Ideeën/ Klachten/ Suggesties voor het Forum

Weet niet of ie hier hoort, maar ik heb eigenlijk ook geen idee waar anders. Hoe kan ik iemand "taggen" in een forumbericht? Ik zie het vaak gebeuren maar heb geen idee hoe ik het moet doen!

Gewoon een apenstaartje voor de naam plaatsen @ErikP ;o)
Dus typ (at)Kristof bvb om mij te taggen

Blogger, skiër, Belg & Tirol-fan!

Gewoon een apenstaartje voor de naam plaatsen @ErikP ;o)
Dus typ (at)Kristof bvb om mij te taggen

Kristof op 6 nov. 2013 14:58

Op de 1 of andere manier werkt dat dus niet altijd, zeker niet als je dat midden in een zin wilt doen. Kijk maar want jij hebt Erik nu niet getagd of wel?

Not all who wander are lost

Het taggen gebeurt niet meteen na het plaatsen van het bericht, hier kunnen enkele minuten overheen gaan. Maar uiteindelijk komt het wel goed, net zoals in mijn post ;)

Blogger, skiër, Belg & Tirol-fan!

@Edwin. @ErikP Het taggen werkt precies zoals @Kristof zegt en zou in feite meteen zichbaar moeten zijn maar kan bij grote drukte soms even wat langer duren.

Echter zijn er wat problemen bekend bij mensen met een punt in hun naam of een ander niet alfabetisch teken als een @ of leesteken.

MAND!

@Kristof heeft me inderdaad getagd, werkte wel. Hier even een testje of dit ook bij mij werkt…

Ja dus, hartelijk dank!

@Yo-Han
Zie net dat het "probleem" met de scrollbalk is opgelost, bedankt!

Thank God summer is over!

Wat ik mis/niet kan vinden is de mogelijkheid om direct naar jouw laatste gelezen bericht gaan van het betreffende topic. En ik bedoel dit op de IPad.

En gaan jullie ook nog Tapatalk doen?

let's get this party started!!

Ik zet beiden op de wensenlijst @Lajla.

MAND!

@Yo-han top. Dank je!

let's get this party started!!

Heb niet het hele topic doorgelezen dus het kan reeds gezegd zijn, maar de mogelijkheid berichten op te maken met UBB tags. Dus vet, italic enzovoorts. Heb het meteen in dit bericht even getest of het misschien stiekem toch werkt.

Ah cool, het werkt dus toch dat UBB. Dan zal ik m’n suggestie even uitbreiden. Is het mogelijk shortcuts voor UBB codes boven de tekstbox te zetten? Niet iedereen kent UBB codes uit z’n hoofd en juist de mogelijkheid tot tekstopmaak kan zorgen voor overzichtelijke posts. Dat mis ik nu wel een beetje.

Nu ik toch bezig ben, de mogelijkheid berichten langer dan 30 minuten te kunnen editen. Dan heb je de mogelijkheid mooiere uitgebreidere startposts te maken voor langere topics en kun je ook suggesties toevoegen die na de 30 minuten pas komen. Kijk anders eens naar wat bijvoorbeeld tweakers.net doet met hun forum. Het zal de community, en dus de site, ten goede komen. :)

Kan het site suggestie draadje niet vinden, dus voeg ik het hier nog even bij. Eerder heb ik een community ski review topic gestart en daar is best wat meer mee te doen. Het is ongelooflijk veel werk, maar iets doen met wat de community weet over materiaal en hoe zij het ervaren kan veel toevoegen aan de site. Hebben jullie zoiets al eens besproken? De functionaliteit is er wel bij de skigebieden, uitbreiding naar materiaal zou geniaal zijn.

Misschien doe ik het wel helemaal verkeerd, maar ik mis de button op de iphone om een foto toe te voegen. Op de ipad staat hij er wel gewoon bij (via safari). Misschien dat dit nog aangepast kan worden

let's get this party started!!

Ah cool, het werkt dus toch dat UBB. Dan zal ik m’n suggestie even uitbreiden. Is het mogelijk shortcuts voor UBB codes boven de tekstbox te zetten? Niet iedereen kent UBB codes uit z’n hoofd en juist de mogelijkheid tot tekstopmaak kan zorgen voor overzichtelijke posts. Dat mis ik nu wel een beetje.

Voor het grootste gedeelte van de bezoekers is dit nog veel te technisch. De mensen die het kennen kunnen het gebruiken.

Nu ik toch bezig ben, de mogelijkheid berichten langer dan 30 minuten te kunnen editen. Dan heb je de mogelijkheid mooiere uitgebreidere startposts te maken voor langere topics en kun je ook suggesties toevoegen die na de 30 minuten pas komen. Kijk anders eens naar wat bijvoorbeeld tweakers.net doet met hun forum. Het zal de community, en dus de site, ten goede komen. :)

Dat is zo geweest maar werd erg veel misbruikt. Gaan we nog eens goed over nadenken, misschien dat het nog wat beter kan.

Kan het site suggestie draadje niet vinden, dus voeg ik het hier nog even bij. Eerder heb ik een community ski review topic gestart en daar is best wat meer mee te doen. Het is ongelooflijk veel werk, maar iets doen met wat de community weet over materiaal en hoe zij het ervaren kan veel toevoegen aan de site. Hebben jullie zoiets al eens besproken? De functionaliteit is er wel bij de skigebieden, uitbreiding naar materiaal zou geniaal zijn.

Goed idee, maar op dit moment nog niet haalbaar. Ik zet het wel op de wensenlijst voor de toekomst.

MAND!

Misschien doe ik het wel helemaal verkeerd, maar ik mis de button op de iphone om een foto toe te voegen. Op de ipad staat hij er wel gewoon bij (via safari). Misschien dat dit nog aangepast kan worden

Lajla op 27 nov. 2013 16:47

Klopt. Ruimte gebrek is de oorzaak. Ik zal @Rene eens vragen of we hier wat voor kunnen verzinnen.

MAND!

@Yo-han Misschien heb ik dat niet helemaal juist verwoord. Bedoel dat als je op bijvoorbeeld de ‘b’ button drukt dat je dan automatisch de open en sluit Tags n je bericht krijgt. Of wanneer je tekst in je post selecteert en dan op de UBB tag drukt die tekst ‘ingesloten’ wordt in een tag. De meeste fora hebben dit voor zover ik weet en niemand die zich afvraagt hoe het werkt. Misschien overschat ik de minder technisch onderlegde mensen wel :P

Allemaal slechts suggesties natuurlijk, het werkt nu ook prima. Het is meer wat ik gewend ben dan wat de meeste hier gewend zijn wellicht.

@yo-Han helemaal top. Het is natuurlijk leuk als je op de berg staat dat je een foto kunt uploaden :)

let's get this party started!!

@yo-Han helemaal top. Het is natuurlijk leuk als je op de berg staat dat je een foto kunt uploaden :)

Lajla op 27 nov. 2013 19:05

Daar kan je natuurlijk nog beter onze Sneeuwhoogte+ app voor gebruiken ;)

MAND!

Misschien is het een idee om via de telefoon pisteplans te kunnen bekijken via de telefoon. Nu lukt mij dat niet, ik moet dan mijn PC aanzetten of mijn laptop om het te kunnen bekijken. Dit zou wel handig zijn, want soms vergeet ik nog wel eens de pistekaart als ik op de piste sta en ik nergens een kan vinden.

Carnas on Tour

@Svennoo
Ook dat is te vinden op de sneeuwhoogte+ app ;)

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

@ThijsMeeusen dankje, heb 'm gedownload maar nog niet geopend. Toch maar eens geopend nu en het werkt :)

Carnas on Tour

zou fijn zijn als er kopjes voor de topic’s worden gemaakt zoals algemeen-skigebieden etc etc

Ik snap niet helemaal wat je bedoeld @prefix.

MAND!

nou bijvoorbeeld dat je topic koppen maakt zoals vroeger bij wepowder ook was kopje algemeen etc en niet alles onder elkaar en zonder topic koppe er tussen zoals het nu is

Is het niet handig als er ook een bewerkknop, niet ok knop, etc. die dingen ook voor de iPhone komen? Vaak is het erg vervelend…

Carnas on Tour

En heel stiekem, dat je je onderwerp na langer dan een half uur nog kan bewerken/verwijderen. Nu bedenk ik me na een half uur nog wel eens en dan ben je verplicht een tweede reactie onder je eigen te plaatsen. Storend voor de andere lezers verwacht ik.

let's get this party started!!

@lajla , wellicht dat je het ook anders kan zien; beter nadenken over je eerste post in plaats van iets typen en na een half uur bedenken dat het toch niet was wat je bedoelde ;)

@rene True!! En daar raak je gelijk mijn zwakke punt :)
Doen voor het overdenken ;)

let's get this party started!!

Kunnen jullie bij de skikalender 2015 toevoegen, dan kan ik mijn reis voor 2015 op de skikalender zetten :D

oh wacht dit is suggesties voor het forum, hoop niet dat het heel veel uitmaakt

Gang is alles

is het mogelijk om lange posts ook op meerdere pagina’s te krijgen?

https://www.wintersport.nl/forum/topic/148402?page=1#last… er gaaf om te lezen, maar ben voor nieuwe reacties lang aan het scrollen en een 2de / 3de pagina maakt het dan makkelijker of koppelen jullie dit alleen aan aantal reacties?

euh... doen!?

Plaats een reactie