Zoetermeer, wie gaat er mee?

Skiën met vellen is niet makkelijk en vooral niet echt leuk ;-)

Rogier op 29 sep 2019 19:43

Copy that 😂

When life gets too complicated.... SKI

De tourskier is inmiddels ontmaskerd. Traint iedere do avond bij club snowworld, maar dan op de oude sl latjes van @alex ;)

Edwin van Riel

@evr66 Heeft iemand ze toch nog nieuw leven ingeblazen? 😂

When life gets too complicated.... SKI

@evr66 Heeft iemand ze toch nog nieuw leven ingeblazen? 😂

Alex op 3 okt 2019 23:58

yup, nog tourskier die aan zijn techniek wil werken ;)

Edwin van Riel

Is die baan in Rucphen wat? Moet daar morgen in de buurt zijn, dus kan best even binnenlopen voor een uurtje. Of toch beter ff langs ZTM omrijden?

Edwin van Riel

Is die baan in Rucphen wat? Moet daar morgen in de buurt zijn, dus kan best even binnenlopen voor een uurtje. Of toch beter ff langs ZTM omrijden?

evr66 op 4 okt 2019 10:40

Nee die is maar de helft van zoetermeer in een stuk vlakker ook. Voordat je uberhaupt op snelheid bent, ben je al weer beneden. En de enige weg naar boven is een trage transportband.

*bericht bewerkt door Matthias123 op 04 okt 2019 10:42

Born to Ride

@matthias123, duidelijk, dank je, rijd wel een stukje om ;)

Edwin van Riel

Is die baan in Rucphen wat? Moet daar morgen in de buurt zijn, dus kan best even binnenlopen voor een uurtje. Of toch beter ff langs ZTM omrijden?

evr66 op 4 okt 2019 10:40

Nee die is maar de helft van zoetermeer in een stuk vlakker ook. Voordat je uberhaupt op snelheid bent, ben je al weer beneden. En de enige weg naar boven is een trage transportband.

Matthias123 op 4 okt 2019 10:42

Deels waar😉
Er staan nu ook sleepliften langs de buitenkant van de baan, die gaan ruim 2x zo snel dan de lopende band in het midden.

Heel simpel gezegd: nee je krijgt er niet het gevoel wat je in Zoetermeer krijgt, alle 3 de banen zijn net te kort…😔

Om te leren skiën prima, op ieder niveau met leraar maar vrij skiën kost wel heel veel discipline wil je hier langer dan een uur je lol in vinden🤗
Dus neem de proef op de som @evr66 en laat horen wat jouw gevoel erbij is na vanmiddag☃️

LA NORMA😍☃️

@matthias123, duidelijk, dank je, rijd wel een stukje om ;)

evr66 op 4 okt 2019 10:44

Niet te snel opgeven😜

LA NORMA😍☃️

Da’s geen opgeven, da’s gewoon van tevoren de beste keuze proberen te maken ;)

Als 2 man het eigenlijk niks vinden en er zijn geen voorstanders, weet ik genoeg ;)

Edwin van Riel

Da’s geen opgeven, da’s gewoon van tevoren de beste keuze proberen te maken ;)

Als 2 man het eigenlijk niks vinden en er zijn geen voorstanders, weet ik genoeg ;)

evr66 op 4 okt 2019 11:33

Rucphen was altijd een prima sneeuwbaan. Totdat Zoetermeer baan 3 ging bouwen. 😁😁

Übung macht den meister!!!

RCP dus vergelijkbaar met baan 1/2 in ZTM?

Edwin van Riel

De oude baan van RCP is niet al te best meer. De andere banen zijn korter, maar wel wat steiler volgens mij. Wel lekker om technisch te skieen, en waarschijnlijk ligt het er beter bij dan ZTM in de avond.

RCP dus vergelijkbaar met baan 1/2 in ZTM?

evr66 op 4 okt 2019 12:24

Het zal niet heel veel anders zijn.

Übung macht den meister!!!

Da’s geen opgeven, da’s gewoon van tevoren de beste keuze proberen te maken ;)

Als 2 man het eigenlijk niks vinden en er zijn geen voorstanders, weet ik genoeg ;)

evr66 op 4 okt 2019 11:33

Toch jammer, nu kun je niet echt meepraten😜

LA NORMA😍☃️

Da’s geen opgeven, da’s gewoon van tevoren de beste keuze proberen te maken ;)

Als 2 man het eigenlijk niks vinden en er zijn geen voorstanders, weet ik genoeg ;)

evr66 op 4 okt 2019 11:33

Rucphen was altijd een prima sneeuwbaan. Totdat Zoetermeer baan 3 ging bouwen. 😁😁

RFKANGOO op 4 okt 2019 12:17

Goede opmerking. Het is net alsof na de bouw van baan 3 ZTM heilig verklaard is. Andere kleine banen zijn ook prima om te trainen.

mama on a mission in the snow

Da’s geen opgeven, da’s gewoon van tevoren de beste keuze proberen te maken ;)

Als 2 man het eigenlijk niks vinden en er zijn geen voorstanders, weet ik genoeg ;)

evr66 op 4 okt 2019 11:33

Toch jammer, nu kun je niet echt meepraten😜

Piefke op 4 okt 2019 12:56

Geen probleem, lul graag mee over dingen waar ik geen sjoege van heb ;)

Edwin van Riel

Niks mis met een kleinere baan, maar als het geen duidelijke voordelen heeft (bv qua bereikbaarheid, drukte of kosten) zal toch vrijwel iedereen voor de grotere kiezen.

Edwin van Riel

Niks mis met een kleinere baan, maar als het geen duidelijke voordelen heeft (bv qua bereikbaarheid, drukte of kosten) zal toch vrijwel iedereen voor de grotere kiezen.

evr66 op 4 okt 2019 13:09

Het was voor mij toen ik nog bij m’n ouders woonde 25 minuten rijden naar Rucphen en een uur naar Zoetermeer. Dan heb ik die extra km’s er graag voor over hoor.

EN de kans dat je @Piefke tegen komt in Rucphen is aanwezig. Maar of ik dat nu als voordeel moet zien of als nadeel weet ik nog niet. hahaha

Übung macht den meister!!!

Da’s geen opgeven, da’s gewoon van tevoren de beste keuze proberen te maken ;)

Als 2 man het eigenlijk niks vinden en er zijn geen voorstanders, weet ik genoeg ;)

evr66 op 4 okt 2019 11:33

Rucphen was altijd een prima sneeuwbaan. Totdat Zoetermeer baan 3 ging bouwen. 😁😁

RFKANGOO op 4 okt 2019 12:17

Goede opmerking. Het is net alsof na de bouw van baan 3 ZTM heilig verklaard is. Andere kleine banen zijn ook prima om te trainen.

Skimams op 4 okt 2019 13:03

Sowieso zonder training ben ik er al snel klaar mee op een indoorbaan.

Übung macht den meister!!!

Ja ik ook 🤣

mama on a mission in the snow

Da’s geen opgeven, da’s gewoon van tevoren de beste keuze proberen te maken ;)

Als 2 man het eigenlijk niks vinden en er zijn geen voorstanders, weet ik genoeg ;)

evr66 op 4 okt 2019 11:33

Rucphen was altijd een prima sneeuwbaan. Totdat Zoetermeer baan 3 ging bouwen. 😁😁

RFKANGOO op 4 okt 2019 12:17

Goede opmerking. Het is net alsof na de bouw van baan 3 ZTM heilig verklaard is. Andere kleine banen zijn ook prima om te trainen.

Skimams op 4 okt 2019 13:03

Je hebt klein en klein. Dan liever naar Snowplanet.

Moet een beetje praktisch blijven, SP is voor mij dubbele reistijd/afstand tov ZTM, niet dus ;)

Edwin van Riel

Als morgen toch maar even over denk ik ;)
https://www.snowworld.com/zoetermeer/nl/winteropening-snowwo…

Edwin van Riel

Niks mis met een kleinere baan, maar als het geen duidelijke voordelen heeft (bv qua bereikbaarheid, drukte of kosten) zal toch vrijwel iedereen voor de grotere kiezen.

evr66 op 4 okt 2019 13:09

Het was voor mij toen ik nog bij m’n ouders woonde 25 minuten rijden naar Rucphen en een uur naar Zoetermeer. Dan heb ik die extra km’s er graag voor over hoor.

EN de kans dat je @Piefke tegen komt in Rucphen is aanwezig. Maar of ik dat nu als voordeel moet zien of als nadeel weet ik nog niet. hahaha

RFKANGOO op 4 okt 2019 13:47

https://cdn.wintersport.nl/forum/25/6a7191fb1071eefdf90f062c...

LA NORMA😍☃️

He een ruk-fan.

Niks mis met een kleinere baan, maar als het geen duidelijke voordelen heeft (bv qua bereikbaarheid, drukte of kosten) zal toch vrijwel iedereen voor de grotere kiezen.

evr66 op 4 okt 2019 13:09

Precies😃
Voor ons is Rucphen een kwartier en Zoetermeer een uur, het is een stuk minder druk in verhouding, maar je hebt in rucphen ook momenten dat je denkt van waar komen ze ineens vandaan😂 en nu het allemaal snowworld is zijn de prijzen ook allemaal gelijk dus is dat voordeel wat er in rucphen was weg… Gelukkig hebben wij nog verzachtende omstandigheden☃️☃️☃️

Als er nog wat te beleven valt om je heen zoals fanatieke mede wintersporters en je op z’n tijd een praatje kan maken dan ik me nog wel vermaken hoor in Rucphen, maar heb ook eens 2 uur lang helemaal alleen de banen omgeploegd aldaar, nou toen was zelfs ik er klaar mee🥶

LA NORMA😍☃️

Gaat toch zondag worden

Gaat toch zondag worden

Tiny-M op 4 okt 2019 19:27

voel ik ook wel wat voor.

mama on a mission in the snow

Vandaag een heerlijk rustig dagje in ZTM 🙈

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

Plaats een reactie