Weerfoto's uit skigebieden 2022-23

Trafoi, deze voormiddag rustig op de pistes. 😎

null

Bla, bla, bla.

Mayrhofen 25-12

null
null
null
null
null
null
null
null

Het oefenliftje van Trafoi, aan het kerkje. Grappig zicht.

null

null

Bla, bla, bla.

null

In Cervinia is het ook goed vol te houden ;)

Alleen is de Link naar Zermatt al enkele dagen dicht. Hopelijk komt daar de komende dagen verandering in.

null

In Cervinia is het ook goed vol te houden ;)

Alleen is de Link naar Zermatt al enkele dagen dicht. Hopelijk komt daar de komende dagen verandering in.

pod.events op 26 dec 2022 18:05

Ook via de Plateau Rosa gondels? Toen ik er was 2 weken geleden was dat de enige mogelijkheid, via de stoeltjeslift was de Zermatt verbinding dicht.

Sulden, mijn schaduw als - zo goed als enige - gezelschap. 🥳

null

Bla, bla, bla.

null

Vandaag op de Ehrwalder Alm. Het sneeuwde een beetje en was erg mistig. Onderin wat slush.

Fischer progressor F18 167 / Tecnica mach MV 100

Zell en Gerlos 27-12-2022. Het is nog goed te doen

null
null
null
null

*bericht bewerkt door e-ski-mo op 27 dec 2022 18:18

null

Heerlijk weertje vandaag, de pistes zijn niet veel🥶☃️

null
null

Als er dan sneeuwkanonnen aan gaan in de middag wordt je helemaal blij😃🥳☃️

LA NORMA😍☃️

Sulden, mijn schaduw als - zo goed als enige - gezelschap. 🥳

null

bartvwg op 27 dec 2022 10:43

Hoe zijn de condities in solden? Ik zoek nog een bestemming voor volgende week. We zouden naar Fiss gaan, maar zoek het met de juiste omstandigheden graag wat hoger

En toevallig ook nog iemand in Obertauern die kan aangeven hoe de condities daar zijn?

Sulden, mijn schaduw als - zo goed als enige - gezelschap. 🥳

null

bartvwg op 27 dec 2022 10:43

Hoe zijn de condities in solden? Ik zoek nog een bestemming voor volgende week. We zouden naar Fiss gaan, maar zoek het met de juiste omstandigheden graag wat hoger

marklit op 27 dec 2022 20:22

Dit is Sulden, met een U. In Italië. Condities zijn erg goed. 😉

Bla, bla, bla.

null

Heerlijk weertje vandaag, de pistes zijn niet veel🥶☃️

null
null

Als er dan sneeuwkanonnen aan gaan in de middag wordt je helemaal blij😃🥳☃️

Piefke op 27 dec 2022 20:18

Hopelijk doen de sneeuwkanonnen de pistes goed, k wordt toch een beetje zenuwachtig of er volgende week nog geskied kan worden

null

In Cervinia is het ook goed vol te houden ;)

Alleen is de Link naar Zermatt al enkele dagen dicht. Hopelijk komt daar de komende dagen verandering in.

pod.events op 26 dec 2022 18:05

Ook via de Plateau Rosa gondels? Toen ik er was 2 weken geleden was dat de enige mogelijkheid, via de stoeltjeslift was de Zermatt verbinding dicht.

Des op 26 dec 2022 22:43

null

De stoeltjeslift was open vandaag. De Matterhorn eens vanaf de andere kant kunnen bekijken ;)

Heerlijk weertje vandaag, de pistes zijn niet veel🥶☃️

Als er dan sneeuwkanonnen aan gaan in de middag wordt je helemaal blij😃🥳☃️

Piefke op 27 dec 2022 20:18

Op de webcam ziet valfrejus er wel redelijk uit. Kan met dezelfde skipas toch?

Zonnige groetjes uit Trafoi! 😎
Wat een heerlijke pistes! 🥰

null

Bla, bla, bla.

null

Foto zegt alles 🤪 (Kleinwalsertal)

null

Heerlijk weertje vandaag, de pistes zijn niet veel🥶☃️

null
null

Als er dan sneeuwkanonnen aan gaan in de middag wordt je helemaal blij😃🥳☃️

Piefke op 27 dec 2022 20:18

Hopelijk doen de sneeuwkanonnen de pistes goed, k wordt toch een beetje zenuwachtig of er volgende week nog geskied kan worden

Noordeling op 27 dec 2022 21:40

Skiën gaat zeker lukken hier in de vallei, hoeveel pistes er open zullen zijn blijft afwachten maar het zal een stuk rustiger zijn dan deze week dus dat is ook positief☃️

LA NORMA😍☃️

Heerlijk weertje vandaag, de pistes zijn niet veel🥶☃️

Als er dan sneeuwkanonnen aan gaan in de middag wordt je helemaal blij😃🥳☃️

Piefke op 27 dec 2022 20:18

Op de webcam ziet valfrejus er wel redelijk uit. Kan met dezelfde skipas toch?

yoguido op 28 dec 2022 09:08

LA NORMA😍☃️ en Valfréjus kunnen beide op dezelfde skipas en mag je beide onbeperkt combineren als je in 1 van deze dorpen je skipas koopt. De andere gebieden die zijn aangesloten mag je met een week pas 1 dag naartoe.

LA NORMA😍☃️

null

Vandaag weer een dagje Bonneval gedaan, afgelopen zondag ook geweest en toen was alles boven de 2de stoeltjeslift top en was het niet druk. Vandaag was het mega druk, voor Bonneval begrippen, en kwamen er boven in het gebied ook ontzettend veel steentjes en stenen door het sneeuwdek…
En beide dagen was alles onder de genoemde lift bagger, harde kaal geschraapte pistes en vandaag was de groene dalafdaling een ijsbaan🥶☃️

LA NORMA😍☃️

null

Vandaag weer een dagje Bonneval gedaan, afgelopen zondag ook geweest en toen was alles boven de 2de stoeltjeslift top en was het niet druk. Vandaag was het mega druk, voor Bonneval begrippen, en kwamen er boven in het gebied ook ontzettend veel steentjes en stenen door het sneeuwdek…
En beide dagen was alles onder de genoemde lift bagger, harde kaal geschraapte pistes en vandaag was de groene dalafdaling een ijsbaan🥶☃️

Piefke op 28 dec 2022 21:35

Pas maar op dat niemand iets in uwe mond steekt @Piefke

Bla, bla, bla.

Whahaha @Bartvwg🥶
Ik had net daarvoor zelf al poedergehapt dus niemand die dat bij mij hoeft te doen😂🤣

LA NORMA😍☃️

null

Westendorf dal alpenrosenbahn.

Sneeuwkwaliteit wisselt enorm afhankelijk van ligging, drukte en hoogte. Er zijn stukken die echt super zijn maar ook kaal geschaafde harde stukken (geen ijs) met bulten losse sneeuw en alles daartussen in. Maar over het algemeen prima te skiën.

Super dag vandaag in Osttirol. In Sankt Jakob im Defereggental is het 100% winter!

null
null

*bericht bewerkt door Miajelsma op 29 dec 2022 14:32

Trafoi, eerst op de piste vanmorgen. 😎

null

Bla, bla, bla.

Voor het contrast een webcambeeld uit Winterberg - waar ik gelukkig niet ben nu ;-)

null

Vijftienhonderd is het nieuwe duizend

Wat een ellende in Winterberg.

Stormchasen is mijn grote passie. Happystormchaser op facebook. 😄 Fan van Valloire. 😄

null
null
null

Cervinia vandaag, nog steeds heerlijke sneeuw&weer

Edwin van Riel

null

Vandaag weer een dagje Bonneval gedaan, afgelopen zondag ook geweest en toen was alles boven de 2de stoeltjeslift top en was het niet druk. Vandaag was het mega druk, voor Bonneval begrippen, en kwamen er boven in het gebied ook ontzettend veel steentjes en stenen door het sneeuwdek…
En beide dagen was alles onder de genoemde lift bagger, harde kaal geschraapte pistes en vandaag was de groene dalafdaling een ijsbaan🥶☃️

Piefke op 28 dec 2022 21:35

Oef… steentjes… daar ga ik met m’n nieuwe ski’s dus beter niet heen…

Je kan ze ook in het plastic laten @Demtsjenko🥶☃️

LA NORMA😍☃️

Plaats een reactie