Appartement Les Menuires gecancelled door reisbureau, tips zijn welkom!

Dit onderwerp gaat over de bestemming Les Trois Vallées

Haha hier denkt Freerider denk ik inmiddels anders over, Brenda.

Dat kan maar wij hebben er nog nooit problemen mee gehad. Agelopen januari nog naar val thorens geweest met 9 personen via travelski. En in december naar les menuires met 2 personen ook via travelski en kan echt niet zeggen dat we klachten hebben.

Praise the lord.

De locatie staat niet goed op de kaart, dit appartement ligt wel degelijk in Les Menuires;
https://www.abritel.fr/location-vacances/p3594990vb?chkin=20…

Derhansel op 14 feb 2024 10:38

Ziet er goed uit. Hoe weet je dat dit in Les Menuires ligt? Toevallig een idee van waar dit ongeveer wel ligt? Straatnaam/wijk?

bertje98 op 14 feb 2024 14:37

Welke eitjes zijn het op de eerste foto vanuit het appartement ? Info geeft meer Saint Martin aan.

De locatie staat niet goed op de kaart, dit appartement ligt wel degelijk in Les Menuires;
https://www.abritel.fr/location-vacances/p3594990vb?chkin=20…

Derhansel op 14 feb 2024 10:38

Ziet er goed uit. Hoe weet je dat dit in Les Menuires ligt? Toevallig een idee van waar dit ongeveer wel ligt? Straatnaam/wijk?

bertje98 op 14 feb 2024 14:37

Welke eitjes zijn het op de eerste foto vanuit het appartement ? Info geeft meer Saint Martin aan.

Pino op 14 feb 2024 15:59

Dat is de La Masse gondelbaan, appartement lijkt in 1 van de gebouwen aan het eind v Rue des Grives te zitten

www.snowtrex.nl
B.v. Mėribel, résidence le Hameau du Mottaret
p.p incl. Skipas €875, 2/9 maart
Zijn ook nog andere opties

Hi iedereen,

Het is gelukt om een appartement te krijgen. Last minute wat vrijgekomen op booking.com, dank iedereen voor jullie hulp!

Nu heb ik toch nog een paar vragen:

  • Tips voor goede restaurants op de piste in Trois Voilees en/of Val Thorens?
  • Tips voor goede en betaalbaar skiverhuur?
  • Waar kan je het best een skipas kopen? Online of is het goedkoper om het in het dorp zelf te doen?

Veel dank alvast en fijn weekend!

*bericht bewerkt door bertje98 op 16 feb 2024 18:11

https://www.wintersport.nl/forum/topic/531346

In Val Thorens ben ik geen fatsoenlijk betaalbare eettent tegengekomen. We pakten soms een taartje in het restaurant bij de lift aan de Orelle kant. (refuge de plan Bouchet?)

@bertje98, vvv LesMenuires gaf aan dat de skipas online of bij skipas verkooppunt even duur zijn.

Xx10

Bij een groep krijg je wat ‘tribu’ korting.,Tarieven op de site.

Hi iedereen,

Het is gelukt om een appartement te krijgen. Last minute wat vrijgekomen op booking.com, dank iedereen voor jullie hulp!

Nu heb ik toch nog een paar vragen:

  • Tips voor goede restaurants op de piste in Trois Voilees en/of Val Thorens?
  • Tips voor goede en betaalbaar skiverhuur?
  • Waar kan je het best een skipas kopen? Online of is het goedkoper om het in het dorp zelf te doen?

Veel dank alvast en fijn weekend!

bertje98 op 16 feb 2024 18:11

Mijn kinderen blijven zeggen dat Il Gusto in Val Tho hun favoriete restaurant ‘aller tijden’ is 😊. Ik vond het er ook meer dan prima.

Veel plezier!

Plaats een reactie