Zoetermeer, wie gaat er mee?

@matthieu Stabilizer is inderdaad bizar goed, ook als je zelf naast iemand skiet heel goed te doen vergeleken met andere camera’s. Stab nieuwste GoPro schijnt ook zo goed te zijn, maar ja, dan weer geen 360 dus je moet altijd onderwerp vrij precies volgen.

Edwin van Riel

@Rogier: sorry, allemaal off-topic ;)

Aftellen maar!

Nee hoor, filmpje is uit ZTM. Gelukkig heeft @rogier niks met foto en video anders hadden we al een ban ;)

Ok, on topic komende zaterdag ZTM?

*bericht bewerkt door evr66 op 28 jul 2019 12:22

Edwin van Riel

Nee hoor, filmpje is uit ZTM. Gelukkig heeft @rogier niks met foto en video anders hadden we al een ban ;)

Ok, on topic komende zaterdag ZTM?

evr66 op 28 jul 2019 12:21

Zondag 11 augustus op zijn vroegst weer. Dan wil ik wel gaan eigenlijk, weer een beetje warm draaien voor de intense clinic van @Skitechniek een week later…

*bericht bewerkt door GiGi op 28 jul 2019 12:24

11 augustus ook maar eens ZTM doen. Tenzij het buiten 40graden is.

Nope 11 niet, vanaf de 8e zomervakantie ;)

Edwin van Riel

11 augustus ook maar eens ZTM doen. Tenzij het buiten 40graden is.

Sjaak27 op 28 jul 2019 12:50

Juist als het 40 graden is… Dan ga ik de hele dag, tot 23.00 uur.

Donderdag was het nog iets van 35 gr toen we naar buiten kwamen, da’s best een klap in b.k zeg maar ;)

Edwin van Riel

Is de boel al klaar qua onderhoud? Misschien komend weekend of die daarop maar weer gaan dan.

Snowworld heeft mij vanochtend laten weten dat op 3 augustus zeker de hele baan weer open is.

Mooi!

Omdat de regen het fietsen niet aanmoedigde, gisteren namiddag naar Landgraaf geweest.
Piste 1 blijft ononderbroken bezet door competitieploegen (mede uit buitenland).
Piste 2 was prima.
Van 13u45 tot 18u45 op pitste. 1 onderbreking voor een pasta met een glaasje wijn.
Prima middag gehad.

Ja van 1 april tot 1 november is piste 1 in Landgraaf in principe gereserveerd voor raceteams. Dat is al jaren zo. Daar halen ze ook erg veel business uit, dus ik begrijp het wel.
Als de rest van de hal rustig is (en dat is gelukkig vaak zo in de zomer) vind ik het niet erg om alleen maar op de andere piste te kunnen skiën.

No problem, kwestie van strakke pakkies aantrekken en verder doen of je gek bent toch? ;)

Edwin van Riel

Denk dat we vrij snel door de mand vallen Edwin. En niet alleen vanwege onze skitechniek 😃

zou kunnen ;)

Edwin van Riel

Denk dat we vrij snel door de mand vallen Edwin. En niet alleen vanwege onze skitechniek 😃

Pirmin op 29 jul 2019 13:15

Je bedoelt: uit je pak scheuren?

Neuh, @Pirmin bedoelde volgens mij dat het niet mee zal vallen om die goddelijke, atletische lijven van ons een beetje te verdoezelen ;)

Edwin van Riel

Van beide een beetje heren 😃👍

Raceteam beginnen, je mag vast ook langzaam racen :)

Kalm aan @Sjaak27, we waren nog bij de kleding. One step at a time ;)

Edwin van Riel

Iets met een Audi logo of A1, lijkt het gelijk wat.

Beetje lengtestrepen voor de zekerheid misschien ;)

Edwin van Riel

Goed idee

Hoe ouder hoe gekker☃️

LA NORMA😍☃️

Zaterdag nog iemand in ZTM?

Edwin van Riel

Nee, zeer waarschijnlijk woensdag wel. En mocht er dan iemand zijn van wie ik eens de deacon of de curv kan proberen ;)…

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Ik zag dat de Deacon 76 heel aangenaam geprijsd is op Ekosport momenteel. Normaal geen goedkope ski…
Ik weet even niet of iemand op het forum de Deacon of de Curv GT heeft eigenlijk.

Nee, die kans is klein natuurlijk :). € 510,- vind ik nog steeds wel een hoop geld, maar dat lijkt inderdaad wel de beste prijs te zijn…Jammer dat Duijvestein beide merken niet heeft (al zal er sowieso wel niet zoveel in het testrek liggen denk ik)…

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Stabilizer is inderdaad bizar goed, ook als je zelf naast iemand skiet heel goed te doen vergeleken met andere camera’s. Stab nieuwste GoPro schijnt ook zo goed te zijn, maar ja, dan weer geen 360 dus je moet altijd onderwerp vrij precies volgen.

evr66 op 28 jul 2019 10:33

Lekker late reactie ook, maar met een 360 cam heb je stabieler beeld dan met de nieuwste Gopro 7. Gezien je van alle hoeken beeld hebt en doormiddel van de data uit de gyroscoop weer “recht” kan trekken.

Plaats een reactie