Winst skigebieden

Vooral maar wat roepen zonder enige onderbouwing en niet naar de links kijken.
1 familie die de meerderheid van de investering van 70 mln betaalt.
Yeah right.
Topbijdrages.

Jeetje, dr. Phil, hou toch op! Leg het dan uit. Want net zo goed als jij andere bijdrages onzin vindt, kan ik ook helemaal niks met de jouwe. Die laatste van je zegt iets, maar wat? Vertel het dan, als je het zo goed weet! Ik heb namelijk best het idee dat je er wat vanaf weet omdat je je er ooit in verdiept hebt.
Op andere topics kun je ook ingaan op vragen die gesteld worden, waarom hier dan enkel afgeven op mensen die het niet goed weten in jouw ogen?
ik ben erg beroerd in financiële verslagen lezen, kun je misschien uitleggen wat je precies bedoelt? Want ik snap het niet.

*bericht bewerkt door Superskier op 01 mrt 2024 09:33

Mooi overzicht!

Opvallend dat Scheffau en Ellmau apart staan, ik dacht dat dat allemaal onder skiwelt viel.

Schijnbaar zijn het dus aparte bergbahnen die allemaal apart een eigen bedrijf zijn die toevallig samenwerken in een overkoepelend geheel.

Totales Vollidiot

Ik vind het erg interessant en zou het ook jammer vinden als we teveel gaan vitten op elkaar (doen we wel op andere plekken :))…

Mijn afdronk: het is ook wel een kluwen van bedrijven. Zelfs in een overzichtelijke pas als die van Solden zitten al 3 (zichtbare) lift bedrijven met uiteenlopende ebitda…

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Jeetje, dr. Phil, hou toch op! Leg het dan uit. Want net zo goed als jij andere bijdrages onzin vindt, kan ik ook helemaal niks met de jouwe. Die laatste van je zegt iets, maar wat? Vertel het dan, als je het zo goed weet! Ik heb namelijk best het idee dat je er wat vanaf weet omdat je je er ooit in verdiept hebt.
Op andere topics kun je ook ingaan op vragen die gesteld worden, waarom hier dan enkel afgeven op mensen die het niet goed weten in jouw ogen?
ik ben erg beroerd in financiële verslagen lezen, kun je misschien uitleggen wat je precies bedoelt? Want ik snap het niet.

Superskier op 01 mrt 2024 09:32

U maakt eerst aannames en denkt dat dat de waarheid is en erna kkmt u met dat u er geen verstand van heeft… Misschien dan vooraf beter nadenken.

Om een goed beeld te krijgen zul je toch echt wel wat meer cijfers nodig hebben en ook de tijd om deze naast elkaar te leggen om te kijken waar het geld vandaan komt en heen gaat. Dat heb je niet in een half uurtje gedaan he.

Ribbels, ribbels en nog eens ribbels....

@DrPhil

Probeer het nog eens, geef gewoon eens antwoord op de vraag, in plaats van er zo omheen te draaien. Dat deed de echte DrPhil toch veel beter 😂

*bericht bewerkt door havana op 01 mrt 2024 15:44

Voorzitter Nederlandse Vereniging Brakke Skiliften

Sommige liftmaatschappen draaien dikke winst, andere maar heel weinig.
Zonder meer onderzoek is er dus niks zinnigs over te zeggen.
Enige moeite doen voordat je iets roept, kan geen kwaad.

Plaats een reactie