Wielrentopic (deel II)

Die andere Belg, vandepoel, gaat em pakken vandaag denk ik. 🤔

bartvwg op 09 apr 2023 15:10

Straks eens ne lotto invullen. 😎

Bla, bla, bla.

Van Aert mag toch nog wel eens nadenken of het wel zo verstandig was om laporte een klassieker cadeau te doen… niks komma niks terug gekregen. 😜
Verder wederom bijzonder slappe prestatie van de jumbo’s. 🧐
Die andere Belg, vandepoel, gaat em pakken vandaag denk ik. 🤔

bartvwg op 09 apr 2023 15:10

Misschien naar een andere koers gekeken? Door de druk die de naar door omstandigheden naar achtergeslagen Jumbo’s (o.a La Porte) gaven kon Van Aert lange tijd zijn poten “stil” houden terwijl Van de Poel en consorten gas moesten geven. Niet het scenario waar Jumbo op zat te wachten maar geen slecht uitgangspunt voor een renner als Van Aert waarbij La Porte echt wel waarde terug gaf voor zijn overwinning eerder dit seizoen. Echter en gelukkig waren Van de Poel en zeker ook Philipsen vandaag van een buitengewone klasse met bijkomende uitblijven van pech. Maar Jumbo heeft tactisch niets laten liggen echter veel pech gehad.

Pogacar met afstand de sterkste man in koers. De tactiek van TJV snapte ik niet met v Hooijdonk vooraan. Zeker omdat v Aert gevallen was had v Hooijdonk moeten wegrijden uit de kopgroep om zo de druk achteraan bij
Komende zondag eindelijk de mooiste koers van het jaar: Roubaix (het liefst met regen en wind), Strade op 2 en, sorry voor de Vlamingen, de Ronde op 3. Na een 2e plaats gisteren denk ik dat vd Poel hem op gaat eisen.

Matthias123 op 03 apr 2023 12:38

Goed plan om een staatslot te kopen.

Born to Ride

Het voorjaar zit erop .

Pogacar is de man van het voorjaar .
Evenepoel blijft de Belgische hoop en redt voorjaar van QS
Van der poel is klasbak .
Jumbo “ons voorjaar is niet geslaagd zonder monument” Visma … sjah je zegt het zelf, ondanks de sterkste ploeg …

Blijf het een vreemde kleur vinden, dat roze. Maar allez, who gives a f***. 😎

Bla, bla, bla.

Het was een draak van een Giro, maar wat een bloedstollende ontknoping. Deze rit had echt alles. Waarom die tijdrovende helmwissel van Thomas? Die aflopende ketting van Roglic, en dan uiteindelijk toch winst voor Roglic en de roze trui er bij.

Born to Ride

Nouja ik moet er zelf ook niet aan denken om met die tijdrithelm de Monte Lussari op te fietsen, dus kan het begrijpen. Maar inderdaad, wat een ontknoping. Ik -en ik denk iedereen wel- had Roglic eigenlijk al afgeschreven voor de roze trui na die mechanische pech. Bizar hoe sterk hij de draad weer oppakte daarna.

Gang is alles

https://www.gva.be/cnt/dmf20231006_94660047

Goed zo , daar zat nu echt niemand op te wachten …

Een echte soap. Voer vóór allerhande laag clickbaittuig.

Ach ik denk dat het overgrote deel van de echte wielervolgers het al wel met een hele grote korrel zout namen. Eind september komen de eerste geruchten, 1 Januari 2024 zou alles rond moeten zijn? Dat is practisch gewoon onmogelijk om dat allemaal rond te krijgen omtrent afkopen van contracten, nakomen van sponsorcontracten, staff en materiaal etc, etc, Fusieflits heeft een gerucht gewoon tot het uiterste uit willen melken wat betreft clicks etc.

Born to Ride

Het ging inderdaad sowiso een moeilijk huwelijk worden .

Er waren wel degelijk gesprekken op het hoogste niveau meen ik .

Plaats een reactie