Zoetermeer, wie gaat er mee?

Jaja, ik moest eerst nog leren vliegen ja!
En waar was jij in de zomer?

Ergste is dat ik nu ook nog moet gaan leren skiën om op de sneeuw te starten in de winter :(

*bericht bewerkt door Tiny-M op 27 sep 2019 17:44

Wat een week voor de skiërs. Jij bent om en @rfkangoo stond zijn board al door te zagen van de week. Hahaha.

Edwin van Riel

Als ik eenmaal goed kan vliegen kan het ook met een snowboard :)

Joh, dat wil je dan niet meer ;)

Edwin van Riel

Als ik eenmaal goed kan vliegen kan het ook met een snowboard :)

Tiny-M op 27 sep 2019 19:47

Heb uit betrouwbare bron dat je dan wel beter moet kunnen boarden dan niveau 4🥶

LA NORMA😍☃️

ZTM was heerlijk vanmorgen, voor de drukte !)

Edwin van Riel

ZTM was heerlijk vanmorgen, voor de drukte !)

evr66 op 28 sep 2019 11:54

Zal morgen ook eens een verslag doen. 😁😁

Übung macht den meister!!!

Morgen piepen in de duinen. ;)

Edwin van Riel

ZTM was heerlijk vanmorgen, voor de drukte !)

evr66 op 28 sep 2019 11:54

Was idd goed vandaag, complimenten voor de aanwezige medewerkers en sneeuw kwaliteit. Ik zag o.a dat er een piloot (ik kan alleen rechtuit) naar de andere banen of uitgang verwezen werdt.

.

Morgen piepen in de duinen. ;)

evr66 op 28 sep 2019 18:07

k zal je ff filmen😜

mama on a mission in the snow

ZTM was heerlijk vanmorgen, voor de drukte !)

evr66 op 28 sep 2019 11:54

Was idd goed vandaag, complimenten voor de aanwezige medewerkers en sneeuw kwaliteit. Ik zag o.a dat er een piloot (ik kan alleen rechtuit) naar de andere banen of uitgang verwezen werdt.

Geenen op 28 sep 2019 18:39

Goed rechtuit gaan is ook een kunst. 😊

Übung macht den meister!!!

ZTM was heerlijk vanmorgen, voor de drukte !)

evr66 op 28 sep 2019 11:54

Was idd goed vandaag, complimenten voor de aanwezige medewerkers en sneeuw kwaliteit. Ik zag o.a dat er een piloot (ik kan alleen rechtuit) naar de andere banen of uitgang verwezen werdt.

Geenen op 28 sep 2019 18:39

Goed rechtuit gaan is ook een kunst. 😊

RFKANGOO op 28 sep 2019 19:45

toen heb ik maar gedaan of ik er toch al genoeg van had ;)

Edwin van Riel

Ik zag vanochtend iemand “toerskiën” op baan 3.
Ik zag hem langlaufen naar boven en dacht dat hij daarna met mooie techniek naar beneden zou telemarken, maar dat viel een beetje tegen. Hij ging in pizzapunt recht naar beneden, om vervolgens weer naar boven te lopen. Rare jongens, die skiërs.

Ook @rfkangoo gespot. Ik herkende je door het filmpje dat je afgelopen week hebt geplaatst. Knal gele jas, baard en hardboots, kan niet missen toch?
Carven zag er goed uit hoor. Ik denk dat je al bijna op niveau 5 zit ;)

Annoying skiers since 2003

Ik zag vanochtend iemand “toerskiën” op baan 3.
Ik zag hem langlaufen naar boven en dacht dat hij daarna met mooie techniek naar beneden zou telemarken, maar dat viel een beetje tegen. Hij ging in pizzapunt recht naar beneden, om vervolgens weer naar boven te lopen. Rare jongens, die skiërs.

Ook @rfkangoo gespot. Ik herkende je door het filmpje dat je afgelopen week hebt geplaatst. Knal gele jas, baard en hardboots, kan niet missen toch?
Carven zag er goed uit hoor. Ik denk dat je al bijna op niveau 5 zit ;)

sterko op 29 sep 2019 12:42

Jup ik was er vanochtend.
Die gast was aan het “toeren”. En dat de afdeling er zo “klungelig” uitzag zal er mee te maken hebben dat het teveel werk is om de stijgvellen er steeds af te halen als je boven bent en weer om te doen als je beneden bent.
Kan me goed voorstellen dat het met vellen onder niet zo lekker skiën is. Misschien weet @Rogier daar meer over?

Als je me ziet mag je best wat zeggen hoor. Ik maak graag ff tijd voor mijn fans. Hahaha. 😜

Übung macht den meister!!!

Je gaat toch niet met je vellen “aan” skiën🤔

LA NORMA😍☃️

Als je me ziet mag je best wat zeggen hoor. Ik maak graag ff tijd voor mijn fans. Hahaha. 😜

RFKANGOO op 29 sep 2019 15:35

Ik wou eigenlijk een handtekening vragen, maar elke keer als ik naar boven ging, ging jij naar beneden en andersom.

Annoying skiers since 2003

Je gaat toch niet met je vellen “aan” skiën🤔

Piefke op 29 sep 2019 15:46

Het leek dan ook niet op skiën. 😁😁

Übung macht den meister!!!

Als je me ziet mag je best wat zeggen hoor. Ik maak graag ff tijd voor mijn fans. Hahaha. 😜

RFKANGOO op 29 sep 2019 15:35

Ik wou eigenlijk een handtekening vragen, maar elke keer als ik naar boven ging, ging jij naar beneden en andersom.

sterko op 29 sep 2019 15:49

😁😁

Übung macht den meister!!!

Ik zag vanochtend iemand “toerskiën” op baan 3.

Ik zag hem langlaufen naar boven en dacht dat hij daarna met mooie techniek naar beneden zou telemarken, maar dat viel een beetje tegen. Hij ging in pizzapunt recht naar beneden, om vervolgens weer naar boven te lopen. Rare jongens, die skiërs.

Ook @rfkangoo gespot. Ik herkende je door het filmpje dat je afgelopen week hebt geplaatst. Knal gele jas, baard en hardboots, kan niet missen toch?
Carven zag er goed uit hoor. Ik denk dat je al bijna op niveau 5 zit ;)

sterko op 29 sep 2019 12:42

Jup ik was er vanochtend.
Die gast was aan het “toeren”. En dat de afdeling er zo “klungelig” uitzag zal er mee te maken hebben dat het teveel werk is om de stijgvellen er steeds af te halen als je boven bent en weer om te doen als je beneden bent.
Kan me goed voorstellen dat het met vellen onder niet zo lekker skiën is. Misschien weet @Rogier daar meer over?

Als je me ziet mag je best wat zeggen hoor. Ik maak graag ff tijd voor mijn fans. Hahaha. 😜

RFKANGOO op 29 sep 2019 15:35

Heb tijdens een workshop toerskiën ook stukjes skiënd met vellen gedaan. Tijdens een toer hoeft het niet altijd alleen maar omhoog te gaan. En met vellen onder je skies een stuk glijden vond ik best spannend/niet heel stabiel.

mama on a mission in the snow

Glijden met vellen is niet heel tof, maar soms net ff handiger dan het spul weer loshalen en onderplakken. @martijnuiterwijk kent zelfs mensen die dan vrolijk hun bindingen in loopstand laten staan, beng 😂😂😂

Edwin van Riel

Glijden met vellen is niet heel tof, maar soms net ff handiger dan het spul weer loshalen en onderplakken. @martijnuiterwijk kent zelfs mensen die dan vrolijk hun bindingen in loopstand laten staan, beng 😂😂😂

evr66 op 29 sep 2019 18:01

haha eens. kan me nog n mooie klapper herrineren. wie, laat ik in midden. Alhoewel ik oprecht dacht auw toen ik t zag.

wbt skieen met vellen. ik doe t om sommige touren. die 30 meter glijden is makkelijker dan je vellen af en op plakken. Afhankelijk van je binding is makkelijk om die terug in skimodus te zetten. Zou er geen 100er meters mee afdalen. Maar het gaat.

echte mannen lopen naar boven,

Skiën met vellen is niet makkelijk en vooral niet echt leuk ;-)

Click. Click. Peace

haha eens. kan me nog n mooie klapper herrineren. wie, laat ik in midden. Alhoewel ik oprecht dacht auw toen ik t zag.

@martijnuiterwijk dank voor het medeleven en jouw discretie ;)

Edwin van Riel

Maar je moet het wel kunnen als je een beetje wilt kunnen toerskiën. :-)

Click. Click. Peace

Verbouwing gaat nog wel even door hier

null

Edwin van Riel

Ze blijven wel lekker bezig zo. Ze zetten ook alles op alles om maar niet klaar te zijn voor de winter opening.

Übung macht den meister!!!

Vanavond toegang zonder poortjes ;)

Edwin van Riel

Ik kom zaterdag die opening eens bekijken.

@Tiny-M

Met pizza?

Born to run. B.S.

Ga het toch met een snowboard proberen denk ik.

Plaats een reactie