Opvallende zaken wintersport 2023

En dat er overal veel te veel personeel rondloopt. 🙄

bartvwg op 18 mrt 2023 19:51

Misschien meebrengen, hier overal werkvolk te weinig.

Born to run. B.S.

Er was al een topic aan gewijd, maar ik vond opvallend hoe slecht er gereden werd op de Autobahn. Veel “luie rijders” die blijven hangen op de middelste baan, met alle mogelijkheid om naar rechts te gaan. Rijden daar met een gangetje van 100 om hier en daar een vrachtwagen in te halen. Sneller achteropkomend verkeer zoekt het in hun ogen maar fijn uit om op de drukke linkse baan in te voegen en er voorbij te komen.

Op de péages was het inderdaad wel weer heerlijk rijden (op een verdwaalde Belg na). Ik ben die autobahn best zat. Alleen vroeg in de ochtend lekker door rijden. 'S nachts rijden zit er voor mij niet in helaas, anders had ik het gedaan.

Broeken (mannen) met enge pijpen dragen die 15cm te kort zijn…
Duitsers dragen die.
Alle leeftijden.
Van jonge snullen ( daar kan ik daar nog ergens op inkomen — of nee, toch niet) tot 55plussers (daar kan ik helemaal niet inkomen, hebben die een end-life-crisis?).
Zelfverklaarde mode-iconen, zo’n air hebben ze dan ook nog. 😂

Bla, bla, bla.

Ik weet trouwens nog niet of het normaal is in 3vallees maar vandaag viel me een Franse ober op die toch een aardig woordje Nederlands kon (nee, het was geen Belg). Voor het eerst dat ik er 1 tegen kom.

*bericht bewerkt door Tiny-M op 19 mrt 2023 20:51

Plaats een reactie