File op de piste

…om Oostenrijk te vermijden …

dokteruk op 21 feb 2019 16:35

Gröden - volgens die zuidtiroolse krant is het daar te doen - ligt in Italië. 😉
Hopelijk kent u als chirurg de lichaamsdelige aardrijkskunde beter. 😉😜

bartvwg op 21 feb 2019 16:50

Nee hoor, ik zaag er gewoon een hoofd af als er een blinde darm uit moet … De kans op dit soort toestanden is in Oostenrijk wel groter dunkt mij. Bovendien is dit Kaltenbach en niet Groden.

Ever tried the Thermo V20's? Good luck!

Oostenrijk is natuurlijk niet overal en altijd zo druk. Net zo min is Italië altijd rustig.

Ik denk dat je op veel cruciale knooppunten met de juiste timing zulke foto’s kan maken, dat zegt niet per se iets over de drukte in t gebied.

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Ik wist dat het opsommige plekken drama was tijdens de schoolvakanties. Dit is alleen nog veel erger dan Ik dacht!
Dit is voor ons een van de belangrijkste redenen om Oostenrijk te vermijden tijdens de schoolvakanties.
Morgen lekker onderweg naar een hopelijk minder drukke bestemming.

dokteruk op 21 feb 2019 16:35

Flims? Is dat hetzelfde gebied als Laax?

*bericht bewerkt door Nemrah op 21 feb 2019 19:50

Ik wist dat het opsommige plekken drama was tijdens de schoolvakanties. Dit is alleen nog veel erger dan Ik dacht!

Dit is voor ons een van de belangrijkste redenen om Oostenrijk te vermijden tijdens de schoolvakanties.
Morgen lekker onderweg naar een hopelijk minder drukke bestemming.

dokteruk op 21 feb 2019 16:35

Flims? Is dat hetzelfde gebied als Laax?

Nemrah op 21 feb 2019 19:46

@Nemrah dat is inderdaad Laax-Flims-Falera is hetzelfde gebied. Voor ons bekend terrain.

Grtz!
D

*bericht bewerkt door dokteruk op 21 feb 2019 20:00

Ever tried the Thermo V20's? Good luck!

piste in brixen ook zelfde probleem snelle lift smalle piste richting dal afdaling. 18 t/m 25 jan rustige periode.

null

Marco_ski op 21 feb 2019 13:39

Die is heerlijk, tot aan dat punt. Direct vanaf de Jochbahn :)

Barcelona, Venetië, Parijs, Amsterdam: niet meer te doen vanwege 'overtoerisme', straks ook de pistes? ik moet er niet aan denken. Die mensen op de piste kiezen er ook niet voor maar…U stáát niet in de file, u bént de file. we doen er allemaal aan mee.

SkiBeppie op 21 feb 2019 13:10

Dit soort gebieden zijn prima te omzeilen hoor. Gewoon de kleine(re) pareltjes uitzoeken… :)

Plaats een reactie