Wie gaan er nog meer naar Les Sybelles

Volgens mij is Les Sybelles in 2012 the place to be;)

life is a beach, or a pile of snow

Ik mag het hopen!!! :)

Zekerweten!

Echt wel!! volgende week vrijdag vertrek uit maastricht! Zin in!

If you snooze, you loose!

Jeff ga je ook met Husk? Ik vertrek vrijdag ook uit maastricht! Ik ben benieuwd wat er nog over is van de sneeuw die er nu ligt. Veel verschillende voorspellingen in ieder geval, wanneer je op sneeuwhoogte.nl kijkt zie je veel lagere temperaturen dan dat hier weergegeven wordt. Ik heb in ieder geval super veel zin om te ski’en!

Als je trouwens op de webcams kijkt zie je dat er best veel (in ieder geval vanaf de daken) sneeuw weggesmolten is. Zonde!

Als je trouwens op de webcams kijkt zie je dat er best veel (in ieder geval vanaf de daken) sneeuw weggesmolten is. Zonde!

Bart op 24 dec. 2011 13:56

Gelukkig is het nu weer flink aan het sneeuwen!
http://www.sybelles.com/fr/domaine-skiable-meteo/webcams/web…

Wij gaan met een groep van 9 van 28 januari tot 4 feb naar La Toussuire…hebben er zin in! Helemaal met de mooie sneeuwvoorspellingen die Roel ons voorspiegelt!

Ben inderdaad heel benieuwd naar het gebied; de één is razend enthousiast en de ander helemaal niet… Maar goed, met 300 km moet je je volgens mij een week prima kunnen vermaken, toch??

Anne op 14 dec. 2011 11:44

Je gaat je die week zeker vermaken. Helemaal aangezien ik, samen met 530 andere studenten, daar die week een feestje ga bouwen. dus na een heerlijke dag op de piste zal er in het dal genoeg te beleven zijn die week!

530!!! Zoveel past daar toch nooit???

In welk dorp zitten jullie dan?

Wij vertrekken nu donderdag 29dec met zn vijven richting Le Corbier !!! Aanwezig tot 7jan. Hopelijk ligt er een zalig pakje sneeuw. Heb er nu alvast zin in !!!

null

Volgens de applicatie van wintersporters.nl is er ineens een meter van de sneeuwhoogte af en gaat het vanaf zaterdag zwaar regenen, ja ik ga vrijdag weer naar oe corbier…balen!

@Bart, no worries! Ik ga ook vrijdag maar ik zie het gewoon helemaal goedkomen! En btw er ligt nog meer dan genoeg sneeuw, maar zelfs dan in een gemiddeld jaar!!

If you snooze, you loose!

Waar haal jij toch dat positiefisme vandaan? ;)

If you snooze, you loose!

Dat er minder sneeuw op de berg ligt, komt waarschijnlijk doordat ze daar nu ook pistes hebben geprepareerd. Zoals je ziet zijn nu ongeveer bijna alle pistes open…

Zekerweten!

NielsV op 23 dec. 2011 15:35

wij vertrekken ook morgen vanuit Maastricht :)

Vanavond richting le corbier. Ben benieuwd. Het weer wordt niet geweldig maar het zal me benieuwen of morgen de liften open zijn, vandaag zijn er veel dicht. Wat denken jullie?

Afhankelijk of de verwachte sneeuwval goed doorzet.

De liften draaien nu vanwege de sneeuwval niet maar gelukkig niet vanwege te weinig sneeuw. maar morgen zal waarschijnlijk de sneeuw overgaan in regen.

Dan zullen de lagere pistes echt wel opengaan.

Liever een dag geen liften door sneeuwval dan geen liften door te weinig sneeuw. je kan altijd zelf een stuk hiken om lekker te poederen :) (let wel op!!!lawine gevaar is nu al 4!!!)

Ik vertrek zelf vrijdag 6 januari naar St. Sorlin en maak me nergens zorgen over.

Vorige week nog in de regen geboard in Winterberg en ook dat was weleens lachen. heb 2 super dagen gehad.

If there is no park, open your eyes - the mountain is a natural one.

17 tot 24 december

@ anoniem, ik vertrek vrijdag, ben er nog nooit geweest…waar ligt dat poederveld rond 09 minuten??

Dat daar niemand bezig was…

If there is no park, open your eyes - the mountain is a natural one.

@Jeroen: Denk dat verder niemand zo gek is om met alle lawinewaarschuwingen van het moment in zo’n poederveld tekeer te gaan… :-)

a.s. vrijdag op naar Le Corbier met een groepje van 6.

Ik vertrek vrijdag avond. Super veel zin in!!! Party party

Zijn er toevallig nog mensen die een reisgenootje zoeken voor komende vrijdag?!
Ik had bijna geboekt voor Le Corbier, maar hoorde vandaag dat er bij mijn bijna-reisgenootje iets tussen kwam:(

Ik zit er anders aan te denken om alleen te gaan? Maar weet niet of dat een goed idee is…

Nee helaas. De auto zit bom vol. Anders altijddd :p

Vrolijke opgewekte mensen zijn altijd een welkome verschijning.

Wow! Nu al 260 cm op de berg en 130 in het dal! Niet te geloven, wat een bak sneeuw er ligt!

Het wordt bijna te veel van het goede zou ik zo zeggen :p

Enjoy the music of life!

Inderdaad Timeas…als het zo nog even doorgaat blijft de helft misschien nog wel liggen tot volgend jaar! Hoeven we ons dan niet meer druk te maken of het wel gaat sneeuwen… :-)

Plaats een reactie