2022-2023 was ons laatste seizoen

Dit onderwerp gaat over de bestemming Saalbach

Het ligt aan de Rabobank!!

Voor de kenners.

Ben je nou nogsteeds aan t zeuren?
Ga ergens ander trollen.

Misschien heb ik wat gemist maar wat doe je eigenlijk voor de kost? Vlgs jouw termen ben ik ook een diknek, maar zo zie ik dat niet. Fijne kinderen, schoonkinderen, kleinkinderen, familie en vrienden, die maken mij dat ik mij rijk voel. ruim 45 jaar hard gewerkt in de zorg, (wow wat een vet pot). Van alles gedaan, winter en zomer vakanties, kamperen en zelf koken. In de winter de goedkoopste appartementen gezocht, ipv nu al die luxe lodges en chalets. Nu zijn wij eigenaren van een heerlijk huis in Oostenrijk, jaja dus een diknek, maar hard voor gewerkt en gespaard, en heel veel mazzel met de aankoop van dit grote pand, door goed te zoeken. Net als naar een betaalbaar onderkomen. Nu is het bij ons nog zo dat wij, met de prijs van het verhuur van ons grote appartement, de hele winter voor families met kinderen, de zelfde prijs vragen. En betaalbaar !! Voor iemand die het leuk vindt om te kijken wat wij hier hebben opgebouwd www.diealteschule.eu en zie ook de FB foto’s van de verbouwing.

Dienten Die Alte schule

Ik wordt in de toekomst wel een dikkop/diknek.
We hebben een eigen huis gekocht.
Zonnepanelen met batterij.
We gaan nu ‘sparen’ voor later.
En als ik dan de diknek ben dan lever ik dan ook niks in en heb schijt aan de rest.
Zo ga ik dan ook leven. Men leert ^^

Dennis089 op 20 jul 2023 12:24

Compleet offtopic, maar als je nu al geïnvesteerd hebt in een baterij zul je nooit in diknek worden. Zonde van je geld had je beter aan je wintersportvakantie kunnen besteden. Prijzen gaan nog flink dalen in de toekomst. Komt waarschijnlijk nog subsidie voor en de techniek verbeterd nog heel veel in de toekomst.

Jammer dat jullie on de voorjaarsvakantie al vol zitten Elly. T leek me een mooi appartement voor een groep alleenstaande ouders met kinderen.

Ik wordt in de toekomst wel een dikkop/diknek.
We hebben een eigen huis gekocht.
Zonnepanelen met batterij.
We gaan nu ‘sparen’ voor later.
En als ik dan de diknek ben dan lever ik dan ook niks in en heb schijt aan de rest.
Zo ga ik dan ook leven. Men leert ^^

Dennis089 op 20 jul 2023 12:24

Compleet offtopic, maar als je nu al geïnvesteerd hebt in een baterij zul je nooit in diknek worden. Zonde van je geld had je beter aan je wintersportvakantie kunnen besteden. Prijzen gaan nog flink dalen in de toekomst. Komt waarschijnlijk nog subsidie voor en de techniek verbeterd nog heel veel in de toekomst.

Arjann op 22 jul 2023 17:21

Met een beetje software en variabele energieprijzen kan het al best rendabel zijn. Laden bij negatieve of lage prijzen, terugleveren bij hoge prijzen. Prijzen zijn vooraf bekend dus je laat de software even de prijzen inlezen en aan de hand daarvan berekenen wanneer je moet laden en wanneer je moet terugleveren. Bij een overspannen netwerk, wat tegenwoordig bijna meer regelmaat dan uitzondering is word het nog sneller rendabel omdat je zonnepanelen gewoon blijven produceren.

*bericht bewerkt door Matthias123 op 22 jul 2023 17:38

Born to Ride

Dit topic is wel klaar. Gaat op slot.

Click. Click. Peace

Plaats een reactie