Zoetermeer, wie gaat er mee?

OK, kan het niet vergelijken, geen gp7 in handen gehad, maar met die 360 cam is stabiliteit inderdaad bizar. Enig minpunt so far is eigenlijk dat-ie niet standaard waterdicht is, wel behuizingen voor leverbaar. En het display op de camera is in fel licht niet lekker. Opgelost met de bijbehorende remote control, die in feite net zo’n lcd heeft als de gopro’s al jaren hebben.

Edwin van Riel

Is er zondag nog iemand in landgraaf actief?

ZTM zaterdag, meer gegadigden? (Verse sneeuw op een volledige baan 3 ;) )

Edwin van Riel

Poeder? ;-)

Click. Click. Peace

Absoluut @rogier, as close as we can get ;)

Edwin van Riel

Vorige week was de sneeuw langs de buitenkant niet best in landgraaf, bij de sleeplift, maar dat zal voor een groot deel ook gekomen zijn door de belachelijk hoge temperaturen die er geweest waren toen, het dampte nog behoorlijk langs de wand en hele stukken geen sneeuw/ijs waar het normaal vol ligt langs de wand.

Over het algemeen is de kwaliteit van de sneeuw in Zoetermeer toch beter dan in landgraaf!

https://cdn.wintersport.nl/forum/24/7e9c60eecada13bfe99f435e...

Pica van toen, had ook een filmpie waar het nog beter op te zien is maar die krijg ik hier zo niet in☃️

*bericht bewerkt door Piefke op 02 aug 2019 11:06

LA NORMA😍☃️

Halen ze hem in LG ook jaarlijks leeg eigenlijk?

Edwin van Riel

Geen idee, lijkt mij wel gezien ze dat in Zoetermeer ook doen?!

LA NORMA😍☃️

Lijkt mij ook, maar aangezien het een paar weken duurt, zou het dan toch iemand op moeten vallen?

Edwin van Riel

Volgens mij is dat in de maand mei al gebeurt
Kan de foto niet meer openen

Onderhoud was inderdaad eerder dan zoetermeer, maar weet niet of ze m dan helemaal leeg halen.

Zoetermeer baan 3 volgens hun website:

Vanaf donderdag 8 augustus piste 3 weer volledig toegankelijk.

Bovenste 80 meter zou tot die tijd gesloten zijn.

Achterhaalde berichtgeving?

*bericht bewerkt door Gaston op 02 aug 2019 23:22

Tijd voor een uitpakparty?!

Had gehoord 2 aug, we gaan het zo zien

Edwin van Riel

Had gehoord 2 aug, we gaan het zo zien

evr66 op 3 aug 2019 08:03

Dat werd mij vorige week ook verteld. Maar misschien lopen ze uit.

Volgens mij zie ik op de webcam dat piste 3 in zoetermeer weer volledig open is…

Tot 11 uur vanmorgen open, daarna afgesloten. Wat ijs en een paar gaten nog bovenin ;)

Edwin van Riel

Als de banen weer goed zijn, dan zal ik ze eens uitproberen.

Indien mogelijk wil ik graag wat ski’s uitproberen.

To ski or not to ski, that 's not a question

Je kan altijd via Duijvestein tegen betaling testen in Zoetermeer. De Salomon XDRs hebben ze, volgens mij ook een of twee bredere Elans. Maar verder is het aanbod op het forum vele malen groter en diverser dan in die winkel.
Ik zou zeggen organiseer nog eens een ski probeer dag. Is op 16 juni erg goed bevallen geloof ik.

Ik zat nog even te kijken idd, maar als de voorraad online klopt is er niet superveel én is het al weer € 25,- geworden…

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Ik zat nog even te kijken idd, maar als de voorraad online klopt is er niet superveel én is het al weer € 25,- geworden…

Roy83 op 6 aug 2019 09:09

En dat krijg je dan als “korting” bij aanschaf? Zie toch meer in de november skitest-mogelijkheden op een aantal plaatsen. Keuze is daar echt veel groter en je kunt na testen de ski’s gewoon kopen waar je wilt. Bovendien een mooi excuus om alvast een paar dagen eerder het seizoen te beginnen ;)

Edwin van Riel

Eens. Maar niet iedereen heeft voor het testen van ski's een tripje naar een gletsjer over. Double Dutch Ski had vorig jaar 1 avond skitest in Snowworld met heel wat merken geloof ik. Ik zal eens navragen wat dit jaar de plannen zijn.

*bericht bewerkt door GiGi op 06 aug 2019 09:46

Ik zat nog even te kijken idd, maar als de voorraad online klopt is er niet superveel én is het al weer € 25,- geworden…

Roy83 op 6 aug 2019 09:09

En dat krijg je dan als “korting” bij aanschaf? Zie toch meer in de november skitest-mogelijkheden op een aantal plaatsen. Keuze is daar echt veel groter en je kunt na testen de ski’s gewoon kopen waar je wilt. Bovendien een mooi excuus om alvast een paar dagen eerder het seizoen te beginnen ;)

evr66 op 6 aug 2019 09:41

Ja, maar als er geen sale is zijn de prijzen daar zo extreem hoog dat het nog steeds niet heel voordelig is :). En een paar dagen in November is al puzzelen en dan ga ik eigenlijk liever met skitraining.nl mee.

Maar ik loop morgen wel eens binnen bij Duijvestein, kijken wat er mogelijk is en wat ze hebben…

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Andere optie: gewoon ter plaatse wat regelen met een skishop. Vaak valt er wel wat af te spreken. probeer op voorhand de keuze wat te beperken tot bv 3 types. Pak ze allemaal een dagje mee ter plaatse en maak een keuze. Naar mijn ervaring zijn ze daar niet moeilijk in en is er vaak ook best veel als demo of verhuur beschikbaar.

Aangaande D ben ik het wel met je eens, ook niet mijn winkel zeg maar.

Edwin van Riel

Dan is het toch makkelijker met de boardersnights, dan staan er zoveel merken die je kan testen. Zouden ze ook voor ski’s mogen doen. Valt me tegen dat je nu blijkbaar € 25 moet betalen.
Optie die @evr66 noemt is trouwens ook goed. Als je met huren een paar ski’s test en dan koopt, krijg je dan meestal ook leuke kortingen.

Nog mensen die voor zaterdag gaan die nog even een updateje kunnen geven over de condities?

Optie die @evr66 noemt is trouwens ook goed. Als je met huren een paar ski’s test en dan koopt, krijg je dan meestal ook leuke kortingen.

Tiny-M op 6 aug 2019 13:58

Let dan wel op dat je een verhuur met fatsoenlijke winkelgrootte uitzoekt. Anders verkopen ze hun huurmateriaal niet graag is mijn ervaring.

Zelfs wel eens een setje hagelnieuw, zo uit de verpakking meegehad in Frankrijk. Winkeleigenaar zei erbij: als ze bevallen kom je ze vanavond maar betalen en anders probeer je morgen wat anders. Was wel erg goed van vertrouwen zeg maar. Uiteindelijk gewoon gekocht daar en die kerel heeft in de loop de jaren nog een heel aardige/profijtelijke klant aan ons gehad.

Edwin van Riel

@bennie: ze hoeven hun huurmateriaal niet te verkopen, maar vaak kun je het gewoon een dag huren, wordt dan als je (een nieuw setje) koopt, in mindering gebracht op de verkoopprijs. Dan heb je niet de allerscherpste prijs die je in een webshop kunt vinden gekregen, maar wel voluit kunnen testen.

Edwin van Riel

@tiny-m: voor mij even 4 weken geen ZTM, gaan lekker de zon in ;)

Edwin van Riel

Eens. Maar niet iedereen heeft voor het testen van ski's een tripje naar een gletsjer over. Double Dutch Ski had vorig jaar 1 avond skitest in Snowworld met heel wat merken geloof ik. Ik zal eens navragen wat dit jaar de plannen zijn.

GiGi op 6 aug 2019 09:46

Had dit al gevraagd aan ze net na het event maar gaven aan voorlopig geen vervolg aan dit event te geven… Helaas dus vorig seizoen moeten missen terwijl je daar tenminste wat keuze had gehad. Wie weet gaan ze toch nog voor een vervolg komende winter, ben benieuwd en hoor het graag😉

LA NORMA😍☃️

Ah, dan hebben we het over hetzelfde. Voor 50 euro een dag testen en dan voor adviesprijs min 50 euro kopen noem ik geen noemenswaardige deal ;)

Plaats een reactie