Dolomieten dicht vanaf dinsdag 10 maart

Ben bang dat dit zijn life is.

Ben wel benieuwd hoe dit nu verder gaat, komen ze je straks tussen de jus en je broodje door vertellen dat ze straks dicht gaan of hoor je er niets van en kom je er gaandeweg de dag zelf achter door pisteborden oid?

Userd op 9 mrt 2020 07:03

Hoe lang ga je nog door met die bangmakerij?

Lang leve toerskien:)

Skiwi87 op 8 mrt 2020 23:03

toeren+tentje=geen Corona ;)

Edwin van Riel

Ben bang dat dit zijn life is.

Ben wel benieuwd hoe dit nu verder gaat, komen ze je straks tussen de jus en je broodje door vertellen dat ze straks dicht gaan of hoor je er niets van en kom je er gaandeweg de dag zelf achter door pisteborden oid?

Userd op 9 mrt 2020 07:03

Hoe lang ga je nog door met die bangmakerij?

DrPhil op 9 mrt 2020 07:25

Ik ben niet eens begonnen, dit was een oprechte vraag maar lastig te bevatten voor je blijkbaar. Er gaat iets gebeuren, dat kan jij zelfs niet ontkennen, en ik ben benieuwd hoe dat dan gedaan wordt.

Het verschil tussen oprecht en trollen is bij jou voor mij moeilijk te maken. Vooralsnog is het hier stralend weer en de piste ligt me uitnodigend aan te gapen.

Het verschil tussen oprecht en trollen is bij jou voor mij moeilijk te maken. Vooralsnog is het hier stralend weer en de piste ligt me uitnodigend aan te gapen.

DrPhil op 9 mrt 2020 08:06

Veel plezier en geniet ervan !

En het lijkt dus gewoon open te gaan vandaag? If so, geniet ervan…

Ben wel benieuwd hoe dit nu verder gaat, komen ze je straks tussen de jus en je broodje door vertellen dat ze straks dicht gaan of hoor je er niets van en kom je er gaandeweg de dag zelf achter door pisteborden oid?

Userd op 9 mrt 2020 07:03

Ik zit het me ook af te vragen, blijven ze open of gaan ze dicht en wie blijft er open of gaat dicht?
Tijd om een deugdelijk alternatief te vinden raakt op en enige duidelijkheid, in plaats van voortdurend veranderende berichten, mag wel eens gegeven worden…
Geniet van je skidag! @DrPhil ;)

Bla, bla, bla.

https://cdn.wintersport.nl/forum/26/0bd1b464084a81c451e48c67...

Begint nu dicht te trekken.

*bericht bewerkt door DrPhil op 09 mrt 2020 08:17

Geen nieuws, volgens de receptie. Ze schijnen vandaag te overleggen.

Ben bang dat dit zijn life is.

Ben wel benieuwd hoe dit nu verder gaat, komen ze je straks tussen de jus en je broodje door vertellen dat ze straks dicht gaan of hoor je er niets van en kom je er gaandeweg de dag zelf achter door pisteborden oid?

Userd op 9 mrt 2020 07:03

Mij lijkt zoiets op een normale manier te gaan. Je neemt een besluit, communiceert het tijdig (het gaat om voorzorgsmaatregelen, dus het zal echt niet op stel en sprong moeten) en dan kan iedereen in alle rust daarop zijn plannen afstemmen.

DrPhil: Haha ik ga lekker naar een gebied waar er niks aan de hand is, geen drukte, wordt een prachtige week. Loop meer risico in Nederland dan in Italië.

Italië: Gooit alles op slot

null

Joostw op 8 mrt 2020 20:50

Get a life zeg!

DSvier op 9 mrt 2020 04:52

En “Joost” kan het weten. 🤔 😭😢

Born to run. B.S.

@DSvier
Ik heb ondertussen diverse keren in- en uitgeademd.
Het gaat al veel beter.😉

Born to run. B.S.

@DSvier
Ik heb ondertussen diverse keren in- en uitgeademd.
Het gaat al veel beter.😉

dan58 op 9 mrt 2020 09:20

Gelukkig maar.

En nou maar hopen dat we allemaal snel opgelucht adem kunnen halen, want met een beetje pech gaan een hoop mensen wel de nare vruchten plukken van de crisis. :(

@DSvier
De beurzen zijn alvast kleur aan het bekennen.

ROOD : de kleur van ANGST.

Born to run. B.S.

Geen nieuws, volgens de receptie. Ze schijnen vandaag te overleggen.

DrPhil op 9 mrt 2020 08:19

Gewoon lekker van genieten @DrPhil, wat komt dat komt. Que Sera, Sera. 😉👍

I can stick uphill ice, on my saucer...

https://cdn.wintersport.nl/forum/26/b2ba17feffeab7f007144d9d...

Het hotel rechts.
Heel rustig nu, haast uitgestorven. Zeer goede sneeuw. Jammer alleen van het zicht.
Net de rode 40 genomen vanaf de top van gondels uit Colfosco richting het hotel. Wat een superpiste! Er ligt een gratis reuzenslalom naast. Hopelijk morgen!

@DSvier
De beurzen zijn alvast kleur aan het bekennen.

ROOD : de kleur van ANGST.

dan58 op 9 mrt 2020 09:58

Dat weet ik. Maar dat is prima. Ik bedoel meer dat als er niet snel grip op de situatie komt dit ook tot ontslagen kan leiden.

Ben bang dat dit zijn life is.

Ben wel benieuwd hoe dit nu verder gaat, komen ze je straks tussen de jus en je broodje door vertellen dat ze straks dicht gaan of hoor je er niets van en kom je er gaandeweg de dag zelf achter door pisteborden oid?

Userd op 9 mrt 2020 07:03

Mij lijkt zoiets op een normale manier te gaan. Je neemt een besluit, communiceert het tijdig (het gaat om voorzorgsmaatregelen, dus het zal echt niet op stel en sprong moeten) en dan kan iedereen in alle rust daarop zijn plannen afstemmen.

DSvier op 9 mrt 2020 09:11

Dat lijkt me ook de normale gang van zaken maar in Livigno bijv ging het ook in 1 dag van ‘niets aan de hand hier’, via ‘we hebben de gezondheidssituatie onder controle’ naar ‘we zijn dicht’. Dat tijdig heeft een wat andere betekenis op dit moment.

DrPhil: Haha ik ga lekker naar een gebied waar er niks aan de hand is, geen drukte, wordt een prachtige week. Loop meer risico in Nederland dan in Italië.

Italië: Gooit alles op slot

null

Joostw op 8 mrt 2020 20:50

Get a life zeg!

DSvier op 9 mrt 2020 04:52

Op je teentjes getrapt? Gebeurd je wel vaker, met name als het gaat over elektrische auto’s :(

A winter without powder isn't a winter!

##doeslief

#doeslief

Harm op 9 mrt 2020 10:32

Sorry, komt door de Corona 😜

A winter without powder isn't a winter!

#doeslief

Harm op 9 mrt 2020 10:32

Sorry, komt door de Corona 😜

Joostw op 9 mrt 2020 10:33

Ja, maakt meer kapot dan je lief is.

Bla, bla, bla.

Juist bericht gehad beslissing over sluiting skigebied valt vanaf 1500 u

Op je teentjes getrapt? Gebeurd je wel vaker, met name als het gaat over elektrische auto’s :(

Joostw op 9 mrt 2020 10:31

Misschien dat het in jouw kringen normaal is om lol te hebben om andermans ellende, maar in mijn omgeving is dat geen normaal gedrag.

Je zou ook even na kunnen denken en tot de conclusie komen dat je zoiets in het vervolg beter niet post.

Misschien dat het in jouw kringen normaal is om lol te hebben om andermans ellende, maar in mijn omgeving is dat geen normaal gedrag.

Je zou ook even na kunnen denken en tot de conclusie komen dat je zoiets in het vervolg beter niet post.

DSvier op 9 mrt 2020 10:47

Waarschijnlijk wel. Misschien moet je alles niet te serieus nemen, vooral niet op het internet. Dit is nog steeds een vrij land en ik ben nog steeds vrij om te posten wat ik wil. Gelukkig doe ik dit al 6 jaar zonder problemen.

Die post van veenhoorn in het Corona topic is het trouwens ook wel waard om te lezen.

A winter without powder isn't a winter!

Ik heb steeds een gondel voor mezelf.

Ik verwacht ook dat dolomiti superski dichtgaat er zijn nu sowieso veel te weinig mensen op de pistes en gebied maakt nu ook per dag verlies. Als ze sluiten vanwege emergency kunnen ze mogelijk nog wat vergoed krijgen uit een politiek potje. Deze berekening zullen ze vandaag wel maken.

Ik heb steeds een gondel voor mezelf.

DrPhil op 9 mrt 2020 11:02

Passen ze de snelheden van de liften dan ook aan of draait alles nog steeds op volle toeren?

A winter without powder isn't a winter!

Misschien dat het in jouw kringen normaal is om lol te hebben om andermans ellende, maar in mijn omgeving is dat geen normaal gedrag.

Je zou ook even na kunnen denken en tot de conclusie komen dat je zoiets in het vervolg beter niet post.

DSvier op 9 mrt 2020 10:47

Waarschijnlijk wel. Misschien moet je alles niet te serieus nemen, vooral niet op het internet. Dit is nog steeds een vrij land en ik ben nog steeds vrij om te posten wat ik wil. Gelukkig doe ik dit al 6 jaar zonder problemen.

Die post van veenhoorn in het Corona topic is het trouwens ook wel waard om te lezen.

Joostw op 9 mrt 2020 10:52

En “Joost” kan het " weeral" weten.😷🤕😭

Born to run. B.S.

@DSvier

De beurzen zijn alvast kleur aan het bekennen.

ROOD : de kleur van ANGST.

dan58 op 9 mrt 2020 09:58

Dat weet ik. Maar dat is prima. Ik bedoel meer dat als er niet snel grip op de situatie komt dit ook tot ontslagen kan leiden.

DSvier op 9 mrt 2020 10:21

We bedoelen weer(😉) hetzelfde.
We zien NU nog maar t topje van de ijsberg.

Born to run. B.S.

Plaats een reactie