Zoetermeer, wie gaat er mee?

Vandaag een heerlijk rustig dagje in ZTM 🙈

Jeffvdv op 5 okt 2019 12:01

Wachttijd bij de lift?

Aftellen maar!

Ik heb vandaag overdag niet op de webcam gekeken maar vanochtend en nu is het wel erg rustig.

Übung macht den meister!!!

Snowboarders zijn de besten! zondagochtend sharp om 08:00! Lekker strakke baan. Rond 09:00 werd het druk en zijn we lekker aan de koffie gegaan.
Nog even langs de sale bij Duijvestein. Half uurtje geleden uit een gekkenhuis weggereden.

mama on a mission in the snow

Is het de moeite waard om vanavond die skipas van 4 uur te nemen? Of leert de ervaring jullie dat het dan nog erg druk is.
Baan zal om dat tijdstip wel slecht zijn vermoed ik

Is het de moeite waard om vanavond die skipas van 4 uur te nemen? Of leert de ervaring jullie dat het dan nog erg druk is.
Baan zal om dat tijdstip wel slecht zijn vermoed ik

Anique op 6 okt 2019 12:17

Ik heb gisteren op de webcam gekeken en toen viel het me erg mee. Zou zeggen hou de webcam in de gaten en maak zelf de keuze of je het waard vind naar Zoetermeer te gaan.

Übung macht den meister!!!

Er staat een grote rode Atomic tent voor de webcam op baan 3.

Er staat een grote rode Atomic tent voor de webcam op baan 3.

GiGi op 6 okt 2019 15:10

Dat is wel jammer. Gisteren stond die er ook maar kon je met de webcam er langsheen kijken.

Übung macht den meister!!!

null
Vandaag helaas niet

Lijkt nog steeds flink druk. Sla een dagje over ;)

Edwin van Riel

Hmm, misschien beter niet vandaag gaan dus!

Werd vanmiddag gebeld, door 1 vd forumleden hier. Vanavond mss rustiger, maar zal een aardig knollen veld zijn dan. Ga donderdag weer en evt zal ochtend of zo. Lekker rustig dan ;)

Edwin van Riel

Zijn de weekenden ‘sochtends rustiger naar jouw ervaring evr66?

Ja, zeker als je er op tijd kunt zijn. Rust en beste sneeuw zeg maar van 9-11. Dan wat klasjes en vanaf 15-16 uur weer wat meer ruimte.

Edwin van Riel

Zaterdag a.s. ben ik er waarschijnlijk de hele dag, vanaf een uur of half 10 denk ik

Ja, zeker als je er op tijd kunt zijn. Rust en beste sneeuw zeg maar van 9-11. Dan wat klasjes en vanaf 15-16 uur weer wat meer ruimte.

evr66 op 6 okt 2019 16:26

Inmiddels weer om 08:00 open.

mama on a mission in the snow

Zaterdag a.s. ben ik er waarschijnlijk de hele dag, vanaf een uur of half 10 denk ik

GiGi op 6 okt 2019 16:31

ga je de hele dag skien dan? We skien toch maar een uur?

mama on a mission in the snow

Ja, zeker als je er op tijd kunt zijn. Rust en beste sneeuw zeg maar van 9-11. Dan wat klasjes en vanaf 15-16 uur weer wat meer ruimte.

evr66 op 6 okt 2019 16:26

Inmiddels weer om 08:00 open.

Skimams op 6 okt 2019 16:51

Ssssttt!

Ja, zeker als je er op tijd kunt zijn. Rust en beste sneeuw zeg maar van 9-11. Dan wat klasjes en vanaf 15-16 uur weer wat meer ruimte.

evr66 op 6 okt 2019 16:26

Inmiddels weer om 08:00 open.

Skimams op 6 okt 2019 16:51

Ssssttt!

Tiny-M op 6 okt 2019 17:02

oh ja🙈🤐

mama on a mission in the snow

null
Vandaag helaas niet

GiGi op 6 okt 2019 15:17

De tent is weg. Ziet er best rustig uit.

Übung macht den meister!!!

Ja, rond deze tijd zullen de festiviteiten wel weer afgelopen zijn.

Vond het vanochtend voor een winteropening eigenlijk opvallend rustig.

Übung macht den meister!!!

Heb ook het idee dat ze er vorig jaar meer werk van hadden gemaakt. (En hadden we ook beter weer)
Vind het sowieso erg vreemd dat je 3 weken voor de winteropening maar eens de boel gaat verbouwen. Terwijl er heel de zomer niks gedaan is. 🤔

Übung macht den meister!!!

Was t nu klaar binnen dan? Donderdag nog een aardige bouwput rond de baantoegang

Edwin van Riel

Was t nu klaar binnen dan? Donderdag nog een aardige bouwput rond de baantoegang

evr66 op 6 okt 2019 18:07

Natuurlijk niet. Ben benieuwd waar volgende week de ingang zit. (Al heb ik me laten vertellen dat waar die nu zit het definitief is)

Übung macht den meister!!!

Leek idd well de uiteindelijke plek te gaan worden. We gaan het zien. Ga het afstapje missen ;)

Edwin van Riel

😵Alweer een nieuwe ingang🤔

LA NORMA😍☃️

Is dat nieuwe logo trouwens gesponsord door de politie?

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

Brandweer denk ik

Dat zou ook goed kunnen idd 😂

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

Dan ga ik het denk ik volgende week zondagochtend vroeg proberen!
Ben ook benieuwd naar hoe het er allemaal uitziet, ben bijna een jaar niet geweest…

Plaats een reactie