Clip voor bevestigen mondkapje aan ski snowboard helm

Ik heb diegene laten uitprinten die via een ander topic te downloaden zijn. Deze passen heel goed en zitten goed vast. Bij mij in ieder geval.

Matthieu op 18 dec 2021 09:12

Deze zitten perfect, heb ik ook schuiven niet. Solide gemaakt, vandaag binnen gekregen.

Heb ze ook binnen… Top!

https://www.wintersport.nl/forum/topic/525958

dit model heeft een haakje en blijft vast beter zittten

Beste, we komen juist terug van skivakantie en het was effectief niet makkelijk met dat mondmasker. Daarom zou ik graag 2 setjes van 2 zwarte en 2 setjes van 2 witte willen bestellen. Hoe of wat kan dit hier. Grtjs

Waar kan ik deze bestellen?

Beste, we komen juist terug van skivakantie en het was effectief niet makkelijk met dat mondmasker. Daarom zou ik graag 2 setjes van 2 zwarte en 2 setjes van 2 witte willen bestellen. Hoe of wat kan dit hier. Grtjs

Katia_De_Backer op 20 dec 2021 15:34

Waar kan ik deze bestellen?

Ellebel op 20 dec 2021 17:36

Stuur me even een privebericht door op mijn gebruikersnaam te klikken en dan rechtsboven op “Stuur privebericht”.
Zet daarin je adres en je gewenste bestelling, dan handelen we het daar verder af :)

Donderdag besteld, helaas nog niets ontvangen.
Hopelijk komt het morgen met de post. Woensdagochtend naar Oostenrijk.

Allemaal binnen, dank!

Donderdag besteld, helaas nog niets ontvangen.
Hopelijk komt het morgen met de post. Woensdagochtend naar Oostenrijk.

Hubie op 20 dec 2021 20:46

Dat is jammer om te horen Hubie! Ze zijn donderdagmiddag gelijk verzonden.
Ik hoop dat ze nog voor je wintersport binnen komen, maar ik kan er helaas niks aan doen om de levering te versnellen. Mochten ze niet meer binnen komen voor je vakantie en mochten ze ook niet op de mat liggen als je terug komt, neem dan zeker even contact met me op!

Allemaal binnen, dank!

Svenzvt op 21 dec 2021 07:51

Fijn om te horen, veel plezier ermee!

Dit topic mag gesloten worden! Er is een nieuw ontwerp beschikbaar en dat is hier te koop: https://www.wintersport.nl/forum/topic/526016

Van alles wat dit weekend besteld is heb ik het nieuwe ontwerp al op de post gedaan, dus geen zorgen :)

Set van 2 clips voor het bevestigen van het mondkapje aan de skihelm. Scheelt gedoe bij de skilift omdat de helm niet afgezet hoeft te worden.

Bevestigd gemakkelijk aan de strap van iedere ski/snowboard helm.

Prijzen inclusief verzenden (briefpost):
Eerste set: €5
Daarna €3 per set extra naar hetzelfde adres
10 sets: €25

Leverbaar in wit en zwart.

Voor grotere hoeveelheden (>20 sets) kan ik een speciale aanbieding maken, stuur me een bericht voor meer info.

null
null
null
null

Beske op 17 nov 2021 10:58

Beske, ik zou graag een bestelling plaatsen maar het lukt mij niet om een privé bericht te sturen.

WimE

Set van 2 clips voor het bevestigen van het mondkapje aan de skihelm. Scheelt gedoe bij de skilift omdat de helm niet afgezet hoeft te worden.

Bevestigd gemakkelijk aan de strap van iedere ski/snowboard helm.

Prijzen inclusief verzenden (briefpost):
Eerste set: €5
Daarna €3 per set extra naar hetzelfde adres
10 sets: €25

Leverbaar in wit en zwart.

Voor grotere hoeveelheden (>20 sets) kan ik een speciale aanbieding maken, stuur me een bericht voor meer info.

null
null
null
null

Beske op 17 nov 2021 10:58

Ik had graag 10 sets besteld waarvan 8x zwart en 2x wit. Ik kan je helaas nog steeds geen PB sturen. Heb een bericht gestuurd naar het forum “webdisign and bugs” maar voorlopig nog geen reactie.

WimE

Set van 2 clips voor het bevestigen van het mondkapje aan de skihelm. Scheelt gedoe bij de skilift omdat de helm niet afgezet hoeft te worden.

Bevestigd gemakkelijk aan de strap van iedere ski/snowboard helm.

Prijzen inclusief verzenden (briefpost):
Eerste set: €5
Daarna €3 per set extra naar hetzelfde adres
10 sets: €25

Leverbaar in wit en zwart.

Voor grotere hoeveelheden (>20 sets) kan ik een speciale aanbieding maken, stuur me een bericht voor meer info.

null
null
null
null

Beske op 17 nov 2021 10:58

Ik had graag 10 sets besteld waarvan 8x zwart en 2x wit. Ik kan je helaas nog steeds geen PB sturen. Heb een bericht gestuurd naar het forum “webdisign and bugs” maar voorlopig nog geen reactie.

Wim54 op 29 dec 2021 12:45
WimE

wil jij een mailadres sturen via een PB naar mij, dan kan ik je rechtstreeks contacteren; Groeten

WimE

wil jij een mailadres sturen via een PB naar mij, dan kan ik je rechtstreeks contacteren; Groeten

Wim54 op 29 dec 2021 13:38

Ik heb je al bij je eerste post een privébericht gestuurd, maar denk dat die ook niet aan komt.

Als je even op marktplaats zoekt kom je mijn advertentie daar ook tegen, misschien is dat gemakkelijker?

Ik zou graag 4 paar clips bestellen. Ik heb je een privébericht gestuurd!

Heb je een Buffy dan kan je je masker er gewoon indoen zonder de elastiekjes te gebruiken. Blijft ook prima zitten…

null
null

Ook een goede tip inderdaad!

Ik ga dit topic trouwens sluiten, het vernieuwde ontwerp is hier te vinden:
https://www.wintersport.nl/forum/topic/526016

Plaats een reactie