Zoetermeer, wie gaat er mee?

Al was fff skiën met @evr66 ook weer bevredigend⛷☃️

Piefke op 17 okt 2021 13:59

Was weer gezellig met jou en je meiden @piefke!

Na nog een uurtje fietsen tussendoor en 2.5 uur vanmiddag is t wel ff klaar voor vandaag 😂😂

*bericht bewerkt door evr66 op 17 okt 2021 19:17

Edwin van Riel

Kun je met een 4u ticket nog steeds de tijd onderbreken als je bijv even gaat lunchen? Of tikt de tijd dan nog steeds door? Ik zie dat je nu alleen nog voor een bepaald tijdslot kunt reserveren. Hoe werkt dat als je er eenmaal bent? We gaan naar Snowworld Landgraaf, maar dat werkt vast hetzelfde als Zoetermeer… Alvast dank voor jullie reacties!

Claire op 16 okt 2021 16:42

Je tijd staat stil en houd je tegoed als je even de piste verlaat. Je kunt na de koffie of lunch de resterende tijd opmaken. Tijdblok kun je dan overschrijden zonder probleem is mijn ervaring.

Nick_Lobé op 17 okt 2021 07:08

Dank Nick - ik kon me al niet anders voorstellen aangezien het allemaal extra omzet is dat ze maken met de consumpties. We gaan het ervaren morgen!

We konden inderdaad ‘gewoon’ onderbreken voor de lunch.

En @rogier het skiteam van Puy St Vincent & Pelvoux was aan het trainen vanochtend in Landgraaf! Zelfs de baas van de skischool was er. Jij kent ze vast wel :-)

Ze kwamen echt van heinde en verre - zelfs een aantal teams uit Italië. Gelukkig konden we zelf ook nog gewoon van alle pistes gebruik maken, maar was erg leuk om te zien.

Ik was gisterenavond in Zoetermeer. Wat mij een beetje tegenviel waren de volgende punten. Weet iemand of dat dit altijd zo is of is het vaak anders?
Kapotte en loshangende reclamedoeken aan de zijkanten. Kapotte matten bij de ingang. Skybar was dicht, alleen restaurant was open, waar ze geen tapbier hebben, maar alleen flesjes. Geen apreskibar met leuke muziek om erna nog een biertje te drinken.Ik vond het een beetje jammer en lijkt wat slecht onderhouden en minder sfeer te hebben. Klopt dit of is dit vaak anders?

Al heel lang zo

*bericht bewerkt door evr66 op 06 nov 2021 10:18

Edwin van Riel

Wat betreft horeca - is allemaal zo sinds start Corona. Qua onderhoud hebben ze juist veel gedaan in de tijden van lockdown. Niet allemaal zichtbaar natuurlijk.

De koeler waar ze aan bezig waren donderdag is weer gefixeerd, steigers (foto van donderdag) zijn weg.

Vwb doeken ben ik het wel met @ivski eens. Niet echt belangrijk, maar een kleine moeite om te fatsoeneren lijkt me.

null

Edwin van Riel

iemand morgen ochtend in sw?

iemand morgen ochtend in sw?

franky82 op 06 nov 2021 20:51

Waarschijnlijk ff vroeg. Tot half 10 of zo. Nog niet zeker

Edwin van Riel

iemand morgen ochtend in sw?

franky82 op 06 nov 2021 20:51

Waarschijnlijk ff vroeg. Tot half 10 of zo. Nog niet zeker

evr66 op 06 nov 2021 20:53

ben er rond 8:30/45 vorige week was ik druk met skitraining nu even zelf skieen

Hopelijk even na 8 uur. Was vanmorgen ook heerlijk rustig zo vroeg.

null

Edwin van Riel

Ben er morgen van 9 - 11 uur

Enthousiast en fanatiek, blijven oefenen op techniek...

… Kapotte en loshangende reclamedoeken aan de zijkanten…
@ivski

Er wordt geluisterd/meegelezen blijkbaar. Gisterochtend was één van de jongens bezig wat doeken alvast een beetje te fatsoeneren ;)

Edwin van Riel

Wie maakt er gebruik van de wintersport.nl actie voor de testavond van 18-11? #meetandgreet

Veenhoorn op 16 okt 2021 00:39

Ik weet niet wie er allemaal gaan, maar ik zal begin volgende week even posten wat ik voor kleding ik aantrek dan ben ik herkenbaar 😎

When life gets too complicated.... SKI

Wie maakt er gebruik van de wintersport.nl actie voor de testavond van 18-11? #meetandgreet

Veenhoorn op 16 okt 2021 00:39

Ik weet niet wie er allemaal gaan, maar ik zal begin volgende week even posten wat ik voor kleding ik aantrek dan ben ik herkenbaar 😎

Alex op 09 nov 2021 21:46

Niet nodig @Alex want jij bent herkenbaar aan de Dynastar Speedzone 12 ti onder je voetjes🥶☃️

LA NORMA😍☃️

Wie maakt er gebruik van de wintersport.nl actie voor de testavond van 18-11? #meetandgreet

Veenhoorn op 16 okt 2021 00:39

Ik weet niet wie er allemaal gaan, maar ik zal begin volgende week even posten wat ik voor kleding ik aantrek dan ben ik herkenbaar 😎

Alex op 09 nov 2021 21:46

Groene broek, zwarte jas, waarschijnlijk vanaf ± 1900u aanwezig

Als ik wit zie, dan gaat het bergafwaarts met me.

null

Deze heb ik morgenavond aan.

When life gets too complicated.... SKI

Ik ben er morgen ergens tussen 18:00 en 18:30 uur. Zou leuk zijn om wat andere enthousiaste skiërs te leren kennen voor, tijdens of na het testen!

Enthousiast en fanatiek, blijven oefenen op techniek...

Ik kan zo snel geen plaatje vinden, maar ben herkenbaar aan zwarte broek met lichtgrijze jas met groen bovenstuk.

Iedereen die ski’s komt testen krijgt van ons een bandje, dus supermakkelijk herkenbaar. En kom zeker ook even hallo zeggen als je Arjen en mij rond ziet lopen met de camera!

*bericht bewerkt door moderator (Rene) op 18 nov 2021 14:22

@Rene Bandana om de helm? 😁

@Rene Moet ik nog iets meenemen om aan te tonen dat ik heb betaald. Ik heb namelijk niet iets van een ticket ontvangen?

When life gets too complicated.... SKI

@Rene Moet ik nog iets meenemen om aan te tonen dat ik heb betaald. Ik heb namelijk niet iets van een ticket ontvangen?

Alex op 18 nov 2021 15:03

Laat maar :-)

[b]Entree[/b]
Om binnen te komen en toegang te krijgen tot de skibaan hoef je alleen je naam door te geven bij de kassa. Hier krijg je een entreebewijs en een armbandje. Dit armbandje moet je bij de stands laten zien om de te testen ski’s mee te krijgen.

When life gets too complicated.... SKI

null
mega herkenbaar 😅

We gaan lekker!

null

Leuk hoor, gaat er nog iemand verslag doen😃

Rene en Arjen

25-11 present 🙋‍♂️

null
null
null
null

Flink gevarieerde ski’s getest. Zeer leerzame en leuke ervaring! Volgende week nog zo’n ronde.

Enthousiast en fanatiek, blijven oefenen op techniek...

Iemand die weet of er morgen(vroeg) ook getest wordt in Z’meer? En hoe druk t dan probably is

*bericht bewerkt door Sndr op 22 nov 2021 13:53

Plaats een reactie