Wintersport Inside (deel 2)

Mag dat eigenlijk wel zoveel emojys in 1 antwoord.

Ik vind dat wanneer ik op de vingers wordt getikt voor het schrijven met drukletters MOET @Piefke er ook zo géén schilderijtjes van maken.😁

Born to run. B.S.

Wohoo @wunderkammer kom er maar in 😄😄

Het is hier nu echt wel een beetje ongezellig geworden (was al een beetje zo voor Corona). Het is december, maar er is nauwelijks actie op het forum (dat is dan wel een klein beetje Corona-gerelateerd natuurlijk). Vrijwel geen leuke grappen of vragen die langskomen. Als er wat scherper gediscussieerd wordt krijg je allemaal van die miepjes die je hier verder nooit ziet, die goedkope deugplusjes willen scoren door aan te geven dat ze “dat niet leuk vinden om te lezen”. Rogier hoeft haast nooit meer offtopic waarschuwingen te geven. Gigi en @DrPhil maken nooit meer ruzie. Wunderkammer is er niet meer. Niemand post leuke skifilmpjes. Is Skifan dit jaar eigenlijk al gezien? Wordt Hooykaas nog weleens boos als een TS niet snel genoeg reageert? Waarom vragen we niet meer naar iemands niveau bij een ski-advies vraag? Hoe is het met @martijnuiterwijk in het Salzburgse land? Waar is dat vrolijke wintersport-sfeertje gebleven?

En last but not least, kunnen we er wat aan doen? Iemand zin in een pubquiz? :D

*bericht bewerkt door Shane op 07 dec 2020 22:48

I can stick uphill ice, on my saucer...

Helemaal mee eens! Er zijn trouwens nog nooit zoveel (bijna) bans geweest in zo’n korte tijd 🤣

Een pubquiz in een echte pub, een echte pub… Wat zou ik daar een zin in hebben zeg!

*bericht bewerkt door Jeffvdv op 07 dec 2020 23:01

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

Het is hier nu echt wel een beetje ongezellig geworden (was al een beetje zo voor Corona). Het is december, maar er is nauwelijks actie op het forum (dat is dan wel een klein beetje Corona-gerelateerd natuurlijk). Vrijwel geen leuke grappen of vragen die langskomen. Als er wat scherper gediscussieerd wordt krijg je allemaal van die miepjes die je hier verder nooit ziet, die goedkope deugplusjes willen scoren door aan te geven dat ze “dat niet leuk vinden om te lezen”. Rogier hoeft haast nooit meer offtopic waarschuwingen te geven. Gigi en @DrPhil maken nooit meer ruzie. Wunderkammer is er niet meer. Niemand post leuke skifilmpjes. Is Skifan dit jaar eigenlijk al gezien? Wordt Hooykaas nog weleens boos als een TS niet snel genoeg reageert? Waarom vragen we niet meer naar iemands niveau bij een ski-advies vraag? Hoe is het met @martijnuiterwijk in het Salzburgse land? Waar is dat vrolijke wintersport-sfeertje gebleven?

En last but not least, kunnen we er wat aan doen? Iemand zin in een pubquiz? :D

Shane op 07 dec 2020 22:46

Vooropgesteld: ik vind dit niet leuk om te lezen!
Om je vraag te beantwoorden is het denk ik wel goed om te weten wat je niveau is

Miep

@Shane
royduin heeft je wens in vervulling laten gaan (ski aankoopadvies)

Glide on!

Het is maar goed dat wij dit jaar niet op wintersport gaan. Ik kijk net op de webcam van Ramsau. Helemaal groen daar! De komende 9 dagen staat er ook amper sneeuw van betekenis in de weersverwachting. Als we op vakantie zouden gaan, zou ik me helemaal opvreten… Nee, blij dat we niet gaan.

Het is maar goed dat wij dit jaar niet op wintersport gaan. Ik kijk net op de webcam van Ramsau. Helemaal groen daar! De komende 9 dagen staat er ook amper sneeuw van betekenis in de weersverwachting. Als we op vakantie zouden gaan, zou ik me helemaal opvreten… Nee, blij dat we niet gaan.

Jodeldodel op 08 dec 2020 12:46

@jodeldodel Nee hoor, gewoon de zuidalpen opzoeken. Boeken kerst al jaren niet meer vooruit. Je weet nooit waar de grootste klappers tevoren vallen ;)

*bericht bewerkt door evr66 op 08 dec 2020 12:51

Edwin van Riel

@evr66 zolang Shane niet de Dolomieten boekt, zit je goed 😇

@sjaak27 lang geleden dat ik daar was, top-sneeuw en geen @drphil te zien inderdaad ;)

Edwin van Riel

@sjaak27 da’s trouwens wel op veel plaatsen hoor, kerst 2019 in Pila, zonder @Drphil was ook niet mis:

null

Edwin van Riel

Het is hier nu echt wel een beetje ongezellig geworden (was al een beetje zo voor Corona). Het is december, maar er is nauwelijks actie op het forum (dat is dan wel een klein beetje Corona-gerelateerd natuurlijk). Vrijwel geen leuke grappen of vragen die langskomen. Als er wat scherper gediscussieerd wordt krijg je allemaal van die miepjes die je hier verder nooit ziet, die goedkope deugplusjes willen scoren door aan te geven dat ze “dat niet leuk vinden om te lezen”. Rogier hoeft haast nooit meer offtopic waarschuwingen te geven. Gigi en @DrPhil maken nooit meer ruzie. Wunderkammer is er niet meer. Niemand post leuke skifilmpjes. Is Skifan dit jaar eigenlijk al gezien? Wordt Hooykaas nog weleens boos als een TS niet snel genoeg reageert? Waarom vragen we niet meer naar iemands niveau bij een ski-advies vraag? Hoe is het met @martijnuiterwijk in het Salzburgse land? Waar is dat vrolijke wintersport-sfeertje gebleven?

En last but not least, kunnen we er wat aan doen? Iemand zin in een pubquiz? :D

Shane op 07 dec 2020 22:46

Wacht… wacht… niemand post leuke skifilmpjes. Doe ik daar nou zo mijn best voor? ;-) en thanx ;-)

Click. Click. Peace

Bedoel je Shane ipv mij, @evr66?

Wat een gezelligheid ineens vandaag joh! Heb ik zelf weer een kanondrukke dag, dus weinig tijd om mee te denken over de ideale ski’s voor een Westendorfse topper @Vivace, maar goed dat jij hem aan het werk hebt gezet.

Jij bent uiteraard het enige lichtpuntje @Rogier :).

I can stick uphill ice, on my saucer...

Oef ik was al bang dat ik voor niets door de poeder had geskied…

Click. Click. Peace

Het is maar goed dat wij dit jaar niet op wintersport gaan. Ik kijk net op de webcam van Ramsau. Helemaal groen daar! De komende 9 dagen staat er ook amper sneeuw van betekenis in de weersverwachting. Als we op vakantie zouden gaan, zou ik me helemaal opvreten… Nee, blij dat we niet gaan.

Jodeldodel op 08 dec 2020 12:46

@jodeldodel Nee hoor, gewoon de zuidalpen opzoeken. Boeken kerst al jaren niet meer vooruit. Je weet nooit waar de grootste klappers tevoren vallen ;)

evr66 op 08 dec 2020 12:51

@evr66 Dat zou ik wel willen maar helaas wil de rest van het gezin daar niets van weten. Die zijn nogal verknocht aan de omgeving daar… En eerlijk is eerlijk in Schladming weten ze wel hoe ze de boel moeten prepareren met kunstsneeuw.

Oh, en accomodatie is ook een dingetje in die periode.

*bericht bewerkt door Jodeldodel op 08 dec 2020 14:15

Bedoel je Shane ipv mij, @evr66?

DrPhil op 08 dec 2020 13:52

eeeuh, was jij dat niet met die pech in de dolomieten qua sneeuw? Sorry, zit ik ff mis ;)

*bericht bewerkt door evr66 op 08 dec 2020 14:15

Edwin van Riel

@jodeljodel kunst- of poedersneeuw, dat is niet eens een keuze natuurlijk ;)

Kwestie van prioriteiten. Mag de familie wennen aan wat afwisseling in de bestemmingen hahaha

*bericht bewerkt door evr66 op 08 dec 2020 14:22

Edwin van Riel

Wordt problematisch op dit forum ;
@Shane verleert het tellen, @evr66 verwisselt Shane met @DrPhil
Coronacijfers gaan de goede kant op @Piefke kan binnenkort mevrouw Piefke niet meer volgen en moet zijn Norma verlaten voor Winterberg.
Mijne maat @bartvwg is al 14 d spoorloos???

1 ding is zeker : indien ik ergens ga skiën is het daar waar Phil niet is : die wil je immers niet aan die snelheid achter je hebben.🤣😁😂

Born to run. B.S.

@dan58 zo gesteld moet je eigenlijk alle forumleden vermijden:

  1. ik haal iedereen door elkaar
  2. @piefke jat je latten om zijn vrouw bij te kunnen houden
  3. @Drphil is te snel, zelfs al op zijn eigen ski’s
  4. Waar @shane uithangt ligt geen sneeuw
  5. Ga met @bartvwg op pad en ze horen nooit meer wat van je
  6. @rogier skiet alleen voor de filmpjes op het forum maar vindt er verder geen zak aan
Edwin van Riel

De welbekende adviezen die zelden of nooit worden opgevolgd door iemand die advies vraagt voor een nieuwe ski:

Je moet (privé) les nemen.
Je moet testen.
Je moet gewoon huren.

Misschien heb ik er nog een paar gemist… 🤣

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

Ik vind die Saas fee gast grappig.

Het is hier nu echt wel een beetje ongezellig geworden (was al een beetje zo voor Corona). Het is december, maar er is nauwelijks actie op het forum (dat is dan wel een klein beetje Corona-gerelateerd natuurlijk). Vrijwel geen leuke grappen of vragen die langskomen. Als er wat scherper gediscussieerd wordt krijg je allemaal van die miepjes die je hier verder nooit ziet, die goedkope deugplusjes willen scoren door aan te geven dat ze “dat niet leuk vinden om te lezen”. Rogier hoeft haast nooit meer offtopic waarschuwingen te geven. Gigi en @DrPhil maken nooit meer ruzie. Wunderkammer is er niet meer. Niemand post leuke skifilmpjes. Is Skifan dit jaar eigenlijk al gezien? Wordt Hooykaas nog weleens boos als een TS niet snel genoeg reageert? Waarom vragen we niet meer naar iemands niveau bij een ski-advies vraag? Hoe is het met @martijnuiterwijk in het Salzburgse land? Waar is dat vrolijke wintersport-sfeertje gebleven?

En last but not least, kunnen we er wat aan doen? Iemand zin in een pubquiz? :D

Shane op 07 dec 2020 22:46

Heerlijke post, eerlijk is eerlijk.

Gelukkig delen wij allen een passie en zijn velen met mij enorm fan van skiën of boarden. De discussies die soms ontstaan vind ik persoonlijk vaak best prettig als ze maar inhoudelijk zijn onderbouwd.
@Shane volgens mij mis je nog een paar oude criticasters 😉

  1. @rogier skiet alleen voor de filmpjes op het forum maar vindt er verder geen zak aan
evr66 op 08 dec 2020 14:43

Lol

Seriously snow addicted family!

Ik heb hulp nodig (nee niet geestelijk).
Ik ski best hard. Zie bijgaand.
Tot 180 ging het goed. Maar met 200 begonnen mijn ski’s toch te klapperen.
Zou dat een gebrek aan techniek zijn?
Moet ik les nemen of beter nieuwe ski’s kopen?

null

Volgens mij hier een test gelezen van GiGi, het schijnt dat de Elan Amphibio pas lekker gaan lopen boven de 180km/u.

Een goede all-mountain en de rocker kan je positief verrassen, een zeer vergevingsgezinde ski geloof ik.

Heb geen idee wat vergevingsgezinde in kan en zal houden. Als ik op mijn plaat ga is er niets vergevingsgezind aan.

Hoop dat je er iets aan hebt.

Je weet toch. Een ski die klappert is een te slappe ski.

Übung macht den meister!!!

@DrPhil
Rossignol hero DLC M27

*bericht bewerkt door Sjaak27 op 08 dec 2020 23:49

Volgens mij hier een test gelezen van GiGi, het schijnt dat de Elan Amphibio pas lekker gaan lopen boven de 180km/u.

Een goede all-mountain en de rocker kan je positief verrassen, een zeer vergevingsgezinde ski geloof ik.

Heb geen idee wat vergevingsgezinde in kan en zal houden. Als ik op mijn plaat ga is er niets vergevingsgezind aan.

Hoop dat je er iets aan hebt.

Ninormaal op 08 dec 2020 22:16

Alleen @Hulst is hier op dit forum bevoegd om IETS over ELAN te schrijven.😁

Born to run. B.S.

@DrPhil

Ik denk gewoonweg een “goede” app installeren ( lees waarheidsgetrouw).😉😋

Born to run. B.S.

Plaats een reactie