Zoetermeer, wie gaat er mee?

Vond het vanochtend voor een winteropening eigenlijk opvallend rustig.

RFKANGOO op 6 okt 2019 17:31

Snowworld had praktisch niks georganiseerd, op een klein feestje na…

Snowworld heeft natuurlijk wel Terneuzen en Rucphen overgenomen. De kosten zullen wat meer gespreid moeten worden en 's zomers wordt er, naar ik aanneem, toch al niets verdiend.

Hen48

https://cdn.wintersport.nl/forum/25/27ce6065431b2c1b1f6d8e70...

Testing 1☃️☃️☃️
##snowworld Rucphen

LA NORMA😍☃️

He een echte ski. Je gaat vooruit @Piefke

Corduroy skiën in Rupchen, goed bezig!

He een echte ski. Je gaat vooruit @Piefke

GiGi op 7 okt 2019 10:18

Nu nog een echte baan en het word misschien nog wel eens wat. 😄😄

Übung macht den meister!!!

M’n tenen hebben gisteren overleefd, dus vanavond maar even weer trainen.

Hahah @GiGi ben net beginner af dus dan mag je je eigen ergens mee belonen☃️

Klopt @Sjaak27 net als Snowworld Terneuzen, wel fijner daar met net die paar meter langere baan☃️

Binnenkort eens proberen dan @RFKANGOO en dan mag jij mij wel filmen voor het broertje van jouw topic☃️

LA NORMA😍☃️

Baantje was best prima vandaag, lekker getraind.

@Shane had jou ook wel verwacht

Helaas, gaat me dat in elk geval de komende 6 maanden niet lukken @Tiny-m. Ik heb mezelf lelijk geblesseerd, dus skiseizoen is al voorbij voordat het begonnen was…

I can stick uphill ice, on my saucer...

Wat een pech. Wat heb je gedaan?

Aiai, dat is echt zuur. Beterschap!

Oei @Shane wats kebeurt ??? 😲🤕

Born to run. B.S.

Dat is flink balen…

mama on a mission in the snow

Wel rustiger op de donderdagavond ;). Sorry @Shane, kon het toch even niet laten. Sterkte kerel!

Edwin van Riel

Spoedig herstel @Shane hopelijk valt het allemaal toch een beetje mee.

Bla, bla, bla.

Wel rustiger op de donderdagavond ;). Sorry @Shane, kon het toch even niet laten. Sterkte kerel!

evr66 op 8 okt 2019 10:38

Is het zo’n druktemaker op de donderdag?? Op maandag is hij altijd erg stil hoor.

Übung macht den meister!!!

Valt wel mee hoor, denk dat de slalom-pionnetjes hem te veel werden ;)

Edwin van Riel

@GiGi[/mention], @evr66[/mention], @RFKANGOO,[mention=“124600”][mention=“124600”] @TINY-M, en de rest misschien iets voor jullie :-)
Waar: SnowWorld
Locaties: Amsterdam, Landgraaf, Neuss, Rucphen, Terneuzen en Zoetermeer
Prijs kinderen: van 40 euro voor 20 euro
Prijs volwassenen: van 44,50 voor 22,25 euro
Geldigheid: de skipassen zijn geldig tot en met 29 februari 2020, met uitzondering van de kerstvakantie

Sorry, staat op https://www.nu.nl/tickets/6001669/bestel-nu-een-skipas-van-s…

*bericht bewerkt door patje197440 op 09 okt 2019 09:12

Met vriendelijke groet, Patrick

Had m gezien(, maar heb al jaarabo), toch bedankt @patje197440!

Edwin van Riel

Heb ook een jaarabbo :)

Heb ook een abbo.

Übung macht den meister!!!

Ik heb geen abonnement, maar al wel voor de helft van de prijs wat tickets gekocht.

Ik was vanmiddag even in Zoetermeer. Erg rustig, maar ik vond de sneeuwkwaliteit erg wisselend. Aan de rechterkant (van boven af) leek het net naast de sleeplift wel een stukje bevroren off piste. (Zo’n stuk net naast de piste, met losse sneeuw die dan vastgevroren blijkt). Maar ook steeds losse sneeuw. Geef mij dan maar buckeltjes. Wel goed om het verschil tussen de S/max 10 en de F18 uit te proberen. Conclusie: de F18 ga ik verkopen, de S-Max vind ik in alles de betere.

Ik was vanmiddag even in Zoetermeer. Erg rustig, maar ik vond de sneeuwkwaliteit erg wisselend. Aan de rechterkant (van boven af) leek het net naast de sleeplift wel een stukje bevroren off piste. (Zo’n stuk net naast de piste, met losse sneeuw die dan vastgevroren blijkt). Maar ook steeds losse sneeuw. Geef mij dan maar buckeltjes. Wel goed om het verschil tussen de S/max 10 en de F18 uit te proberen. Conclusie: de F18 ga ik verkopen, de S-Max vind ik in alles de betere.

DrPhil op 10 okt 2019 19:25

Toch verrassend, zo de hemel ingeprezen de F18 maar dan kiezen voor de S/Max. Dus toch een all roundere ski de salomon, verliest hij op geen enkel punt van de F18?

*bericht bewerkt door Piefke op 10 okt 2019 19:57

LA NORMA😍☃️

Niet in de sneeuw van vandaag. Ik vond de F18 altijd supermakkelijk te skiën, maar met die sneeuw van vandaag vond ik het juist andersom. De F18 is wel wat meer vergevingsgezind. In de mist vind ik de F18 daarom beter. Dus de S/max is toch niet in alles de betere 😁.

Sinds ik de S/max 10 heb, raad ik overigens al de 10 aan (of de 12, of de 8).

*bericht bewerkt door DrPhil op 10 okt 2019 20:02

De 8 is een prima ski , maar heftige werk en hoge snelheid vind ik hem niet super stabiel. Off piste was ik erg verbaasd over . Was wel iets harder werken dan met off piste ski, denk ik. Ik moet zeggen dat ik er redelijk tot goed doorheen kwam.

De 8 is ook geen ski die voor het heftige werk of hoge snelheid is bedoeld. Dan moet je de 12 pakken. Of de Blast.
Maar dat is beter voor een ander topic.

*bericht bewerkt door DrPhil op 10 okt 2019 20:56

Sneeuw was vanavond inderdaad ook wat harder dan normaal.

Edwin van Riel

Plaats een reactie