Wintersport jeuk

@Gerben1979 hier precies hetzelfde. Bij mij was het alleen Slovenië deze zomer. Skigebied Vogel.

Aftellen maar!

Wie heeft er nog meer de webcam aanstaan op een zijscherm en op de achtergrond Radio Suisse :-D
Bezeten!

Sportieve groet, Luuk

Gisteren de kerstverlichting opnieuw aangebracht nadat een of andere onverlaat het gesloopt had. Nu hangt het stopcontact op 3,5 meter hoogte, dus dat gaat heel blijven.

Voor de rest erg veel zin. Paar weekjes, dan zullen we wel de eerste keer naar het Sauerland kunnen. Volgend weekend de winterbanden erop leggen. En de ski’s slijpen en waxen!

Hier is 't zomers ook gewoon bergen en ik heb daar helemaal geen probleem mee. Belgische vrienden die voor 5 dagen zijn komen trekken (tochtje dat ik had uitgestippeld), gezinsvakantie eens weg van de Dolomieten… met een ezel in de Mercantour, etc, etc.

Het wintergevoel komt van onze 4 jarige zoon die half augustus al vroeg wanneer 't gaat sneeuwen en we die latten boven halen ;-). Hij mag niet klagen met een week alta badia voor kerst, dan de week van kerst (la settimana bianca) met de ski club elke dag naar San Martino, en daarna elke zaterdag met de club in de verschillende gebieden.

Bij mij begin 't gevoel wanneer ik de was en het strijkijzer bovenhaal om de zomer was vd ski’s te halen… en wanneer ik de rumtopf eindelijk mag openen (typisch begin advent… ook meestal 't moment wanneer de eerste gebieden open gaan).

Alleen dit jaar wat minder, na een ongeval sukkel ik met mijn linkerbeen (open wond) en knie… dus we zien wel hoe het loopt de volgende weken. Ik ben in ieder geval nog niet in top ski conditie… mijn zoon daarentegen… ;-)

Plaats een reactie