb daar ook niets mee.

Hulst op 30 okt 2018 20:59

Het was ook met een ;) Ik heb ook weinig met après-ski, maar voor veel “wintersporters” is het het belangrijkste criterium bij het kiezen van een bestemming.

Annoying skiers since 2003

Ik ben vandaag weer aan het lessen in Landgraaf met de zitski (10 tot 11uur en van 12 tot 13 uur)
Zijn er nog meer forumleden in landgraaf vandaag aanwezig?

*bericht bewerkt door niekniek op 03 nov 2018 05:51

Ik ben vandaag weer aan het lessen in Landgraaf met de zitski (10 tot 11uur en van 12 tot 13 uur)
Zijn er nog meer forumleden in landgraaf vandaag aanwezig?

niekniek op 3 nov 2018 05:49

Ik niet, maar ik keek even op de webcam om te zien hoe druk het was en toen zag ik een zitski voorbij komen dus ik heb even naar je gezwaaid :)

Leuk @Anki
En het ging best goed vandaag, maar 2x omver gelegen

Morgenochtend weer present. Nieuwe stijvere schoentjes testen.

Morgenochtend weer present. Nieuwe stijvere schoentjes testen.

Tiny-M op 3 nov 2018 19:15

Materiaal is alles he 😜.

I can stick uphill ice, on my saucer...

Morgenochtend weer present. Nieuwe stijvere schoentjes testen.

Tiny-M op 3 nov 2018 19:15

Materiaal is alles he 😜.

Shane op 3 nov 2018 20:01

Je weet toch

Alweer zwart. Zwarte helm. Zwarte bril. Zwarte broek. Zwarte handschoenen. Zeg er eens iets van, @shane.

Ik wil bloemetjes zien!

Jij wilt toch de bloemetjes buiten zetten @DrPhil? Maar je hebt gelijk hoor 😉, ze kan het hebben.

I can stick uphill ice, on my saucer...

Ik wil bloemetjes zien!

DrPhil op 3 nov 2018 20:27

Sorry, cartels maken ze niet met bloemetjes. Heb wel een buff met panterprint erbij gekregen.

Ohjee een panterprintje… Phil weer de hele avond van slag 😜…

I can stick uphill ice, on my saucer...

Ohjee een panterprintje… Phil weer de hele avond van slag 😜…

Shane op 3 nov 2018 21:05

Het gaat om een buff @Shane een buff…
Ik las eerst ook wat anders maar dus niet😔

LA NORMA😍☃️

Morgenochtend weer present. Nieuwe stijvere schoentjes testen.

Tiny-M op 3 nov 2018 19:15

Materiaal is alles he 😜.

Shane op 3 nov 2018 20:01

Ik hoor ze nog zeggen “dit seizoen koop ik niks meer”. 😂🤣

Übung macht den meister!!!

Kwa materiaal zitten @Shane en @Tiny-M wel op dezelfde poederhoogte, beide kunnen niet zonder maar willen er zelf ook geen onderhoud aan doen☃️☃️☃️

*bericht bewerkt door Piefke op 03 nov 2018 21:13

LA NORMA😍☃️

Kwa materiaal zitten @Shane en @Tiny-M wel op dezelfde poederhoogte, beide kunnen niet zonder maar willen er zelf ook geen onderhoud aan doen☃️☃️☃️

Piefke op 3 nov 2018 21:12

De ene is een mannetje die er niks aan doet, de ander heeft een mannetje die er niks aan doet. 🤭

Übung macht den meister!!!

Een panterprintje.
Nóg beter dan een tijgerprintje 😍😍😍

Nog meer luitjes vrijdag a.s. aanwezig voor het boardjes testen?

Kijk nou uit… voor je het weet koop je weer iets nieuws…

I can stick uphill ice, on my saucer...

Kijk nou uit… voor je het weet koop je weer iets nieuws…

Shane op 7 nov 2018 13:17

Wees blij. Dankzij vrouwen als @Tiny-m hebben we nooit meer crisis.

*bericht bewerkt door RFKANGOO op 07 nov 2018 13:25

Übung macht den meister!!!

Ik hou de snowboardindustrie eigenhandig in stand…

Als je schrijft dat je kantjes nog wel lekker scherp zijn, dan word je daar natuurlijk direct voor gestraft. Wat een verschrikkelijke ijsplaat ineens vanavond en opvallend dat bovenin geen hoopje te zien was. M.a.w. het lijkt niet echt druk te zijn geweest vandaag. Afgelopen donderdagavond lag het er nog super bij…

I can stick uphill ice, on my saucer...

Nog meer luitjes vrijdag a.s. aanwezig voor het boardjes testen?

Tiny-M op 7 nov 2018 13:11

Ik zit er aan te denken om vrijdag ook wat boards te gaan testen.
Ben jij (of iemand anders hier) al eens op zo’n testavond geweest?
Is het dan druk? Boards testen op een overvolle indoorbaan lijkt mij niet zo handig.
Hebben ze veel verschillende boards bij zich? Ik ben op zoek naar een opvolger voor mijn Burton Custom X, dus vooral geïnteresseerd in vergelijkbare boards, maar ik kan me voorstellen dat ze op zo’n evenement vooral freestyle-boards en de wat meer toegankelijkere All-mountain boards bij zich hebben.

Annoying skiers since 2003

Plaats een reactie