Welk (hoeveel) ski gebied(en) ken je op je duimpje?

Ik kom al jaren in dezelfde skigebieden. Je zou denken dat ik het gebied wel zou kennen, maar dat is absoluut niet het geval. Ik ski vaak zomaar ergens heen. Rond 3uur kijk ik op mijn navigatie app om weer bij mijn startplaats te kunnen komen. Als ik een bepaalde piste nogmaals wil doen weet ik vaak niet hoe er te komen.🙃

Warth Schröcken en Serfaus natuurlijk :)

Jesper op 08 feb 2024 10:40

Aha nog een lechtal hopper ?

Montafon en Ischgl blindelings, SFL begint te komen.

Verder alle overige gebieden wel bekend na een week. Richtingsgevoel is wel bovengemiddeld, als zeg ik het zelf :)

Silvretta Montafon, golm die ken ik met mijn ogen dicht na 34 jaar. Ik vind je leert een gebied pas echt kennen als het mist en slecht zicht is. Hochfugen/kaltenbach ken ik ook goed. Bad Gastein/ sportgastein/ graukogel. Al merk ik deze week dat ik niet elk hoekje precies ken in de mist 😉. Die durf ik nog niet met mijn ogen dicht

Ischgl en Mayrhofen ken ik wel echt alle pistes en restaurants zowel op de berg als in het dorp.
Sankt Anton (gehele Ski Arlberg eigenlijk) ken ik de pistes wel behoorlijk goed en het dorp ook wel, maar de omliggende dorpen iets minder.

Plaats een reactie